Kasiunieczka Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Hej! Dzisiaj w południe jechałam swoją primerą. Nagle podczas jazdy prędkością około 120 km/h zapaliła się czerwona lampka silnika, a samochód w ogóle nie reagował na pedał gazu. Taki stan trwał około 10 sekund, po czym pojazd znowu jechał normalnie. Niedługo jadę w daleką trasę do Berlina i trochę się obawiam, czy aby samochód nie ulegnie awarii której mogłabym uniknąć. Co może być tego przyczyną?? Kolega podpiął mi samochód pod komputer który nie wykazał żadnych błędów. Pomocy!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Witamy Nową Koleżankę na tak zacnym forum, jakim jest NKP. Sprawdź lub ewentualnie wymień filtr paliwa /nie wiem kiedy wymieniałaś/ filtr może być zawodniony. Jednocześnie zapraszam koleżankę do takiego działu jak Nasze Klubowe gadżety http://forum.nissanklub.pl/index.php/forum/106-gad%C5%BCety-klubowe-wsp%C3%B3%C5%82praca-klubowa/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 A może Koleżankę...??? Rąbiecie ludzi za nieuzupełnianie profilu, a jak ktoś go wypełni, to nawet nie chce się Wam przeczytać, że kobitka pisze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Sorki. Już poprawiam i przepraszam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokol_tur Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 ja miałem tak jak mi wtrysk zaczynał lać, I też tak miałem jak mi spadła guma od osłony żarówki od strony kierowcy i zatkała dopływ powietrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmiart Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 czerwony checkengine to objaw zepsutej świecy żarowej lub zawodnienie filtra paliwa pozdrawiam kmiart Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kasiunieczka Opublikowano 2 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 Dziękuję Wam za tyle odpowiedzi :) Nic nie pisałam, bo zwracaliście się w formie męskiej i pomyślałam, że to nie było kierowane do mnie :) Mam ogromny problem, wracając z tej długiej trasy o której wspominałam przy 140 km/h naciskąjąc pedał gazu samochód zaczął się dusić - zapaliła się czerwonka lampka wraz z żółtą od silnika, a na komputerze wyskoczyła informacja o niebezpieczeństwie i koniecznści sprawdzenia silnika. Dzisiaj byłam w warsztacie ponownie na diagnostyce komputerowej. Wyskoczyły dwa błędy : P0409 oraz P2413 Przeczytałam, że P0409 odpowiada za czujnik optyczny, a kod 2413 za zawór EGR. Mechanik nie wiedział co to za kody i jutro jadę na wymianę filtra benzyny oraz czyszczenie zaworu EGR. Co to może być?? Czy postępowanie w moim przypadku jest dobre?? Pomocy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz12 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 opis bledu 2413 Zawór EGR zablokowany w położeniu otwartym 0409 Obwód czujnika położenia elektrozaworu układu EGR najprawdopodobnie a raczej wskazana wymiana zaworu egr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.