DINO Opublikowano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 kolejny reduktor, z racji tego, że mam mało regeneracji, bo zazwyczaj idzie nowy redek, to tylko budowa wewnętrzna Zavolaka, dla majsterkowiczów , powód padającego ciśnienia po jakims czasie to zawalone sprężynki syfem z gazu, i tu można zobaczyć jak wygląda nasz gaz i czy warto wymieniać filtry, oraz tankować na sprawdzonych stacjach, Zavolak naszego kolegi forumowego :D podobno ciśnienie klękało :D a widać co jest w sprężynkach i jak ten gaz miał się przedostać kolejnym będzie jakże często montowana alaska :D podobno ten reduktor daje radę w każdym aucie :D i dalsza część, sprężynki po stronie wodnej, aby wybić blaszkę zabezpieczającą trzeba od strony membrany gazowej włożyć "coś" w moim przypadku był to imbus i poprostu wybić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 kolejnym będzie jakże często montowana alaska :D podobno ten reduktor daje radę w każdym aucie :D No a jak :-) W Primerze miałem Alaskę, teraz w swoim Subaru również. Co prawda oba auta kupiłem już z gazem, ale nie mogę narzekać. Różnica między gazem a benzyną niewielka. Z BLOSem nic nie szarpało nawet na mocno zimnym silniku. Swoją Alaskę w P11 sam regenerowałem - koszt kompletu gumek 40 zł. Robota prościutka i przyjemna. Więc już potem przełączałem na gaz po niewielkim tylko rozgrzaniu, żeby jak najmniej benzyny palić - bo te gumki mogę sobie wymieniać nawet co roku jak ich koszt to 8l benzyny (był BLOS więc wtryski mnie nie interesowały). A regenerowałem ten reduktor dlatego że poprzedniemu właścicielowi "zapomniało się" wymienić filterek, ten się rozpadł i jego kawałki uszkodziły membranę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 pisałem o AT09 czyli reduktorze do sekwencji :D a to już nie jest tak pięknie jak piszesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 Taki właśnie reduktor miałem w P11 - AT09 :-) czemu nie jest pięknie? Trudności w regeneracji, czy nie jest najlepszy jakościowo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 dlatego, że nie da rady w SR20DE aby w pełnym zakresie korzystać z auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 Heh, to ja 2 lata nieświadomy jeździłem że mogło być lepiej :-P a powiedz, jaką moc realnie AT09 jest w stanie obsłużyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 1.8 powinien dac radę, i nawet SR20De da radę wszytko zależy od kiermana :D ważne aby wskazówka nie wędrowała za wysoko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcus220 Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 AT09 nie daje rady z 1.8... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 e tam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcus220 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 tak tak, potrzeba coś lepszego:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 e tam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.