Crenshaw Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 (edytowane) Nissan 200sx SR13Ten nissan to już moje szóste autko, kupiliśmy go na weekendowe wypady za miasto. Zawsze chciałem mieć mocne, tylnonapędowe, japońskie monstrum, ale sam pomysł na jego posiadanie zrodził się dość gwałtownie. Jako daily car mamy Xedosa 6, który bardzo dobrze się sprawuje i nigdy mnie nie zawiódł, dlatego też postanowiłem go nie sprzedawać, tylko oddać żonie Niisan ma dawać przyjemność z jazdy, przyciągać spojrzenia i wyrywać głowy na razie udaje mu się to bez zająknięcia. Jest szybki, zwrotny i czarny <faja>Kilka danych technicznych:Model: 200SX SR13Silnik: 1,8T 16V CA18DETRok produkcji: 1989 Moc fabryczna: 169KMPrzebieg: 138 000 kmKolor fabryczny: BordowyRealna moc: ?Wyposażenie:-Elektryczna szyba po stronie kierowcy-i druga po stronie pasażera Modyfikacje:Silnik:-odbudowa silnika (2008r)-kute tłoki wossner-panewki acl-turbo T28-przewody turbo w oplocie-przepustnica serena-przepływomierz od 300ZX-intercooler FMIC-pompa paliwa WALBRO 255-blow off HKS SSQV black edition-manual boost controler MBC PRO PERFECT-ECU Nistune-akumulator w bagażniku-wtryski EVO VI-robiona na zamówienie aluminiowa chłodnica-oil catch tank SILVER PROJECT-usunięty filtr węglowy odpowietrzenia baku-filtr paliwa od 300ZX-nierdzewny wydech MG motorsport, przelotZawieszenie i hamulce:-gwint TEIN STREET z regulacją twardości i wysokości-przód camber plastes SILVER PROJECT-tył regulowane wahacze SILVER PROJECT-wzmocnienia fender brace przód SILVER PROJECT-poliuretany - maglownica, poduszka skrzyni biegów-hamulce przód i tył od S14 (4 tłoczki)-koła ACT 3TGL przód 18x8,5, tył 18x10 (skręcane trzyczęściowe, polerowane ranty, magnezowe rotory)Body:-cały przemalowany na czarno-komora silnika w kolorze nadwozia-zderzak poliftowy-zegary AUTO GAUGE - temperatura oleju, ciśnienie oleju, ciśnienie doładowania-lampy tylne KOUKI-lampy przednie CLEAR-nierdzewna cooling plate-tylne nadkola poszerzane-klapa bagażnika od 240SX (bez wycieraczki, plus światło stopu)Audio:-wzmacniacz na przód VIBE-monoblok basowy VIBE-głośnik basowy ORION-głośniki przód RAINBOW-tweetery MOSQUITO-kondensator VIBE-kable VIBEZdjęcia:Cała galeria Edytowane 11 Czerwca 2014 przez Crenshaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Len Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 Piękna maszynka Muszę się dorobić swojej w końcu Modyfikacje przeprowadzałem sam czy taki kupiony był? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crenshaw Opublikowano 9 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 dzięki, taki kupiłem, mam go od bardzo niedawna plan jest taki, żeby nie zepsuć ale lubię grzebać przy autach więc pewnie coś się nie długo zmieni mojego xedosa6 robiłem od serii sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 za***isty! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 zajrzyj do nas www.turbokillers.com zdobędziesz trochę wiedzy o tym aucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crenshaw Opublikowano 10 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 mam tam konto, czasem tam zaglądam chętnie spotkał bym się z kimś z moich okolic kto ma takiego samego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 załuż tunel na wiatrak bo będzie się gżał ten silnik i coś tego "casa" masz mocno skręconego,a i jeszcze brakujące sruby od pokrywy cewek te cztery to jakieś doróbki(mniej istotny detal) .Na ile bara masz mbc skręconego tzn ile zegarek pokazuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crenshaw Opublikowano 11 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 wiatrak wymienię na elektryczny, mam go już, wystarczy zamontować, wtedy visco leci na śmietnik. Nie wiem co to "casa" (sory ), a turbo w tej chwili pompuje 1,2 w peaku, ale poprzedni właściciel jeździł na 1,4 - 1,5. śrubki od pokrywy oczywiście też ogarnę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2014 Elo Elo naprawdę fajna i dopieszczona maszyna Na T28 to już pod 280KM na takim Booscie