mirko_78 Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Witam mam pytanie czy w Tino 2.2 2000r,jest możliwośc wymontowanie pompy bez wyjmowania silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Uzupełnij profil, gdyż 2,2 to nie wszystko. Da się, najwyżej trzeba poluzować układ wydechowy. Nie daj się mechanikom, którzy powiedzą o wyjmowaniu silnika - w tedy od razu zmień mechanika. Co się dzieje, że chcesz wyjmować pompę? Możesz coś więcej napisać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirko_78 Opublikowano 27 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 (edytowane) Uzupełnij profil, gdyż 2,2 to nie wszystko. Da się, najwyżej trzeba poluzować układ wydechowy. Nie daj się mechanikom, którzy powiedzą o wyjmowaniu silnika - w tedy od razu zmień mechanika. Co się dzieje, że chcesz wyjmować pompę? Możesz coś więcej napisać? miałem robiony z dwa lata temu sterownik,a kilka dni temu po krótkim postoju na mieście już nie zapalił Edytowane 28 Maja 2014 przez mirko_78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek1412 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Witam mam też problem z pompą wtryskową.Zgasł mi podczas jazdy i już nie odpalił.Mechanik stwierdził że padła pompa i że trzeba wyciągac silmik żeby ją wymienic bo nie ma dojścia.Czy ktoś miał już problem z pompą i czy też musiał wyciągac silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Silnika nie potrzeba wyciągać. Mechanik chce Cię naciągnąć na koszty. Proponuję zmianę mechanika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek1412 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Silnika nie potrzeba wyciągać. Mechanik chce Cię naciągnąć na koszty. Proponuję zmianę mechan Rozumiem ale powiedz mi jak wyciągnąc pompe bez wyciągania silnika mechanik mi powiedział że nie ma miejsca żeby wyciągnąc pompe.Miał podobno wszystko poroskręcane te osłony od łańcucha też ale mówił że nie ma dojścia do jakiegoś drugiego koła na którym jest pompa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Luzuje się układ wydechowy od kolektora wydechowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek1412 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Ok dzięki przekaże mu.A może wiesz gdzie są blokady rozrządu albo jak inaczej można zablokowac jak się nie ma klucza do blokad w tym silniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Ok dzięki przekaże mu.A może wiesz gdzie są blokady rozrządu albo jak inaczej można zablokowac jak się nie ma klucza do blokad w tym silniku? Nie odpowiem, gdyż nie wiem, a nie będę wymyślał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek1412 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Ok Nissanik już po wymianie pompy zapiernicza aż miło i jakoś tak trochę ciszej chodzi,no chyba że mi się wydaje:)Silnika rzeczywiście nie trzeba wyciągac.Moje koszty to pompa po regeneracji odkupiona od jednego pana z padniętym silnikiem(pęknieta głowica) na pompie po regeneracji zrobił ok 13 tyś (pompa 750zł+laweta 100zł+wymiana pompy 400zł) koszty małe nie są ale co zrobic przez 5 lat użytkowania nie dołożyłem nawet zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 a teraz dolewaj oleju 2T,żey znów nie padła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogumil119 Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Czy możecie opisać którędy i jak wyciągać pompę,niestety mnie też to czeka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vlad24 Opublikowano 28 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2017 W N16 odkręcasz rurki wtryskowe, rurę z płynem pod kolektorem, podporę pompy, pokrywę górną rozrządu. Zdejmujesz górny łańcuch i napinacz, odkrecasz koło pompy o samą pompę od pokrywy. Potem pompę wysuwasz do tyłu i wyjmujesz górą. W tino ponoć trzeba demontować podszybie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.a.n.o Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 (edytowane) Najsampierw spróbujcie wymienić tranzystor w sterowniku, jest to najtańsza opcja, a może okazać się wystarczająca. Dojście do sterownika po wyjęciu kolektora ssącego. A z autopsji wiem, że przy działającym EGR i przebiegu powyżej 200kkm wyjęcie kolektora i wyczyszczenie jego, jak i kanałów dolotowych do głowicy to jest po prostu konieczność. Więc wymiana tranzystora w sterowniku to przy okazji praktycznie żadna naprawa, a może być skuteczna w porównaniu z wyjęciem i regeneracją całej pompy. Mi powiedzieli za regenerację 2000zł. Aha bład, który pokazała mi zworka to 75, czyli OBD2 P1690. Pozdrawiam Edytowane 21 Października 2017 przez J.a.n.o Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.