Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Żarówki postojowe


SZLITEK
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Skaktus nie odpowiedziałeś na pytanie bo jesteś przecież takim śpecialistą od żarówek i oświetlenia.

 

Ponawiam pytanie-   (nakupowałem takiego badziewia)- H4 Philips X-treme vision ,H4 Osram night breaker unlimited ,H4 GE Mega light 120%

Są dla ciebie BADZIEWIEM to ja się ciebie pytam ekspercie od żarówek to jakie żarówki H4 Halogenowe są dla ciebie super za***iste ?????????????

No doradź nam ciemniakom bo my nie wiemy co mamy kupować  no jak to wygląda?????????

 

http://catalog.gelighting.com/lamp/automotive/front-lighting-halogen-automotive-headlight-lamp/h4-lamps/f=h4-megalight-ultra-120?r=emea

To są najmocniej świecące żarówki H4 nie kupisz mocniejszych  z HOMOLOGACJĄ!!!!!

 

 

Gdzie napisałem że to badziewie ?

 

Philips X-Treme to przykład jak wyciągać kasę od ludzi za żarówki pokroju Tungsram +90% o podobnych lub identycznych osiągach.

 

Nigdzie nie pisałem to co mówisz, nie musisz prowokować.

Różnią się mocą świecenia - Philips X treme- bliżej ,Osram unlimited mocniej i dalej ,GE mega 120% świecą najdalej,  tak że kopara opada  :)

 

Mocą świecenia różnią się minimalnie dla oka niezauważalnie gdyż oko jest tak skonstruowane że znaczna poprawa widzenie jest widoczna dopiero wtedy kiedy światła jest dwa razy więcej. Tutaj żarówki grają barwą światła a nie mocą.

 

Żeby tak świeciły jak mówisz - jedne bliżej a drugie dalej - to można traktować jedynie jako wadę lub testy w różnych lampach. Żarówki sprzedawane (te z homologacją) muszą być być jak najbardziej zbliżone do wzorcowej i różne marki powinny świecić niemal że identycznie w tym samym reflektorze. Inaczej jak wspomniałem p należy różne świecenie traktować jako wadę, spowodowaną np. krzywym żarnikiem.

Edytowane przez skaktus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie bez obrazy, ale przedstawione przez ciebie argumenty są dość kiepskie. Podobnie jak ty reagowałem wiele lat temu zajmując się innym autem, pokupowałem trochę różnego badziewia, potestowałem i wiem jak to wygląda.

Ja badziewia nie testowałem,aby dobrać to co będzie mi się podobać w reflektorze,  nie mam tego w zwyczaju  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja testowałem i badziewie i firmowe produkty, dzięki czemu mam rozeznanie w szerszej palecie produktów niż Twoja osoba, z pełnym szacunkiem dla Ciebie.

 

PS-Jakieś 70 - 80% ludzi jak usłyszy Tungsram to mówi że to "rumuńskie śmieci" więc badziewie to pojęcie względne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle wywodów o odbłyśnikach,skrętkach, krzywych żarnikach, wadliwych oczach itp.

 

A ja chce prostej odpowiedzi  która żarówka H4 z Homologacją i jakiej firmy święci mocniej i dalej  jak GE 120%????

Edytowane przez Edek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle wywodów o odbłyśnikach,skrętkach, krzywych żarnikach, wadliwych oczach itp.

 

A ja chce prostej odpowiedzi  która żarówka H4 z Homologacją i jakiej firmy święci mocniej i dalej  jak GE 120%????

Żadna, wszystkie świecą tak samo. Jedyna różnica to barwa/kolor światła, gdzie nie każdy w każdych warunkach daje efekt "lepszego" świecenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby wszystkie żarówki H4 H7 itp, świeciły tak samo to nie było by sensu testowania tak,to po co testują i doradzają kierowcą?

W tym teście są żarówki które robią istny szał w UK nazywają się ring xenon ultima 120%- 

A kto jest producentem nie ring automotive tylko GE i tylko zmienili opakowanie, nazwę i są dużo droższe niż mega light 120%  :)

Ring xenon ultima 120% w moim sklepie 75 zł, GE mega light 120% 40 zł  :)

Ci panowie też testowali Badziewie i markowe żarówki i jakoś im wychodzi tak samo jak mi w moim testach.

