sq9mcs Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 Witam. Moja maglownica ma trochę za duży luz w miejscu gdzie listwa łączy się z kolumną kierownicy. Czy ktoś ma pojęcie czy jest tam śruba regulująca lub też inna możliwość skasowania tego luzu? Niestety serwisówka milczy na ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bawarka1 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 witam kolege wiem , ze to troche nie w czasie ,ale jest tam taka sruba przynajmniej w moim , musisz zdjac oslony i spojrzec od przodu bedziesz mial otwor na torxa ale uwaga u mnie jest on 8 ramienny i tu zonc , specjalnie dorobiony klucz i mozna regulowac , kasowanie luzu mam nadzieje wiesz jak sie robi . kierownica max. w lewo reulacja sruba , ale tak zeby nie zablokowac calkowicie listwy , to samo po prawo , jeszcze raz skontrolowanie i radosc z jazdy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 16 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 Dzięki za info. Znalazłem tę śrubę i będę się bawił w wolnym czasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 czyli są dwie te śruby, z lewej i prawej strony? czy skręt w lewo kierownicą -regulacja, skręt w prawo na max i znowu regulacja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coyote024 Opublikowano 29 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2018 Czy mógłby ktoś napisać jak ta regulacja wygląda? czy kola w powietrzu? czy na zapalonym silniku ? czy ta śruba działa dwustronnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.