helfi Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Panowie proszę o pomoc bo już nie daje rady z moją primerką. Mianowicie wczoraj odebrałem od mechanika auto , w którym było wymieniane : czujnik ciśnienia oleju i wiązka kabli która szła do czujnika była do poprawki bo czujnik gasł po około minucie. Dzisiaj żona wracała z pracy i wjechała lewym przednim kołem w dziurę. Samochód zgasł i nie można go odpalić. Tzn. nie kręci nie świeci się komputer, działa centralny i lampy przednie oraz awaryjne oraz stop, nie działają kierunkowskazy i niestety opuszczonych wcześniej szyb przednich też nie można podciągnąć do góry. Bezpieczniki sprawdzone, klema zdjęta na 10 minut. Niestety bez skutku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Co się dzieje przed i po przekręceniu kluczykiem na start/odpalenie.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
helfi Opublikowano 29 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Nic kompletnie, wyswietlacz z komputera ani żadna kontrolka się nie pojawia. Pomimo odbezpieczenia alarmu nadal mruga kontrolka z immo. Wioząc go na lawecie alarm co chwile się wbudzał mimo że co go rozbrajałem z kluczyka , pytanie czy to coś nie od alarmu ? Bo w sumie on jest połączony z immo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 A sprawdzales kable czy sie ktorys pradowy nieurwal czy tez nieodczepil? I mase sprawdz od skrzyni biegow ona laczy sie z akumulatorem bezpostednio (-na aku) moze to wydawac sie glupie ale tak jest w moim ze nawet po wyjeciu akumulatora alarm dziala jeszcze przez jakis czas, misi miec dodatkowe "baterie " czy cos takiego moze poprostu pod wplywem wstrzasu ( zakladajac ze to duza dziura) rzucilo akumulatorem i styk sie naderwal? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Lecz w tym przypadku, to by chociaż świeciły kontrolki w zegarach, a po przekręceniu kluczykiem wszystko by gasło. Dlatego o to pytałem wyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 A jakie byly by objawy jak by komputer trafil szlak? Pytam bo temat troche mi znany z opowiesci, jako ze mieszkam za granicami polski troche slyszalem o przypadkach ze auta po przekroczeniu granicy wysiadaja, w sesie ze dziury na drogach tak wytrzesaja akumulatory ze dochodzi w nich do jakichs skokow napiecia i pala kompy , mialem te okazje odbierac wlasnie ze znajomym jego auto od mechanika z okolic pogranicznych i to wlasnie byla przyczyna, facet wtedy nam pokazal jeszcze kilka aut wszystkie na zachodnich blachach i mowi ze wszystkie wlasnie nato padly, moze i tu podobnie, akumulator juz niepierwszej mlodosci pozadna dziura i pierdu A jakie byly by objawy jak by komputer trafil szlak? Pytam bo temat troche mi znany z opowiesci, jako ze mieszkam za granicami polski troche slyszalem o przypadkach ze auta po przekroczeniu granicy wysiadaja, w sesie ze dziury na drogach tak wytrzesaja akumulatory ze dochodzi w nich do jakichs skokow napiecia i pala kompy , mialem te okazje odbierac wlasnie ze znajomym jego auto od mechanika z okolic pogranicznych i to wlasnie byla przyczyna, facet wtedy nam pokazal jeszcze kilka aut wszystkie na zachodnich blachach i mowi ze wszystkie wlasnie nato padly, moze i tu podobnie, akumulator juz niepierwszej mlodosci pozadna dziura i pierdu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
helfi Opublikowano 1 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 wyglądało to tak jakby komputer albo immo padło. Bo komputer wcale się nie świecił przy próbie odpalenia prad był tylko w tym co napisałem. TOwszystko jest razem połączone więc czekam na wiadomość od mechanika. Dziwne, że w aucie tak naszpikowanym elektroniką nie ma domykania szyb z kluczyka czy awaryjnego. Tak się stało akurat, że auto miało obie szyby otwarte, i nie szło podciągnąć szyb do góry. Musiałem auto zostawić z otwartymi szybami na 3 godziny. Usterk aokazała się prozaiczna w sumie, ale wyglądało groźnie. Śruba głównego kabla masy skorodowała odpadł łeb śruby. Może się komuś przyda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 Ha ha no to mialem racje jak pisalem zebys posprawdzal te mase , to jest wlasnie "piekno tych aut" z byle czego potrafia dziac sie w nich cuda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 Usterk aokazała się prozaiczna w sumie, ale wyglądało groźnie. Śruba głównego kabla masy skorodowała odpadł łeb śruby. Może się komuś przyda. Ha ha no to mialem racje jak pisalem zebys posprawdzal te mase , to jest wlasnie "piekno tych aut" z byle czego potrafia dziac sie w nich cuda Więc dobrze pisałem i naprowadzałem w swoich postach #2 i 5... Prócz tego wystarczyło również poszukać na forum. Temat ładnie rozpracowany i to nawet z fotkami http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/92311-p12-silnik-nie-kr%C4%99ci-nie-odpala/?do=findComment&comment=946574 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.