Piro Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 Koledzy pierwszy post i już niestety prośba o pomoc. Od kiklku lat jestem właścielem almery N16 1.8 2000 silnik QG jeśli mnie pamięć nie myli problemów nie było żadnych oprócz korozji z którą walczę do piątku kiedy stałem na światłach i samochód zgasł szybkie sprawdzenie - brak iskry na wszystkich świecach sprawdzone bezpieczniki wewnątrz bezpieczniki w komorze silnika świece same w sobie czujnik położenia wału ok czujnik położenia wałka rozrządu - daje ciągle 12V na kabel sygnałowy ECM - podejrzany znaleziony czujnik wymieniony a samochód dalej iskry nie ma wszystko inne działa nie mam już pomysłów szukam podpowiedzi obawiam się że uszkodzenie czujnika doprowadziło do uszskodzenia modułu - co myślicie o takim pomyśle ? drugie pytanie czy czujniki wału i wałka są takie same Pozdrawiam Piro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grrruby Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 Hm, nie wiem jak jest w Almerach, ale w moim poprzednim samochodzie, Civicu, szła po kolei: aparat zapłonowy z kopułką i palcem, kable zapłonowe, świece. Sprawdziłeś świece, a kable WN i aparat zapłonowy (nie wiem, cewkę?)? Kable łatwo możesz sprawdzić odpalając samochód w nocy i patrząc na kable, jeśli iskra będzie przeskakiwała po nich, to masz winowajce (winowajców ). No ale skoro posprawdzałeś wszystko, czujniki, bezpieczniki, świeczki - to może kable i aparat też, piszę tylko co ja bym sprawdził w pierwszej kolejności Inna sprawa, że do "pierwszych postów" i witania jest stworzony specjalny temat Chyba nawet mowa o nim w regulaminie A tak nawiasem, dla humoru, nie mogłem się powstrzymać: problemów (...) żadnych oprócz korozji z którą walczę do piątku kiedy stałem na światłach Cóż, nie sądzę, żeby to przez korozję był ten problem Ale skoro będziesz z nią walczył do piątku, to przynajmniej nie ma nudy Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piro Opublikowano 9 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 nie ma kabli jest cewkofajka więc odpada a nawet jeśli - nie ma na wszystkich a 2 były wymienione w zeszłym roku jaka jest szansa że trafi 4 sztuki na raz z korozją walczyłem do piątku teraz mam co innego do zwalczenia ....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.