kotdachowiec Opublikowano 2 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 Witajcie, Nabyłem nowego Pathfindera 2,5 dti. Auto jest bardzo fajne, komfortowe i w ogóle generalnie git. Poza osiągami - które przy tej mocy silnika mogłoby być lepsze. Moim zdaniem jest to wynikiem terenowo zestrojonej jedynki i dwójki. Dlatego rozważam pomóc silnikowi w nabraniu oddechu. Rozważałem dwie firmy: -/ 44 tuning -/ Master's Tuning z Piaseczna Co do zasady jest różnica w technologi i prawie dwukrotna w cenie... Pytanie o Wasze doświadczenia... Czy warto? W sensie czy Wasz silnik nabrał witalności czy efekt tylko na hamowni? Z góry dziękuję, m No nie wierzę - nikt nie ma żadnych doświadczeń tuningowych z tym silnikiem??? Wracając do wątku - zrobiłem remap :-) Ale zaskoczyły mnie dane wejściowe! Moc auta na wejściu jaką wykazała hamownia to 178 KM przy 3750 (vs 190 KM deklarowane przy 4000) oraz 420 Nm przy 2100 (vs 450 Nm przy 2000). Fachowcy podali dwa możliwe powody mogą być dwa: -/ hamownia dostosowana do osobówek - z nisko położoną dmuchawą powietrza do intercoolera - u mnie szło pod samochodem ;-) - co mogło powodować szybki wzrost temperatury a co za tym idzie "przycięcie" silnika przez komputer - mniej prawdopodobne -/ duże rozstrzał w produkcji pomiędzy silnikami - bardziej prawdopodobne Macie jakieś doświadczenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 2 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 pewnie jak większość silnikow di sie poprostu syfi poczyść icka ogolnie sprawdz czystość dolotu zwlaszcza przy egr przeplywka pewnie juz swoje lata ma moze juz kat przypchany wpisz googlach jak przywrocić osiagi dla dizla napewno cos wyskoczy 7% staty mocy jeszcze nie ma tragedi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kotdachowiec Opublikowano 3 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 Nówka sztuka. Ma przelatane raptem 5.000 km ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 to faktycznie ciekawe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Niasany nigdy mocy nie trzymaja najwieksze doświadczenie mam z 350z przykladowo 280KM wersje generalnie generuja ok 260KM... 370z nismo ok. 320KM dokladnie tyle samo co zwykla seria 370z... Najważniejsze sa dane poczatkowe i to ile dala modyfikacja. Pomiaru najlepiej dokonywać tego samego dnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.