muchamati2 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 Witam Ostatnio zauwazyłem jakby problem z moja tinka, problem polega na tym ze jak by ciezko sie zbiera, jak by ciagła za soba wagon towarowy, hamulce nie trzymaja bo sprawdzałem, turbinka tez jest ok bo słychac jak gwiżdże i ciagnie od 1800 obrotów. co jest nie tak?? :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 jak mocno gwizdze to nie jest dobrze moja po regeneracji i prawie jej nie slychac jak icka nie mialem to tez w upalne dni ciezko sie zbieral jak bym zaladowanym autem po dach jezdzil sprawdz jak z rana jezdzi sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 przy upałach znacznie wzrasta turbodziura niestety.. nawet z IC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muchamati2 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 (edytowane) z rana własnie sie zdziwiłem wsiadłem o 6 rano i jak by nie ten sam samochód. myslicie ze to moze byc wina temperatury??? jacek22: dokładałes osobni ic??? Edytowane 10 Czerwca 2014 przez muchamati2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 (edytowane) tak dokladalem icka ale tez zmienilem programik i ciagnie ladnie z dolu ostatnio paska na pompowtryskach odstawilem moze i mial ten passat 105km ale zato 270nm zreszta 110 konne 1.9 zostaje styłu (na cb zgadalismy sie jakie silniki mamy) raz mi 1.9 sie oparlo ale mial chyba tez programik zmieniony bo strasznie kopcił wiec dalem spokoj za mala roznica w wyprzedzaniu zapomnialem zatkaj egr to leeko cos poprawi przynajmniej ruszanie spod swiateł jak puscisz noge z gazu otwiera sie egr i grzeje dolot i wtedy z pod swiatel ruszasz ostatni Edytowane 14 Czerwca 2014 przez jacek22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muchamati2 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 wywaliłem egr, różnica jest kolosalna, dzień do nocy hehe, mam tez wirusa w swojej na 121 koni sprawdzane na hamowni. Boje sie tylko o tego egr, bo naczytałem sie ze jego usuniecie ma wpływ na trwałosc tłoków oraz turbiny. czy to prawda?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 jak az taka roznice miales przed i po wymintowaniu egr to moze nie domykał sie nie martw sie o trwalosc a mam pytanie czy z dwoch stron zaslepiles? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muchamati2 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 z jednej strony zaslepiłem z tej co jest egr, i tak miałem problem bo w tino jest duze podszybie i egr jest głeboko schowany ale jakos dałem rade, tylko mysle za dałem za cienka blaszke i jestem ciekaw czy mi nie przepali :/ A powinno sie z obu??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 powiem tak mialem blaszke po puszce od piwa to przepaliło w paru miesiecyach dalem 2 blaszki ok 3mm jedna przy kolektorze dolotowym druga przy wylotowym troche zabawy bylo ale jak juz wszystko dopasowałem to jest git a egr lezy na połce wraz z ta rurka jak zaslepisz z drugiej strony to polepszy sie znaczaco reakcj na gaz bo zmniejszysz pojemnosc wydechu przed turbina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 Tinkowcy jak macie wrażenie, że turbo słabo ładuje (szczególnie, gdy jest cieplej) i brak wam mocy powyżej 3k* przy wyprzedzaniu to rada jest prosta: zdjąć obudowę intercoolera. Składa się z części montowanej do zderzaka (widać taki "lej" od przodu, przy przeciwmgielnym. Z prawej jest tam zaślepka do gwintu haka), oraz mocowanej na 3 śruby osłony przykręcanej do intercoolera. Te plastiki zasłaniają 2/3 powierzchni IC... Wiadomo, że różnica nie będzie odczuwalna w korku ani na niskich obrotach, zanim turbina przynosi efekt. *u mnie dobrze szedł na 4ce do 110-120, później ubywało zdolności rozpędzania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 powiem tak mialem blaszke po puszce od piwa to przepaliło w paru miesiecyach dalem 2 blaszki ok 3mm jedna przy kolektorze dolotowym druga przy wylotowym troche zabawy bylo ale jak juz wszystko dopasowałem to jest git a egr lezy na połce wraz z ta rurka jak zaslepisz z drugiej strony to polepszy sie znaczaco reakcj na gaz bo zmniejszysz pojemnosc wydechu przed turbina Rozmawiałem z jakiś miesiąc temu ze swoim mechanikiem i powiedział iż NALEŻY zaślepiać tylko i wyłącznie przed samym EGR-em. To są słowa mechanika a nie moje. Czy mówi prawdę i dlaczego tak powinno być to się nie zagłębiałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 mirku - jeśli możesz, to spytaj czemu tak? bo sądzę, że to nie jest zależne od typu silnika (mamy nieco inne) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 w 2.2di mozna