vincenzo92 Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Tak że znów sie pojawiam z prośbą o szybką pomoc. Moim problemem było posiadanie tylko jednego kluczyka do mojej nyski, kluczyka który podkreślić muszę jest dosyć zużyty. Ze względu na taki stan rzeczy postanowiłem dorobić klucz(immo posiadam). Poszedłem więc do zakładziku pastylke zakodowali kluczyk dorobili. I tu się pojawia problem nowy kluczyk drzwi otwiera jak trzeba ale jak przychodzi do stacyjki to nie da się go użyć, ponadto pogorszyło się działanie starego kluczyka po próbach użycia nowego(trzeba szukać właściwej pozycji. Pan w warsztacie powiedział żebym znalazł używaną stacyjkę i przełożył zapadki. Teraz pytania: 1. Czy stacyjki przed i po liftem jakoś się różniły? 2. Sposób na wyciągnięcie wkładki od stacyjki (żeby ściągnąć cały mechanizm trzeba się jakoś pozbyć dziwnych bolców trzymający tenże)? 3. pomógłby jakiś opis kabli wchodzących do stacyjki może ktoś ma już ze stacyjkami jakieś doświadczenie? Pozdrawiam i będę niezmiernie wdzięczny za szybką pomoc, za którą z góry dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mllodzian Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 stacyjkę ściągniesz poprzez odkręcenie tych "dziwnych bolców". to są zwykłe śruby z ukręcanymi łebkami. możesz takie kupić sobie do montażu nowej stacyjki. aby je odkręcić to np młotek i mały przecinak/śrubokręt i puknąć kilka razy w kierunku odkręcania. ja bym polecał Ci kupić całą stacyjkę (bez immo) z 2 kluczykami w super stanie i wkładkę w drzwi. może być po FL. przekładasz stacyjkę, anteny immo nie ruszasz, przekładasz wkładkę w drzwiach, przekładasz pestki do nowych kluczyków ze starych i całość śmiga. koszty to jak dorobić jeden kluczyk;p. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vincenzo92 Opublikowano 20 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Ale to pukanie przecinakiem to ta w aucier robiłeś miałeś na to miejsce? przecież one są w zagłębieniach Stacyjka zeszła, ale to nie wszystko, ma ktoś jakiś pomysł jak dobrać się do wkładki? Problem rozwiązany, razem z używaną stacyjką dostałem jeden zamek (od pasażera) i dwa klucze. Przełożyłem pastylki i jest ok tym bardziej że kluczy używam tylko w sytuacjach awaryjnych czyli w przypadku awarii akumulatora bądź rozładowania baterii w pilocie. A jakby ktoś jednak kiedyś chciał dostawać się do wkładki od stacyjki to po bokach od strony klucza widoczne są dwie dokładnie naprzeciw siebie bolce rozmiaru może 3 mm należy je rozwiercić a następnie wyciągnąć wkładkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abazior Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Możesz napisać coś więcej o wyjęciu wkładki ze stacyjki? Może masz jakieś zdjęcia jak to wyjąć? Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.