Patryk753 Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 Witam wszystkich forumowiczów,mam problem z moim nissanem 2.7 tdi,problem polega na tymi iż nie chce odpalac nawet na ciepłym silniku,wywnioskowałem napewno że za krótko grzeja świece,teraz to nie grzeja juz wogole,po bezposrednim podłaczeniu świec do akumulatora normalnie odpala,wszsytkie swiece wymienione i sa sprawne,glowica po kompleksowym remoncie,wymieniony także czujnik wody na termastacie,po wymianie tego czujnika na kilka odpalen mozna powiedziec, się polepszyło ale teraz problem wrócił,prosze o wyrozumiałośc jestem tu nowy i jeżeli ktoś z was potrafił by mi pomóc proszę o jakies sugestie,czekam z niecierpliwościa.pozdrawiam patryk753 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 a sprawdzałeś przekaźniki grzania, czy się załączają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 Przekazniki swiec to fakt, ale na cieplym silniku to powinien zlapac. Paliwa nie dostaje, wiec sprawdz filtr i wszystko co przed nim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk753 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 a sprawdzałeś przekaźniki grzania, czy się załączają Załącza się a nie wiesz czasami co steruje tymi przekoźnikami ? Przekazniki swiec to fakt, ale na cieplym silniku to powinien zlapac. Paliwa nie dostaje, wiec sprawdz filtr i wszystko co przed nim.Z Został wymieniony cały przewód paliwowy i paliwo silnik dostaje, więć w czym problem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 Ale on wogóle nie zapala czy zapala ale po dłuższym "mieleniu rozrusznikiem"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk753 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 Ale on wogóle nie zapala czy zapala ale po dłuższym "mieleniu rozrusznikiem"? czasami jak mu zaczną grzać świece albo podłącze świece bezpośrednio do akumulatora to odpali, a tak to nie ma szans Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 przydałoby się sprawdzić ciśnienie sprężania na cylindrach 15 min roboty a dużo usterek wykluczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk753 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 przydałoby się sprawdzić ciśnienie sprężania na cylindrach 15 min roboty a dużo usterek wykluczy a jeśli by nie było to, to co mogę jeszcze sprawdzić? A nie ma ktoś jakiegoś pomysłó dlaczego te świece nie grzeją? Przekażnik jes sprawny więc to nie to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 Jesli nie trzyma odpowiedniego ciśnienia bedzie maiał problemy z paleniem. a skoro mówisz ze gorący silnik też nie odpala to nie koniecznie winił bym dzialanie świec żarowych. A powiedz po Co zdejmowaleś glowicę i czy odkręcana była pompa wtryskowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk753 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 Jesli nie trzyma odpowiedniego ciśnienia bedzie maiał problemy z paleniem. a skoro mówisz ze gorący silnik też nie odpala to nie koniecznie winił bym dzialanie świec żarowych. A powiedz po Co zdejmowaleś glowicę i czy odkręcana była pompa wtryskowa? Ponieważ znajomy mechanik mówił że ten problem z paleniem to przez głowicę i oddaliśmy ją do regeneracji , miała dużą ilość nagaru , pompa wtryskowa nie była odkręcana świece żarowe są dobre tylko coś się dzieje że nie nie "dochodzi" do nich prąd i nie grzeją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 Uuu...,to dobrze Ci doradził ;/ ale jeśli mowisz że jak podłączasz świece na krótko to odpala bez kłopotu to sprawdź przekaźnik świec ewentualnie wymień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk753 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 (edytowane) Uuu...,to dobrze Ci doradził ;/ ale jeśli mowisz że jak podłączasz świece na krótko to odpala bez kłopotu to sprawdź przekaźnik świec ewentualnie wymień ale ten przekaźnik jest sprawny, a tym przekaźnikiem nic nie steruje ? Edytowane 15 Czerwca 2014 przez Patryk753 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 świece żarowe są dobre tylko coś się dzieje że nie nie "dochodzi" do nich prąd i nie grzeją kurcze no trzeba sprawdzić po kolei wszystko z tymi świecami , tam przecież nie ma kosmicznych technologii ? jak przekaźnik się załącza to znaczy że sterowanie jest tak więc po to tam szukać ? jest ok czy jest zasilanie z akumulatora na przekaźnik ? nie to sprawdź bezpiecznik krótkie kabelki na wtyczkach przy aku czy jest zasilanie bezpośrednio za przekaźnikiem ? jak nie to przekaźnik do wymiany jest za przekaźnikiem nie ma na świecach, szukaj przerwy w obwodzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk753 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 kurcze no trzeba sprawdzić po kolei wszystko z tymi świecami , tam przecież nie ma kosmicznych technologii ? jak przekaźnik się załącza to znaczy że sterowanie jest tak więc po to tam szukać ? jest ok czy jest zasilanie z akumulatora na przekaźnik ? nie to sprawdź bezpiecznik krótkie kabelki na wtyczkach przy aku czy jest zasilanie bezpośrednio za przekaźnikiem ? jak nie to przekaźnik do wymiany jest za przekaźnikiem nie ma na świecach, szukaj przerwy w obwodzie możliwe że tak, jak odepnę czyjnik wody na termostacie to wtedy od "szczała" odpala a jak jest wpięty to nic z tego, tak jak pisałem w pytaniu podepnę świece bezpośrednio do akumulatora to też grzeją i wtedu pieknie poli, co to może być ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 