Edek01 Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Wczoraj szczęka mi opadła razem z rękoma ........ Jak zobaczyłem poprzecierane dziury w skórzanym mieszku,dokładnie w miejscach załamań skóry miedzy biegiem 1 a 2. Od razu telefon do Nissana ,a oni nawet głupa nie cieli tylko mówią że ta skaja się przeciera Bo wiedzą że moja tiida więcej stoi jak jeździ. Jak chce to mi mogą wymienić ale na taką samą i też się poprzeciera w miejscach załamań . Kupie już z grubszej skóry a nie skaji coś dobiorę a nie Nissana cienkie skaje . To ostatni Nissan jaki kupiłem WSTYD I TYLE TANDETA JAKICH MAŁO! Pytanie jak jest u was ? Bo w NOTE też tak się dzieje czytałem temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Przebieg 85kkm - zero przetarć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Nie koniecznie w NOTE tak się dzieje. Chyba wszystko zależy od partii. U mnie ponad 4 lata użytkowania i zbliżający się do 60 tys przebiegu, mój mieszek jest w idealnym stanie. Tak samo zreszta jak kierownica - co nie u wszystkich jest oczywiste. Apropo tandety made in Nissan. Jechałem ostatnio z kolegą Toyotą. Żeby nie być posądzonym o jakś publiczną negatywną reklamę nie wymienię modelu. Nie całe trzy lata i przbieg poniżej 30 tys. km. Przetarty mieszek, obszycie kierownicy i łuszczący się plastik na środkowym tunelu. Niby nic takiego - samochód jeździ bez mrugnięcia okiem. Ale takie tematy dotykają wszystkich. Globalizacja - takie elementy jak mieszki, nakładki itp., pewnie robi jedna albo dwie, trzy firmy. Wszyscy to od nich kupują i montują w sowoich samochodach. I tak to leci... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 20 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 (edytowane) Ja bym nie był zdziwiony tymi przetarciami na załamaniach tej skaji jak bym miał 100000 km. A ja nie mam jeszcze 20.000 km a samochód jeździ tylko w sobotę i niedziele. Wiem że teraz wszędzie robią tandetę jaka to by nie była marka, ale że taką to już przegięcie. No ale jak miało to się nie przetrzeć jak to takie gówno cienkie, skaja nie odporna na przetarcia!!!!!! Skóra na kierownicy jest w jak najlepszym porządku, nie wyciera się szwy trzymają na boczkach drzwi i pozostałych elementach wnętrza ok. Edytowane 20 Maja 2014 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Edek01.... bo Ty za rzadko jeździsz tym autem , a powszechnie wiadomo, iż rzeczy mało używane szybciej niszczeją (wbrew pozorom) lub - za często czyścisz swą gablotę A na serio - wszędzie dookoła otacza nas szajs....Nie ma zmiłuj.... W każdej branży tak jest.... Niestety Czasy niby nowoczesne , technologie zaawansowane - a badziew wciskają ile i gdzie się da.... Zapotrzebowanie na nowe części musi być, bo innaczej rynek by padł.... Chciałoby się rzec - gdzie te stare , solidne czasy..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 20 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Dokładnie od czystości mi się poprzecierał . U mnie w środku glanc pomada mucha nie siada tak jak w każdym moim poprzednim samochodzie. Albo jak mój teść myje się raz w tygodniu bo powiada ze częste mycie skraca życie a ze 60 papierosów dziennie wypala to nic nic..... Co ja poradzę ze mało jeżdżę tiidą w tygodniu jeżdżę służbowym. Co do czasów przeszłych to u nas w rodzinie były Volvo 240 z 1991r to była jakość wykonania nie zniszczalny samochód w USA nadal jeżdżą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Edek , słyszałem że po lifcie w tiidzie nawet tarcze przednie dali takie jak w micrze/note (260mm) Czy mógł byś sprawdzić czy masz 280mm jak ja , czy te małe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 20 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 (edytowane) Zaraz ci powiem idę zmierzyć. Nie no bez ściągania koła to nie mogę dokładnie zmierzyć Przód mam większy jak tył . Daj zdjęcie twojej tarczy . Edytowane 20 Maja 2014 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 (edytowane) wygląda że masz tak jak u mnie 280 mm .te z tyłu mają być większe (średnica 292mm) Gdzieś wyczytałem że tiidy wyprodukowane po marcu 2010 mają mniejsze 260mm co mnie zdziwiło , bo auto jednak swoje waży. zdjęcie mam pod złym kątem ,ale mierząc nawet w przybliżeniu , trudno walnąć się aż o 2 cm. Edytowane 20 Maja 2014 przez manix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 21 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 (edytowane) Manix mamy takie same czyli 280mm a tył to dziś patrzyłem faktycznie małe nie są ale 260 może być. Manix to felga taka krzywa czy opona wadliwa tyle ci ołowiu powyklejali??? Edytowane 21 Maja 2014 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 Z felgą i oponą jest wszystko O.k. Te kostki sa 5-gramowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 