Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

koło pasowe zepsute?


wytryh

Rekomendowane odpowiedzi

witam, po wymianie rozrządu mechanik stwierdził, że koło posowe jest zepsute, ponieważ koło od paska klimy okręca się względem reszty kół pasowych. Twierdzi, że klima nie ma prawa działać bo silnik nie napędza tego paska. Co wy na to? Dodam że klima normalnie chłodzi. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co znaczy że się okręca?? chyb atak ma być :D a do czasu jak się nie włączy to wygląda jak by klima stała :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik CD20T, koło pasowe czy inaczej zespół kół na paski klimy, wspomaganie i alternator wygląda jakby były razem zespolone czyli zawsze kręcą się razem. A problem w tym, że to koło od paska klimy okręca się względem pozostałych kół i nie wiem czy jest uszkodzone czy tak ma być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób sobie prostego testa, najpierw popatrz jak to wygląda bez załączonej klimy i później z załączoną, wtedy zobaczysz o co caman, to co stoi albo się kręci inaczej, to elektromagnes załączający napęd klimy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego DINO nie rozchodzi się jak co wygląda przy sprążarce klimy tylko na kole pasowym napędzanym przez silnik ( ten zespół 3 w 1). Chyba będę musiał odwiedzić jakiś szrot i obejrzeć własnoręcznie, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 nie rozchodzi się jak co wygląda przy sprążarce klimy tylko na kole pasowym napędzanym przez silnik ( ten zespół 3 w 1)

 

 

Silnik CD20T, koło pasowe czy inaczej zespół kół na paski klimy, wspomaganie i alternator wygląda jakby były razem zespolone czyli zawsze kręcą się razem. A problem w tym, że to koło od paska klimy okręca się względem pozostałych kół i nie wiem czy jest uszkodzone czy tak ma być.

 

 

zdecyduj się wreszcie o co caman, bo z Twoich wypowiedzi wynika, że chodzi o koło od klimy a jeżeli tak to zrób to co napisałem, albo określ dokłądnie o co chodzi 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sprawdzałem, i osobiście widziałem dwa koła na wał do CD20T i w jednym kole wszystkie 3rzędy były razem, a w drugim kole ostatni luźno się kręcił także na logikę biorąc powinno trzecie stać żeby napędzać kompresor klimy, a Ty piszesz że klima działa więc ja bym się tym nie przejmował ew. jak masz możliwość to wstaw samochód na kanał, jedna osoba odpali silnik, załączy klimę a druga będzie obserwować od spodu jak to się zachowuje, ew. z góry można coś się dopatrzeć.

 

jak coś to koło jest metalowe także można spróbować zrobić 3-4spawy aby to złapać ale nie za duże bo to koło też wyważone jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aj ludzie ludzie, to koło ma amortyzator gumowy, ma wewnętrzny pierścień przykręcony go walu korbowego, zewnętrzny pierścień z 3 rowkami na paski klinowe i to jest jednolita część, i guma między tymi 2 pierścieniami, guma się często odkleja i koło pasowe zaczyna majdac i się po jakimś czasie urywa.... Pewnie o to chodziło mechanikowi że jak włączysz klimatyzacje to to koło pasowe tego nie wytrzyma bo sie guma zerwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...