Tym panom w tym teście też popsuł się wzrok czy może mieli wadliwy odbłyśnik ,a może odwrotnie zamontowali żarówkę że takie głupoty wypisują o żarówkach 120% w tym teście!??

 

 

b253c382244da0f0553b54b283819d9e.jpg

Edytowane przez Edek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edek01 - sprawa jest prosta i już została wyjaśniona. Żarówki +% mogą świecić lepiej niż inne z tego względu że:

 

-świecą niemal że maksymalną dopuszczalną mocą, i np. marka A w wersji standardowej daje z siebie 1300 lumenów a +X% daje z siebie 1500

-mają wyższą temperaturę barwową

 

Oba powyższe punkty po dodaniu do siebie dają efekt o którym piszesz - wydaje się że światła jest więcej i że świeci dalej i to tyle. Do tego dochodzi jeszcze efekt placebo i już mamy 120% więcej :)

PS-Te xenon ultima wyglądają jak Tungsramy / GE :P

Edytowane przez skaktus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dużo w swoim życiu przelatałem w trasach i zawsze brakowało światła a z tymi żarówkami jazda w nocy w trasie to przyjemność.

Ale fakt trochę oślepiają kierowców z naprzeciwka ,wiedź jak ktoś często jeździ w trasy nocą to polecam te żarówki 40 zł to nie duże pieniądze .

GE jest producentem Ultimy i Tungsram.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GE i Tungsram to to samo, moim zdaniem lepiej kupić Tungsrama za 28 zł niż GE za 40 - 50 zł.

 

Na tych żarówkach w nocy jeździ się dobrze, ALE w stosunku do oświetlenia xenonowego to nie ma nawet co porównywać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Leon ma "zwykłe" ledy - po prostu świecą i tyle. Jasność taka sobie, barwa całkiem ok, ale jak dla mnie na mokre asfalty zdecydowanie za zimna. Światła długie moim zdaniem fatalne.

 

Lepsze w rozwiązania z ledami stosuje Opel.

 

Moim zdaniem na dzień dzisiejszy LEDy są stanowczo za drogim dodatkiem, tym bardziej że sam koszt produkcji reflektorów tego typu nie tłumaczy dlaczego są one tak drogie przy zakupie auta. Ale za nowość trzeba zapłacić. Dlatego też dobrej jakości xenon w aucie bije na głowę ledy ilością światła, prostotą konstrukcji, niezawodnością, brakiem problemów z chłodzeniem (audi stosuje chłodzenie wnętrza reflektora wentylatorami) itd.

 

W Juke mam ledy (przeciwmgielne) i tyłka to nie urywa :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idąc ku przyszłości oświetlenia samochodowego to bmw jest najdalej bo mają już laserowe światła .

Żarówka halogenowa

Xenon

Led 

Laser

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pieśń przyszłości. BMW już chyba z 2 lata temu się chwaliła laserem ale jak narazie ledy wchodzą z mega bólem a co dopiero lasery. Zanim dopracuję ledy nie mówiąc o laserach to minie pewnie jeszcze parę lat, tym bardziej że obecnie xenon dopiero teraz staje się powoli standardem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Tym dzikim kraju gdzie panują dzikie wolnorynkowe ceny- Xenon to nadal luxus za dopłatą!!!!!

Edytowane przez Edek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polityka wszystkich firm moto jest taka sama i zawsze xenon to mega dopłata gdzie realna wartość zestawu to jakieś 10% ceny tego co żąda producent.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 5 miesięcy temu...

Skaktus są lepiej dające żarówki H4 niż GE Megalight 120% 

Dziś zamontowałem X-treme Vision 130% dają mocniej i faktycznie dalej .

Osram Night breaker unlimited  to przy nich mięknie bo w deszcz w nocy kiepsko widać,

Reklama to nie kit barwa i zasięg jest taka sama jak w reklamie.

https://www.youtube.com/watch?v=Ix1QSJF8kKk

Edytowane przez Edek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...