21 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 (edytowane) Po lewej orginał Nissana z dziurami -Skóra z pyty kangura. Po prawej prawdziwa skóra,odporna na przetarcia, teraz trzeba tylko ładnie dopasować do lewarka. Edytowane 21 Maja 2014 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 Patrząc na zdjecia kół Edka01 to aż mnie przytkało. Autko wyglancowane tak, że mucha nie siada . Te Nexen`y to całoroczne czy zimówki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 (edytowane) Fakt Nawet sprężyna się błyszczy.... Chyba te stojące w salonach wozidełka nie są tak wypucowane jak Edka Tiida No no ...Szacunek Edytowane 21 Maja 2014 przez Skyller Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 22 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 (edytowane) Przepraszam ale z nadwoziem i podwoziem to mam pierdolca zawsze muszę wymyć po zimie i świetnie do tego się nadaje k2 akra Takiej czystości zostałem wyuczony jak byłem w Wydziale V transportu rządowego ,co dziennie przed wyjazdem był przegląd samochód musiał błyszczeć . Ale spać mi nie daje że silnika nie mogę wymyć ale juz sie przymierzam do opryskiwacza ogrodowego Co do opon to są najnowszego typu wielosezonowe do krzemionki dodane dodatek Silica. Bardzo jestem z nich zadowolony przeszły test w każdych warunkach drogowych . Tu opinie - http://www.oponeo.pl/dane-opony/nexen-n-priz-4s-195-65-r15-91-h#61548790 Aby spełnić europejskie prawodawstwo w oponach zimowych i rozwiązać niedogodności klientów o zmianie opon letnich Nexen opon opracował oponę cały sezon dla Europy; N'Priz 4S. Będzie ona również spełniać system znakowania UE, które będą skuteczne w tym roku. N'Priz 4S jest nowa linia produktów z Nexen Tire, który oferuje wysokiej wartości wzór zima mix, który jest dostępny zarówno zimą jak i latem i ma tworzyć nowych klientów . N'Priz 4S to cztery pory roku zima opona maksymalizacji wydajności i lato. Wzór, kształt V szybko rozpraszają nie tylko wodę, ale także śnieg z wzmocnionej wody i odprowadzania śniegu. I ząbkowane bloki zmaksymalizować efekt krawędzi dla lepszej wydajności śniegu. Aby zwiększyć wydajność i mokrego śniegu, szerokość rowka 2 kanału i główny rowek ramię boczne posiadają szerszy. Zoptymalizowany dla 4 szczeliny wielu sezonów zapewnia zwiększoną śnieg, mokry, zużycie i wydajność obsługi. Ludzie będą szukać zastępstwa dla opon zimowych w recesji. Wraz z rosnącym zapotrzebowaniem na Opony całoroczne, N'Priz 4S będzie także uzyskać pozytywny odzew ze swojej wielkiej zimy i wszystkie wyniki sezonu. Edytowane 22 Maja 2014 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 Ciekawa propozycja. Wygląda dobrze. Martwi tylko maksymalny wskaźnik głośności. Faktycznie są aż tak głośnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 22 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 Nie po 2000 km jak starły się frędzle szumią jak to opony,ale Tiida jest bardzo dobrze wygłuszona wiedź ja prawie nic nie słyszę! 72dB to norma w oponach wielosezonowych. W deszczu na kałużach trzyma jak przyklejona. Na zimę pompujemy więcej ciśnienia aby pracował bieżnik zimowy,latem spuszczamy aby pracował letni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 Kiedyś miałam Nexen'y - letnie.....O matko, jakie były "śliskie " na mokrym.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 22 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 (edytowane) W almerze pierwsze letnie opony miałem Nexeny CP661 class premier, i były bardzo dobre nie śliskie na mokrym trochę gorzej w kałużach . Dorobiłem mieszek teraz to jak w Bentleyu. Edytowane 22 Maja 2014 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 Dawaj foto . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 22 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 (edytowane) Łatwo nie było bo skóra gruba nie podatna na fiku miku układanie . W tidztie ta oryginalna skajka jest trzymana przez srebrną ramkę na słowo honoru ja przymocowałem do czarnego tunelu dokładnie do korony! A srebrna ramka teraz to ozdoba . Edytowane 22 Maja 2014 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 Super to wygąda. Dobra robota! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 23 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Dziękuje ,śp tata mnie takich rzeczy nauczył ,jego nauka nie poszła w las Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Edku.... elegancko zrobione ! Jestem pod wrażeniem ... zdolne "rączki" masz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 23 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 (edytowane) Dzięki, teraz mieszek wygląda solidniej że mucha nie siada Edytowane 23 Maja 2014 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.