który rok auta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk753 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 który rok auta? 1997 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 wymieniałeś czujnik temperatury ? ... bo są o rożnej rezystancji, są dwa rodzaje, świece są załączane zależnie od temperatury silnika, co wszystko tłumaczy, im większa rezystancja tym niższa temperatura, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk753 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 wymieniałeś czujnik temperatury ? ... bo są o rożnej rezystancji, są dwa rodzaje, świece są załączane zależnie od temperatury silnika, co wszystko tłumaczy, im większa rezystancja tym niższa temperatura, dziękuję za informacje wrazie jakichś problemów będę się do państwa zwracał :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris30797 Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Witam panowie cały czas czytam to forum duzo fajnych rzeczy jest ktore mi pomogły lecz nigdy nic nie pisalem bo dawałem rady naprawic tyranka do wczoraj podpinam sie pod ten watek nie bede nowego zakładal a licze ze ktos miał podobny przypadek. Problem jest tego typu ze jechałem i nagle auto straciło moc obroty spadły zaswiecił sie check engine i koniec nawet dyma nie pusci,obiegłem caly osprzet przy silniku wszystko ma dobre opornosci i rezystancje wszystko tyrzyma sie w normie serwisowej lecz pompa wtryskowa nie podaje paliwa (bosh) problem jest taki ze nigdzie nie moge znalesc co to jest bład numer 15 kod migajacy wszystko skasowałem lecz to jest bład ktorego nie da sie usunac jest stały Jeszcze jedno silnik czasem miał oznaki delikatnego spadku mocy i jak obroty spadały to wytracało mu zaplon jak w silniku bezynowym ale po 2 sekundach wszystko jest w normie dodam ze auto jest 97 r silnik td27h prosze o jakies sugestje moze ktos wie co to moze byc pozdrawiam kris30797 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Tu masz podobny temathttp://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/76797-primera-p11-20-td-blad-15-csps/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris30797 Opublikowano 18 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 Witam posiadam dokumentacje serwisowa do wersji td27ti posprawdzalem wszystkie wartosci rezystancji cewek oraz czujnikow sa poprawne napiecia po stacyce sa obecne nie jestem w stanie sprawdzic połaczen pomiedzy wtyczkami zespolonymi czujnikow i cewek do ecu poniewaz mam sterownik z jedna duza wtyczka a serwisowka td27ti ma 3 wtyczki na sterowniku w aucie jest zainstalowany sterownik o tym numerze (0 281 001 550) prosba o servis manual do r20 z tym sterownikiem.Czy jesli pomiar rezystancji Control Sleeve Position Sensor (CSPS) jest poprawny to moze byc uszkodzony mechanicznie Witam dziekuje za pomoc problem rozwiazany okazało sie ze pompa wtryskowa sie rozpadła pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 18 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 Nie uciekaj, nie uciekaj :-) Co tam się w niej rozpadło, napisz coś więcej dla potomnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris30797 Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Czesc w pompie rozpadła sie podkladka ktora musiało scierac stopniowo wytworzyły sie opiłki ktore weszly na wałek pompy wysokiego cisnienia i go zatarly widac jak opilki sa wtarte w tulejke gdzie wałek wchodzi w efekcie zerwalo klin -bolec zabezpieczajacy i pompa padla nie bylo zadnych stukow ani dziwnych odgłosow z pompy tylko ciezej palił na zimnym silniku a na ciepłym idealnie ,wychodził bład nr 15 i nie dal sie go skasowac wystarczylo sciagnac nastawnik i było widac ze sie cos posypalo,co najwazniejsze jezdze na ropie niezbyt czystej ale filtruje ja przejechalem jakies 15 tys km na tym paliwie i oczywiscie dalej jezdze ale teraz kupiłem dodatek do paliwa zeby byla tłusciejsza i absorbowala wode ,tyle w tym temacie zobaczymy jak długo pociagnie ta pompa koszt pompy to 400 zł z gwarancja rozruchowa zostalo tylko ja wyregulowac bo juz nie chodzi tak jak kiedys ale daje rade w błocie pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markiej Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Oszczędzać na ropie, kupować dodatek do paliwa i naprawiać pompę za kupę kasy? fajna oszczędność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Czesc w pompie rozpadła sie podkladka ktora musiało scierac stopniowo wytworzyły sie opiłki ktore weszly na wałek pompy wysokiego cisnienia i go zatarly widac jak opilki sa wtarte w tulejke gdzie wałek wchodzi w efekcie zerwalo klin -bolec zabezpieczajacy i pompa padla nie bylo zadnych stukow ani dziwnych odgłosow z pompy tylko ciezej palił na zimnym silniku a na ciepłym idealnie ,wychodził bład nr 15 i nie dal sie go skasowac wystarczylo sciagnac nastawnik i było widac ze sie cos posypalo,co najwazniejsze jezdze na ropie niezbyt czystej ale filtruje ja przejechalem jakies 15 tys km na tym paliwie i oczywiscie dalej jezdze ale teraz kupiłem dodatek do paliwa zeby byla tłusciejsza i absorbowala wode ,tyle w tym temacie zobaczymy jak długo pociagnie ta pompa koszt pompy to 400 zł z gwarancja rozruchowa zostalo tylko ja wyregulowac bo juz nie chodzi tak jak kiedys ale daje rade w błocie pozdrawiam gdzie takie tanie pompy dają ale to elektronik to tego dużo jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.