może generować, ps. robiłeś moda rozrzadu by więcej niuta było ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crenshaw Opublikowano 12 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2014 dzięki nie robiłem z tym autem jeszcze nic chodzi Ci o regulowane koła rozrządu? możesz przybliżyć temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2014 (edytowane) cas to takie ustrojstwo którym ustawiasz zaplon https://www.google.com/search?q=cas+ca18det&hl=pl&tbm=isch&imgil=aIjKEXo86pEzNM%253A%253Bhttps%253A%252F%252Fencrypted-tbn2.gstatic.com%252Fimages%253Fq%253Dtbn%253AANd9GcSqmWM0v6cLOKTwp-5o0Nt5HlP7RZsM4g4UkynydsHyWeMkktwY%253B732%253B624%253BlYAhqT-KEZebNM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fforums.nicoclub.com%25252Fsetting-ignition-timing-t417355.html&source=iu&usg=__VrutKdEPqfAsQ6wfqJ7GZUJueFs%3D&sa=X&ei=u9WZU_H8CIOM7AbYkYCgCg&ved=0CCcQ9QEwAw&biw=1024&bih=639#facrc=_&imgdii=-HvuEYWRMQGj-M%3A%3BmUAJYZVhwdXFlM%3B-HvuEYWRMQGj-M%3A&imgrc=-HvuEYWRMQGj-M%253A%3B0paafg31jbbJqM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.driftopia.com%252Fblog%252Fwp-content%252Fuploads%252F2008%252F09%252Fca18dettimingbeltb.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.driftopia.com%252F2008%252F09%252F10%252Fca18det-timing-belt-install-part-1-the-factory-way%252F%3B640%3B480 Edytowane 12 Czerwca 2014 przez dziubas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crenshaw Opublikowano 13 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 poprzednik mówił, żebym zapłonu nie ruszał, bo ciężko go ustawić, żeby było ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 (edytowane) Normalnie o 1 ząbek się przyspiesza wałek ssący i tyle dochodzi ok 10% momentu i toszkę mocy... NO i turbo dużo dużo wcześniej wstaje - wsio powinno być opisane na turbokillersach. Zdjęcie jak to w serii wygląda... Edytowane 13 Czerwca 2014 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 to ze jedzie nie znaczy ze bedzie ok pewnie wieloklin wywalony i dla tego ciezko ustawic zaplon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crenshaw Opublikowano 14 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 oj koledzy, koledzy, jak ja bym chciał się z wami spotkać, żebyście mi obejrzeli to auto. Szkoda, że tak daleko mieszkacie ..... Sory za ppp, ale zrobiłem sleepy eyes i chciałem się pochwalić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matber1 Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 boszzzz jak mi sie to auto podoba.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crenshaw Opublikowano 21 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Czas odgrzać kotleta trochę się pozmieniało, trochę popsuło, a trochę naprawiło. Więc tak, zepsuło się: -alternator (oczywiście pryszcz, po dwóch dniach już jeździł na nowym) -wypadła wtyczka od rozrusznika (narobiła mi więcej strachu niż problemów, pomógł kolega z TK, po pięciu min wszystko banglało) -wywaliłem wisko i wstawiłem porządny podwójny wentylator od A3 (niestety ujowo podłączyłem i auto się zagrzało, ale tu też pomógł kolega z TK i teraz wieje tak, że mi nogi marzną) -najgorsze, że turbo zaczęło grzechotać (okazało się na szczęście, że tylko poluzowała się muszla wydechowa i po dokręceniu jest cisza, ale chyba i tak już długo nie pociągnie, bo jak je wyjąłem okazało się, że jedna łopatka jest lekko uszczerbiona i ogólnie turbo puszcza dymka czasem) jeśli chodzi o zapłon i CAS'a: po ustawieniu zapłonu na lampę auto kompletnie traci moc, silnik pracuję, ale nie chce się wkręcać na obroty. Podejrzany w tej sprawie rozrząd także okazał się być OK, wszystkie zęby jak w serwisówce. Nie wiem teraz gdzie dalej szukać przyczyny, ale auto nierówno pracuje, lubi przygasnąć przy dojeżdżaniu np do czerwonego światła i ma mega laga po zmianie biegu. Komentów na tyle, teraz fotki: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emce Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 samochod jest prze prze cudny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.