olokogz Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 Witam, ostatnio przy czyszczeniu przeplywki poczulem zapach wachy pod maska, droga dedukcji doszedlem do tego ze spaliny wydobywaja sie z takiej dziurki z katalizatorze, dziurka ta jest nagwintowana, mozna tam wkrecic srubke co tez uczynilem, uciszony po tym zabiegu wsiadam do auta odpalam zeby zobaczyc czy sa jakies zmiany ( wczesniej auto przymulone troche bylo, caly czas myslalem ze to wina przeplywki bo ma niskie odczyty ktore porownywalem z osobami z forum), ja but w podloge a tu 2,5krpm i stop, jakby jakas blokada byla, bo odkreceniu srubki wrocilo do starej ' normy '. Pytanie 1, co to za dziurka i co tam bylo ? Pytanie 2, czy to ze po wkreceniu srubki w ta dziurke auto mialo zakres obrotow to 2,5k oznacza ze kat jest zapchany ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakra Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 hmm orginalnie jest tam przykrecona oslona termiczna ale z tego co piszesz to masz zatkany katalizator badź też któryś z tłumków na start trzeba sprawdzić ich drożność moze kat sie rozpadł i zapchany jest wylot hmm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stoneface Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 Tall jak kolega pisze wyżej - otwory to mocowanie osłony termicznej, z czasem rdzewieje i się nie trzyma obudowy. U mnie jak się obluzowala typ miałem hałas jakby się pokrywki od garnków trzaskaly, wiec zdemontowalem. Przy przytkanym ka t a l izatorze, wydechu obroty na jałowym mogą falowac tzn. opadaja poniżej nominalu a później na moment wracają do normalnego poziomu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olokogz Opublikowano 16 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 niedawno mialem zmieniany wydech srodkowy i koncowy i wywalony jest 2 katalizator bo sie posypal caly. Czytalem na forum ze zamaist kata mozna wstawic zamiennik gdzie w srodku jest wpawana zwykla rura, gdzie mozna cos takiego dostac bo na all nie moge tego znalezc.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stoneface Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Prawdopodobnie masz problem z pierwszym katalizatorem-tym na kolektorze wydechowym. Trzeba było by go sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olokogz Opublikowano 17 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Prawdopodobnie masz problem z pierwszym katalizatorem-tym na kolektorze wydechowym. Trzeba było by go sprawdzić. Tez tak mysle, dlatego chce wywalic katalizator, tylko gdzie mgoe dostac rurke w obudowie przypominajacej ten katalizator ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakra Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 rurke to trzeba samemu wspawać a kupić możesz nawet na złomie albo w jakimś metalowym,hydraulicznym albo tłumikową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 są ala katy tłumiki ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olokogz Opublikowano 19 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 są ala katy tłumiki ... gdzie mozna dostac cos takiego ? bo szukam szukam i nic.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOOKEE Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 szukaj na alle.. pod hasłem strumienica ;] od razu wyskakuje do tego rurka w środku ma coś w stylu rybich łusek, niby ma to powodować "wir" spalin i lepsze ich wydostawanie się z układu. do tego może zmienić się delikatnie dźwięk układu wydechowego na bardziej "gwiżdżący" jak wymienisz to podziel się wrażeniami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olokogz Opublikowano 20 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 szukalem tez pod haslem 'strumienica' i niestety nie ma nic co by chociaz przypominalo 1szy kat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOOKEE Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 http://allegro.pl/nissan-primera-p11-1-6-2-0-katalizator-strumienica-i4308460535.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olokogz Opublikowano 21 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 http://allegro.pl/nissan-primera-p11-1-6-2-0-katalizator-strumienica-i4308460535.html wszystko spoko ale to nie jest 1szy katalizator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOOKEE Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 jak go wywalisz to trzeba sondę oszukać, w pierwszy to możesz sobie wstawić rurkę w ten co masz, wywalasz bebechy i przelot wstawiasz, on i tak jest osłonięty blachą to może kup jakąś uniwersalną/sportową strumienicę i tak nikt tego nie bedzie widział a na przeglądzie nigdy nie robili mi testu spalin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olokogz Opublikowano 21 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 (edytowane) u mnie w miescie nawet pod maske zagladal ostatnio, ogolnie rygorystycznie podchodza do przegladu. Podsumowujac, nie mozna dostac takiego tlumika/strumienicy wstawionego w obudowie katalizatora pierwszego ? Edytowane 21 Czerwca 2014 przez olokogz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOOKEE Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 tego nie wiem, najlepiej samemu przerobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olokogz Opublikowano 24 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Jezeli ktos ma wiedze i sprzet potrzebny do zrobienia tego i jest z okolic lodzi prosilbym o kontakt na pw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Najlepiej kup używkę nie wypaloną/zatkaną i będziesz miał bez kombinacji zrobione. Jeśli pasuje z N16/P12 (a miały te same silniki) to może uda się trafić coś świeższego niż z P11. Na nowe gotowce bym nie liczył, do 1.6/1.8 raczej nie ma, chyba, że ze stanów i to bez żadnego tłumika/katalizatora (same rury). Natomiast jakbyś chciał wspawać tę rurkę to przygotuj się, że rzeczywiście może nie przejść sprawdzenia spalin na diagnostyce. Co ciekawe taka P11 2.0 z tylko drugim katem spaliny już przechodzi:) I nawet diagnosta się nie czepia specjalnie, bo pod autem kat jest, a nie musi przecież wiedzieć, że oryginalnie w aucie był drugi, przy silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 http://www.klinika-japonczyka.pl/oferta.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olokogz Opublikowano 28 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Jeszcze takie pytanie, co oznacza ' niezakonczone ' przy sondzie i katalizatorze w tym wskazaniu z Torque ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodek05 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 Moja wiedza z Torque jest "początkowa" ale taki komunikat miałem dopóki nie zrobiłem trochę kiometrów z wpiętym ELM tak z minimum 25km może musi nazbierać danych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olokogz Opublikowano 1 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 aplikacji Torque uzywam juz dobre kilka miesiecy wiec to nie to napewno, pojawienie sie tych komunikatow bylo rownoczesne z bledem P0171 jeszcze jedno pytanie, czy wywalenie wnetrznosci kata i zastosowanie emulatora nie wplynie jakos na auto negatywnie ? spec od wydechow od ktorego wlasnie wracam otrzegl mnie ze moga sie dziac jaja, wiec wole sie upewnic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.