siara74 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 sprawdz bardzo dokładnie hydraulikę sterującą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regwit Opublikowano 7 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 Panowie. Pierwszy bieg nie wrócił. Jest gdzieś w skrzyni, to pewne. Mechanicznie jest ogarnieta do perfekcji, jednak jedynki brak, prawdopodobnie "cóś" ze sterowniem a z tym sobie nie poradzę. Ale jeden sukces jest - Montaż skrzyni od " zera" zajmuje nam traz 1 h 10 min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara74 Opublikowano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 (edytowane) coś jeszcze jest zwalone ,gadałem z gościem i mówił coś o "forwark " farwork " do wymiany ale nie wiem dokładnie co to jest , i zwróć uwage na konwerter czy nie jest fioletowy , bo nie wytrzyma długo , wycenili naprawe twego automatu na 2700 + konwerter 700 pln z gwarancją za komplet w demontażem i montażem , Edytowane 7 Czerwca 2014 przez siara74 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 ale rozumiem że wspierałeś się serwisówką może by tak pod jakiegoś consulta czy calumsulta podłaczyć i całą procedure testową zrobić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regwit Opublikowano 7 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 To powinien być następny krok. wszelkie testy były wyłącznie organoleptyczne. Do sprawdzenia działania zaworu hamulca poszło powietrze. Nie wiem jakie sa w niej ciśnienia, komp tez nie był w użyciu, bo dostępu nie mam. Jak na razie strzelam focha i idę lizać rany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 no co ty?! do focha to jeszcze aura paskudna być musi ... no chyba, że u Ciebie inaczej to działa dzwoniłeś do B. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 Gwoli ścisłości wajcha nie zmienia biegów 1-2-3, zmienia tylko P-R-N-D, bieg jest wybierany "elektrycznie". Ustawiając linkę i podając odpowiednie stany wymusisz bieg który ma być testowany. Bez elektryki - odłączyć wszystkie kable od skrzyni, zostaje tylko linka P-R-N-D auto jedzie do przodu i tyłu, tzw. tryb awaryjny. Nie zapina 1 ... albo zawory - cewka spalona lub brak połaczenia lub pełno syfu - brak przepływu. Zawory sprawdzasz na kablu od skrzyni, jak działają to zostanie wytarganie płyty z zaworami. Jak nie idze, ksiązka Chiltons nr.8944, czyli skrzynia z Terrano dla opornych Sterowanie w tym wszystkim jest najprostsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 (edytowane) a co z kablami wychodzącymi ze skrzyni w przypadku brodzenia w wodzie , czy mogą w niej namieszać gdy się zamoczą rozepną i od czego one są za co odpowiadają . Edytowane 8 Czerwca 2014 przez dziarus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 (edytowane) a co z kablami wychodzącymi ze skrzyni w przypadku brodzenia w wodzie , czy mogą w niej namieszać gdy się zamoczą rozepną i od czego one są za co odpowiadają . Kable nic nie zrobią, sprawna skrzynia będzie normalnie działać tzn. hamulec jest, neutral jest, do przodu jedzie na trójce tzn. mułowato ruszy nawet pod dużą górkę, wsteczy jest. Jeśli czujniki ześwirują przejdzie w tryb awaryjny - jak wyżej. Opis wtyczek i pinów jest w manualu. Po zdjęciu zabezpieczeń, da się nawet wrzucić podczas jazdy do przodu, wsteczny tzw. rakietę Sprawdzone. Generalnie automat przeżyje kilka manuali, nawet katowany, warunki: - olej i jego temperatura, koniecznie chłodnica, zintegrowana i przegrzany silnik = wymiana ATF-a, - woda nie może dostać się do skrzyni/oleju. Edytowane 9 Czerwca 2014 przez wojtus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regwit Opublikowano 10 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 (edytowane) wojtus ...dobrze gadasz... skrzynia u fachmana, coś wykrył, jutro powie co i jak. W dodatkowa chłodnicę oleum, zmotałem wcześniej Edytowane 10 Czerwca 2014 przez regwit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 Witek ty kurde melduj co się dzieje a nie cie wcięło co ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 jak już jest temat o skrzyni automatycznej to pytanko czy odpowietrzenie skrzyni pełni funkcję wejście na bagnet czy jest jeszcze inne ? Regwit wiem że załorzyłeś opony 31 jak sobie radzi skrzynia , planuję wsadzić 32 ale się łamię ze względu na automat powolne wkręcanie na obroty . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 jak już jest temat o skrzyni automatycznej to pytanko czy odpowietrzenie skrzyni pełni funkcję wejście na bagnet czy jest jeszcze inne ? Regwit wiem że załorzyłeś opony 31 jak sobie radzi skrzynia , planuję wsadzić 32 ale się łamię ze względu na automat powolne wkręcanie na obroty . Bagnet jest uszczelniony gumową zatyczką. Odpowietrzenia są dwa - skrzynia i reduktor. Bez względu na rozmiar kół skrzynia da sobie radę, jesli tylko jest sprawna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.