kindly Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Proszę o pomoc. Wymieniłem sobie żarówki H7 bo mi się przepaliły i teraz zdecydowanie gorzej świecą. I teraz nie wiem czy źle (odwrotnie) je założyłem (bo sposób założenia nie jest jednoznaczny) czy te nowe żarówki są po prostu gorszej jakości? Czy ząbek tej metalowej części żarówki ma być na górze czy na dole ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Rodzaj żarówki lub jego producent też ma wielkie znaczenie. Jest powiedzenie >>iż Polak wszystko potrafi<<, są osoby co nawet klocek hamulcowy zamontują metal na metal. Sam stwierdziłeś iż żarówka na kołnierzu ma ząbek. Oprawka ma również i tam powinien wejść wypust z żaróweczki. Jeszcze co jest najważniejsze, to dobrze zamontować druciki-zabezpieczenia żarówki, jeśli drucików-zabezpieczeń nie założysz odpowiednio, to może "przekosić" żarówkę i będzie Ci świeciła 2 m przed samochodem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartaMW Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 witam mam problem z zamontowaniem żarówek w gnieździe z tego co napisał mirekg9 lampy w mojej p12 nie mają drucików -zabezpieczenia żarówki, może ktoś ma fotkę jak te zabezpieczenia wyglądają bo nie mam pojęcia jak zabezpieczyć żarówkę przed wypadnięciem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Jak wyjales tak wloz, oprawka zarowki ma takie wystajace blaszki a w gniezdzie lampy sa wkrecone srubki, te blaszki maja wejsc pod te srubki ( tylko czasami ich nie odkrecaj), tj. przylozyc oprawke tak aby blaszki oprawki byly przy srubkach , docisnac i przekrecic i maja one zaskoczyc pod glowki srubek wtedy oprawki sa zaklinowane i nie wypadna, trzeba do tej czynnosci cierpliwosci nie zawsze udaje sie za pierwszym razem. Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wostok Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Rodzaj żarówki lub jego producent też ma wielkie znaczenie. Jest powiedzenie >>iż Polak wszystko potrafi<<, są osoby co nawet klocek hamulcowy zamontują metal na metal. Sam stwierdziłeś iż żarówka na kołnierzu ma ząbek. Oprawka ma również i tam powinien wejść wypust z żaróweczki. Jeszcze co jest najważniejsze, to dobrze zamontować druciki-zabezpieczenia żarówki, jeśli drucików-zabezpieczeń nie założysz odpowiednio, to może "przekosić" żarówkę i będzie Ci świeciła 2 m przed samochodem. Żarty, żartami ale ja tak zrobiłem w corsie. Dopiero uświadomił mnie pan diagnosta cyt: "Co pan lubi tak niebo doświetlać ?" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartaMW Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 voyager1956 dziekuje za odp. po prawej stronie /gdzie był dostęp / poluzowałam te śrubki i założyłam zarowke i jest w miare. ale do lewej lampy dostęp jest słaby ale będę próbować ,co nie zmienia faktu że te mocowania to kiepski wynalazek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 Ale ,, nowoczesny". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.