Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

WP11.144 nie dopala.


s-s-z

Rekomendowane odpowiedzi

W sobotę postanowiłem pomierzyć przepływkę z powodu falujących obrotów, przygasaniu auta po zejściu z obrotów, spadek mocy, palący się check. Na biegu jałowym wyszło 1,43V a przy przekroczeniu 4000rpm nie przekraczało 3V. Po pomiarach postanowiłem sczytać błąd metodą na spinacz niestety bez skutecznie. Następnego dnia auto nie odpaliło. Po podpięciu pod ELM udało się sczytać błąd P0171 po skasowaniu dalej nie odpala. 

Czy możliwe że przy probie odczytania błędu na spinacz uszkodziłem komputer?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli zrobiłeś to zgodnie z instrukcją to raczej nie ma takiej możliwości... no ale jeśli zwarłeś nie te piny to kto wie. Ale może przy okazji pomiaru przepływki wypinałeś jakieś kostki albo coś odkręcałeś? Spojrzyj świeżym okiem na silnik. Czasem zapomina się o naprawdę banalnych rzeczach.

 

A te wartości przepływki to nie są wcale złe - co prawda powinno być 4V przy 4000 obr ale u mnie było sporo mniej i też dawał radę, tak samo u innych kolegów. Procedura sprawdzania przy błędzie P0171 to - za serwisówką:

- nieszczelność wydechu przed katem

- nieszczelność dolotu (i tutaj szukałbym na pierwszym miejscu przyczyny Twoich problemów)

- zwarcie lub przerwany obwód pierwszej lambdy

- słabe ciśnienie paliwa

- dopiero na końcu przepływomierz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oprócz zabawy spinaczem, przekręcania kluczykiem w stacyjce, wypięciu wkładki przepływomierza i wyjęcia (widać że ktoś próbował się dobrać do środka bo silikon naruszony) nic nie robiłem. Jak na dzień dzisiejszy auto jest u mechanika co do wymiany przepływomierza  decyzja nie zapadła.

Wydech był spawany kata brak (kupiłem bez), reszta zostanie sprawdzona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co to znaczy "nie odpala"? :) więcej info potrzeba

Nie kręci w ogóle? - aku, rozrusznik itp.

Jak kręci to podaje paliwo? (czuć zapach?)

Jeśli podaje no to wtedy zapłon do zbadania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już się sprawa wyjaśniła. Przy próbie odczytania kodów na spinacz musiałem popełnić błąd i doprowadziłem do spięcia. Komputer odciął zapłon i tyle. nie było mechanika który to naprawiał bo bym się spytał co i jak. Nauczka na przyszłość już jest i nie popełnię takiego błędu w przyszłości. Naprawa wyniosła 100zł. (usunięcia zwarcia, podłączenie pod komp)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...