Bydle Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Sluchajcie czy przy wymianie kolektorow wydechowych faktycznie trzeba podnosic silnik do gory, wywalic pol zawieszenia i rozpinac uklad kierowniczy? Ja sie tego nie podejmowalem bo nie mam podnosnika a dostep tylko od dolu jak dla mnie tam jest ale nie sadzilem ze trzeba az tyle rozebrac i niewiem czy faktycznie tyle pracy czy tym czy mozna to bylo zrobic latwiejsza metoda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 No troszkę jest... Dlatego warto odrazu porządny kolektor wrzucić a nie chińczyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 24 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 A czy coś da wymiana kolektorów oprócz dźwięku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 24 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 na długich plus strojenie 20km/15-20nm, natomiast zapowiadali na hr'erze PPE, że 30 ale liczyć na 20 i będzie git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 (edytowane) Krókie stillena u mnie w DE dały 9KM a przejście na długie SGM + 2KM ale dowaliły jeszcze 16Nm ponad to co dodawały stilleny... Tutaj to co dał mi Stillen: Edytowane 24 Maja 2014 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 24 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 Kuba a ile za te SMG trzeba wyrzygać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 24 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 Kolektory siadly w koncu na aucie ale nie jestem zadowolony puki co i sa problemy. Pierwszy to taki ze przwod paliwowy prawie lezy na kolektorze - a odkladnie to doslownie 5mm luzu jest miedzy przewodem a kolektorem i cos trzeba z tym zrobic.Drugi to taki ze trzeba bylo zrzucic zawieszenie cale, rozpiac przekladnie kierownicza i podniesc silnik - niestety po zlozeniu przy skrecaniu w prawo czuc na kierownicy takie chujowe lekkie drganie - w pewnym zakresie skretu kierownicy wrecz nawet mozna to uslyszec - bardzo nieprzyjemne uczucie - takie jak by byla gdzie starta zebatka i slizgala sie...nie mam pojecia co to moze byc.Trzeci to zle nakrecona nakretka na srube - nie chciala sie odkrecic, szla ciezko az w koncu przy koncowce sie uj***la szpilka - szpilke juz wyjolem na wzor i musz kupic nowa wraz z nakretka a wyszlo to przypadkiem bo myslalem ze te wibracje to moze dlatego ze opony zostaly przelozone lewa na prawa i ktora jest wyzabkowana - oczywiscie po przelozeniu be zmian.Ma ktos z was pomysl od czego moga byc takie mikrowibracje na kierownocy? Podobno tuleja jedna na przekladni tez nadaje sie do regeneracji ale czy to mozliwe zeby ona przenosila takie wibracje i tylko przy skrecie w jedna strone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 Chinczyk panie obija sie o pręt od ukladu kierowniczego... ps. Byli zchamowac auto przed i po zmianie kolektorow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 24 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 (edytowane) No moje kolektory to raczej nie sa chinczyki akurat : http://www.csr-tuning.ch/Niss/350Z%2099tuning%20&%20Autozubeh%C3%B6r%20autotuning%20autoteile09/Faecherkruemmer%20Edelstahl%20Nissan%20350Z%20FK010.html przynajmniej nie przypominaja tych chinskich gowien ale sprawdze czy gdzie nie wadzi o prety Edytowane 24 Maja 2014 przez Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 24 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 w kazdym badz razie no-name...kolektory do zetki a w aukcji wykres zrobiony w paincie boxera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 25 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 A czy to mozliwe zeby uszkodzony sworzen dawal takie wibracje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 sworzeń zawieszenia?? nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 25 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 To co moze powodac jeszcze tkie drgania /wibracje na kierownicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 normalnie to koła, ale ze zdarzyło ci sie to po wymianie kolektorów to szukałbym błędu w zamocowaniu tego co rozkręcaliście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Już CI napisałem co się dzieje, kolektor wydechowy lewy obija ci się o układ kierowniczy... Musisz zdemontować lewy kolektor i go przerobić tak by się nie obijał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 26 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 (edytowane) Ok dziekuje Coobcio - dzisiaj wieczorem jade do garazu obbadac dokladnie temat i w takim razie bedzie potrzebna przerobka. A w razie czego gdybym Ci wyslal go to za odpowiednia oplata jestes w stanie go przerobic? Nasze forumowe kompendium wiedzy - Coobcio nie mylil sie - podczas skretu w prawo silnik przechyla sie w lewo i opiera sie o pret ukladu kierowniczego - zamawiam bandaz 1mm i zobacze moze uda sie tak owinac zeby nie obcieral swoja droga dzwiek jest za***isty i fajnie sie wkreca na oborty - otwory w kolektorze sa prawie 2 razy wieksze niz w oem wiec naprawde warto wypierdzielic te seryjne. Edytowane 26 Maja 2014 przez Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Mogłeś jechac na rolki przed i po to były by nizbite dowody zzze nie jest gorzej z niutem imoca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 27 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Niewydaje mi sie zeby cos ucieklo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Fabryczne kolektory są bardzo slbabe... już niebawem mam nadIeje że kolejna slbasc tych silnikow odkryje jaka jes kolektor ssacy przepustnica i dolot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 27 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Ssacy ze bardzo sie nagrzewa i tutaj nie wiem jak ten problem rozwiazac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 główny problem taki że silnik za mało powietrza dostaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szejn Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Najprostszym, najtańszym rozwiązaniem grzejącego się dolotu (a grzeje się strasznie) jest owinięcie go kocem termo-aktwnym, takim jaki jest w apteczkach samochodowych. Jedna ze stron koca ma odbijać ciepło Miałem tak u siebie, zrobiłem to na tor, jak cały dzień upalałem Zetkę przy temp zewnętrznej 25 stopni. Dolot miał o wiele niższą temperaturę niż przed tym zabiegiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 28 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Ja swoj bede owijac bandazem tym samym co do kolektora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.