wyciagac egr ale juz w 2.2 dci trzeba oporniczek wkładając w kostke egr jesli tego sie nie zrobi komputer błąd wykarze a o tym oporniku to gdzies na forum ktos pisal 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 I właśnie chyba jest ten problem że ja mam Dci, ale jak wspomniał Jacek, po zaślepieniu w dci komp będzie pokazywał błędy. Nie wiem czy miał na myśli tylko di i dlaczego zaślepianie z jednej strony - nie pytałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 Ja EGR'a unieruchomiłem przez wyciągnięcie wtyczki od niego a jest ona pod tą plastikową osłoną silnika z lewej strony patrząć od przodu auta bliżej podszybia. Bestja zbiera się wspaniale ale fakt,że jak jest ciepło to mogł by ic lepiej chłodzic:-/ Burnig a czy te odsłonięcie chłodnicy powietrza polepszyło Ci jakoś odczuwalnie działanie turbiny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 Poprawiło zdecydowanie. "Kop" turbiny jest mocniej odczuwalny, ale co najważniejsze, nie znika moment powyżej 3tys. obrotów, co jest istotne na trasie przy wyprzedzaniu (można dłużej przeciągnąć na 3ce, czy 4ce). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 Tinkowcy jak macie wrażenie, że turbo słabo ładuje (szczególnie, gdy jest cieplej) i brak wam mocy powyżej 3k* przy wyprzedzaniu to rada jest prosta: zdjąć obudowę intercoolera. Składa się z części montowanej do zderzaka (widać taki "lej" od przodu, przy przeciwmgielnym. Z prawej jest tam zaślepka do gwintu haka), oraz mocowanej na 3 śruby osłony przykręcanej do intercoolera. Te plastiki zasłaniają 2/3 powierzchni IC... Wiadomo, że różnica nie będzie odczuwalna w korku ani na niskich obrotach, zanim turbina przynosi efekt. *u mnie dobrze szedł na 4ce do 110-120, później ubywało zdolności rozpędzania Adam, czy na podstawie tych moich fotek co dawałem temat odnośnie belki możesz mi powiedzieć dokładniej o jakie plastiki chodzi. Bo albo nie mogę "załapać" lub jednak Tinki i w tym miejscu się czymś różnią? https://plus.google.com/photos/112115303120821761314/albums/5776567451750868001?banner=pwa&authkey=COzlzsur8OTUJg 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 oj różnią się - u Ciebie, w DCi jest FMIC, ze świetnym nawiewiem. U nas w Di jest SMIC w nadkolu po stronie kierowcy - przy świetle przeciwmgłowym jest tam jakby "lejek", który ogranicza przepływ powietrza na IC. U Ciebie ten lejek (o ile jest - brak foty zderzaka) kieruje chyba powietrze pod samochód (sądząc po kształcie bocznej osłony) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 A powiedz proszę czy ten plastik nie chroni chłodnicy np przed deszczem i śniegiem? Jak tego nie będzie to czy ruda nie zje jej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 To ja u siebie żadnego lejka nie mam z żadnej strony. Obok halogenów są tylko zaślepki. Natomiast osłona, zakrywa-osłania silnik z boku jak i z przodu. Zawsze jestem przygotowany /prawie na wszelkie tematy/ tutaj również są fotki z osłonami silnika w mojej Tince. https://plus.google.com/photos/112115303120821761314/albums/5889016620307937521?banner=pwa&authkey=CIGx2uni-rfNSw 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 Ruda nie zje, gdyż sama "część czynna" IC powinna być ztcw alumiowa, zaś obudowa jest zabezpieczona antykorozyjnie. Zdjęcie poglądowe bez zderzaka (wybaczcie, że nie mam więcej fot, ale na urlopie żona ganiała z dzieckiem, a ja usuwałem rudą ) http://i62.tinypic.com/345k60j.jpg Zdjęcie zrobione teraz pod pracą, żeby pokazać jak to wygląda po zdjęciu "lejka" i osłony IC: http://i57.tinypic.com/2dkaloo.jpg widać wyraźnie nacięcia, które służą do mocowania lejka, oraz jedno z miejsc, gdzie mocowana jest osłona IC, wiszący przewód prowadzi do lampy przeciwmgłowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 To przodki - czyli to co częściowo za zderzakiem, to mamy całkowicie inne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 Inne, ale belka pod chłodnicą też rdzewieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 (edytowane) I teraz pytanie-czy zderzak trzeba zrzucić czy wystarczy same osłony pod auta? Teraz to już widzę,że będzie chłodzić konkretnie:-) Aha tyko czy w końcu odetnie te turbo:-) Edytowane 1 Lipca 2014 przez sigma3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 ja zdejmowałem, bo zajmowałem się też rudą.. bez zdjęcia może być ciężko. Potrzebny klucz oczkowy 10, celem przytrzymania nakrętki mocującej do błotnika + długi klucz nasadowy 10, aby to od dołu odkręcić (trzeba delikatnie odchylić osłonę). Reszta na wkręty i "choinki" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.