arturocki Opublikowano 11 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 STAG 4 Plus, reduktor Shark, listwa ACW01 ...byłem przed chwilą odsłuchać sygnał dźwiękowy: sekwencja trzech sygnałów powtarzana cztery razy... kilka sekund po przełączeniu na gaz.... brak gazu w zbiorniku... jest prawie pełny.... jakiś zawór się zawiesił? ...a i jeszcze jedno chyba ważne sygnał świetlny kontrolki po włączeniu zapłonu miga dwa razy na sekundę... po przełączeniu na gaz "odpipkaniu" dźwięku miga już cztery razy na sekundę?!?!?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 sprawdź czy EZ dostaje zasilanie, shark 1200 czy 1500?? może przegląd instalacji masz ustawiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturocki Opublikowano 11 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 shark 1500... przynajmniej taki zamawiałem, w papierach mam napisany tylko "shark" ...teraz już za ciemno nie sprawdzę ...a co to jest EZ? a przegląd to powinien być przy 178k... a ja mam na liczniku jakieś 168k, może przez to, że była rozłączona (wyciągnięty przez trzy tygodnie bezpiecznik i zakręcona butla) coś się zablokowało? ...oj chyba jutro bez wizyty w zakładzie się nie obejdzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 EZ- elektrozawór, na Sharku i butli, jak zakręcałeś butle to może źle odkręciłeś sprawdź może spadł zeger (zabezpieczenie przy nakrętce) i niby wykręciłeś ale zawór dalej zamknięty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturocki Opublikowano 12 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2014 (edytowane) ok dzięki, jutro za dnia ogarnę temat ...i przede wszystkim WIELKIE DZIĘKI DINO za poświęcony czas i cenne uwagi! Odezwę się jutro jak się sprawy mają ...i tym razem także problemem okazała się pierdoła: wyciągnięta wtyczka od czujnika ciśnienia Samochód śmiga.... przez ten miesiąc już zapomniałem jaką on ma moc zapomniałem jaką można czerpać przyjemność z jazdy! REASMUJĄC... uszkodzony kabelek przy wtyczce po drodze do wtrysku. Wymienione... naprawione?!? ...przy tejże okazji: - dotarte zawory - wymienione pierścienie - zrobiona płukanka silnika Koszt operacji pomimo wszystkich zabiegów na szczęście nie był duży (ok 300 zł), tylko dzięki temu, że za swoją nieudolność i uczciwość pierwszy mechanik nie wziął złotówki. Tylko czy do końca był uczciwy... znalazłem po jego robocie np. załatany przewód od wspomagania, a wydaje mi się, że nie było tego wcześniej, brak jednej śruby i jedna niedokręcona przy mocowaniu skrzyni biegów do silnika, uszczelki klejone na silikon... może to nie wada, można to zrzucić na garby ciągłego rozbierania i składania. Pewnie znowu będę pisał o rzeczach oczywistych... ale co mi tam przestroga dla wszystkich, jeżeli nie macie ZAUFANEGO mechanika, interesujcie się tematem, pytajcie, bądźcie dociekliwi, zbierzcie jak najwięcej informacji aby orientować się choć mniej więcej w problemie. Unikniecie nieraz horrendalnych, niepotrzebnych kosztów. Moje mogły być jeszcze większe... najpierw usłyszałem, że najlepiej byłoby wymienić silnik, potem zmienimy może rozrząd, kupujemy podmieniamy wtrysk i na koniec jeszcze wymieniamy komputer! - i pewnie żadne z zabiegów nie przyniosły by skutku, chyba, że przez przypadek tak jak ja przez przypadek rozwiązałem problem. I nie szczędźcie pieniędzy na początku na diagnozę problemu (choć ja dostałem dobrego fachowca z polecenia, nie mam pretensji do nieświadomego polecającego, ale ja polecać "fachowca" nie będę), potem może być już za późno tak jak w moim przypadku.... I na koniec dziękuję wszystkim osobom zaangażowanym w wątek, pomoc Wasza była bezcenna! Im więcej głów do myślenia, ścierania się nieraz koncepcji tym lepiej. I przede wszystkim DZIĘKUJĘ że WAM SIĘ JESZCZE CHCE Edytowane 12 Czerwca 2014 przez arturocki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2014 Czyli pan EricTheCarGuy miał rację, w tym filmiku, który zalinkowałem było sprawdzenie wtrysku, jako część diagnozowania. Przy czym zawsze najpierw sprawdza się kabelki (bo to robimy za darmo), a dopiero potem sam wtrysk/czujnik się ewentualnie wymienia. Generalnie polecam kanał Erica w razie problemów z autem, gość fajnie tłumaczy co, jak i dlaczego, filmików też ma już pod 500 w tej chwili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.