norvik Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 Witam, Jedna ze świec żarowych nie działa, chciałabym wymienić wszystkie, ale jak wiadomo różnie może się to skończyć, czy wymieniać na zimnym czy ciepłym silniku. Może ktoś już to przerabiał, i udzieli kilku rad... Pozdarwiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawiec1974 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 A jak to chcesz zrobić na ciepłym silniku? Przecież nawet się go nie dotkniesz bo się sparzysz a co dopiero wykręcać świece. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norvik Opublikowano 6 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Pisałam na ciepłym, a nie na gorącym a to różnica. Niektórzy piszą żeby odkręcac na ciepłym dlatego chciałem poznać opinie osób które już to przerabiały w P12, a nie czepianie się słówek. Czy naprawdę nikt tej niby prostej czynności nie robił, nikomu nie urwała sie swieca przy odkrecaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawiec1974 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Jeżeli uraziłem to przepraszam, w P12 nie odkręcałem ale w 1,6 TD to już tak i dlatego pisałem żeby nie na gorącym bo sam musiałem czekać aż ostygnie. Spróbuj i tak i tak, myżlę że jeżeli będziesz to robił z wyczuciem to nic złego nie powinno się stać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.