Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nissan 200SX CA18DET 89'


Crenshaw
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

1.jpg
Nissan 200sx SR13

Ten nissan to już moje szóste autko, kupiliśmy go na weekendowe wypady za miasto. Zawsze chciałem mieć mocne, tylnonapędowe, japońskie monstrum, ale sam pomysł na jego posiadanie zrodził się dość gwałtownie. Jako daily car mamy Xedosa 6, który bardzo dobrze się sprawuje i nigdy mnie nie zawiódł, dlatego też postanowiłem go nie sprzedawać, tylko oddać żonie :P
Niisan ma dawać przyjemność z jazdy, przyciągać spojrzenia i wyrywać głowy :P na razie udaje mu się to bez zająknięcia. Jest szybki, zwrotny i czarny  <faja>

Kilka danych technicznych:

Model: 200SX SR13
Silnik: 1,8T 16V CA18DET
Rok produkcji: 1989 :P
Moc fabryczna: 169KM
Przebieg: 138 000 km
Kolor fabryczny: Bordowy


Realna moc: ?

Wyposażenie:

-Elektryczna szyba po stronie kierowcy
-i druga po stronie pasażera :P


Modyfikacje:

Silnik:
-odbudowa silnika (2008r)
-kute tłoki wossner
-panewki acl
-turbo T28
-przewody turbo w oplocie
-przepustnica serena
-przepływomierz od 300ZX
-intercooler FMIC
-pompa paliwa WALBRO 255
-blow off HKS SSQV black edition
-manual boost controler MBC PRO PERFECT
-ECU Nistune
-akumulator w bagażniku
-wtryski EVO VI
-robiona na zamówienie aluminiowa chłodnica
-oil catch tank SILVER PROJECT
-usunięty filtr węglowy odpowietrzenia baku
-filtr paliwa od 300ZX
-nierdzewny wydech MG motorsport, przelot

Zawieszenie i hamulce:
-gwint TEIN STREET z regulacją twardości i wysokości
-przód camber plastes SILVER PROJECT
-tył regulowane wahacze SILVER PROJECT
-wzmocnienia fender brace przód SILVER PROJECT
-poliuretany - maglownica, poduszka skrzyni biegów
-hamulce przód i tył od S14 (4 tłoczki)
-koła ACT 3TGL przód 18x8,5, tył 18x10 (skręcane trzyczęściowe, polerowane ranty, magnezowe rotory)

Body:
-cały przemalowany na czarno
-komora silnika w kolorze nadwozia
-zderzak poliftowy
-zegary AUTO GAUGE - temperatura oleju, ciśnienie oleju, ciśnienie doładowania
-lampy tylne KOUKI
-lampy przednie CLEAR
-nierdzewna cooling plate
-tylne nadkola poszerzane
-klapa bagażnika od 240SX (bez wycieraczki, plus światło stopu)

Audio:
-wzmacniacz na przód VIBE
-monoblok basowy VIBE
-głośnik basowy ORION
-głośniki przód RAINBOW
-tweetery MOSQUITO
-kondensator VIBE
-kable VIBE

Zdjęcia:
SR13%2520%25283%2529.jpg
SR13%2520%25281%2529.jpg
SR13%2520%25282%2529.jpg
SR13.jpg
DSC09329.jpg

Cała galeria

Edytowane przez Crenshaw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:dribble:  :dribble:  :dribble: 
Piękna maszynka  :wub: 
Muszę się dorobić swojej w końcu :D
Modyfikacje przeprowadzałem sam czy taki kupiony był?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki, taki kupiłem, mam go od bardzo niedawna :P plan jest taki, żeby nie zepsuć ;) ale lubię grzebać przy autach więc pewnie coś się  nie długo zmieni :D mojego xedosa6 robiłem od serii sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam tam konto, czasem tam zaglądam :) chętnie spotkał bym się z kimś z moich okolic kto ma takiego samego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

załuż tunel na wiatrak bo będzie się gżał  ten silnik i coś tego "casa" masz mocno skręconego,a i jeszcze brakujące sruby od pokrywy cewek te cztery to jakieś doróbki(mniej istotny detal) .Na ile bara  masz mbc skręconego tzn ile zegarek pokazuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiatrak wymienię na elektryczny, mam go już, wystarczy zamontować, wtedy visco leci na śmietnik. Nie wiem co to "casa" (sory :P ), a turbo w tej chwili pompuje 1,2 w peaku, ale poprzedni właściciel jeździł na 1,4 - 1,5.

 

śrubki od pokrywy oczywiście też ogarnę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elo Elo naprawdę fajna i dopieszczona maszyna :)

Na T28 to już pod 280KM na takim Booscie może generować, ps. robiłeś moda rozrzadu by więcej niuta było ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki :) nie robiłem z tym autem jeszcze nic :P chodzi Ci o regulowane koła rozrządu? możesz przybliżyć temat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnie o 1 ząbek się przyspiesza wałek ssący i tyle dochodzi ok 10% momentu i toszkę mocy... NO i turbo dużo dużo wcześniej wstaje - wsio powinno być opisane na turbokillersach.

Zdjęcie jak to w serii wygląda...

timing.jpg

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj koledzy, koledzy, jak ja bym chciał się z wami spotkać, żebyście mi obejrzeli to auto. Szkoda, że tak daleko mieszkacie .....


Sory za ppp, ale zrobiłem sleepy eyes i chciałem się pochwalić :P

DSC_0003.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Czas odgrzać kotleta :P trochę się pozmieniało, trochę popsuło, a trochę naprawiło.

Więc tak, zepsuło się:

-alternator (oczywiście pryszcz, po dwóch dniach już jeździł na nowym)

-wypadła wtyczka od rozrusznika (narobiła mi więcej strachu niż problemów, pomógł kolega z TK, po pięciu min wszystko banglało)

-wywaliłem wisko i wstawiłem porządny podwójny wentylator od A3 (niestety ujowo podłączyłem i auto się zagrzało, ale tu też pomógł kolega z TK i teraz wieje tak, że mi nogi marzną)

-najgorsze, że turbo zaczęło grzechotać (okazało się na szczęście, że tylko poluzowała się muszla wydechowa i po dokręceniu jest cisza, ale chyba i tak już długo nie pociągnie, bo jak je wyjąłem okazało się, że jedna łopatka jest lekko uszczerbiona i ogólnie turbo puszcza dymka czasem)

 

jeśli chodzi o zapłon i CAS'a: po ustawieniu zapłonu na lampę auto kompletnie traci moc, silnik pracuję, ale nie chce się wkręcać na obroty. Podejrzany w tej sprawie rozrząd także okazał się być OK, wszystkie zęby jak w serwisówce. Nie wiem teraz gdzie dalej szukać przyczyny, ale auto nierówno pracuje, lubi przygasnąć przy dojeżdżaniu np do czerwonego światła i ma mega laga po zmianie biegu.

Komentów na tyle, teraz fotki:

DSC09396.JPG

DSC09407.JPG

DSC09411.JPG

DSC_0071.JPG

DSC_0089.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...