muchamati2 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 Witam Usunąłem egr w swoim tino 2.2di różnica jest kolosalna, ale ostatnio poczytałem troche o tym i pisza ze usuniecie egr ma wpływ na trwałosc tłoków oraz turbiny, ze tłoki moga nie wytrzymac temperatury jaka zmniejszał zawór egr, czy to prawda??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 to raczej w bezyniakach 50 tys. przejechane bez egr i hula dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muchamati2 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 (edytowane) ok, dzieki za rozjaśnienie sytuacji A co z katem?? warto sie go pozbywac??? Edytowane 19 Czerwca 2014 przez muchamati2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 jak nie zapieczone sruby to szybko pojdzie przyros 2-3 koni ciezko wyczuc ale 100zł za sprzedanie rozszypanego kata owszem zawsze krata piwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muchamati2 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 A ty masz usuniety??? jakie wrazenia??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 tak mam usuniety no i jak pisalem ciezko wyczuc ale jak szukasz mocy to warto moze na dniach poszukam gdzies hamowni to powiem ile mam koni po paru modyfikacjach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muchamati2 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 spoko by było wjechac na hamownie ciekawe ile teraz mój moze miec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 Witam Usunąłem egr w swoim tino 2.2di różnica jest kolosalna, ale ostatnio poczytałem troche o tym i pisza ze usuniecie egr ma wpływ na trwałosc tłoków oraz turbiny, ze tłoki moga nie wytrzymac temperatury jaka zmniejszał zawór egr, czy to prawda??? Ja w tino przy okazji usuwania egr-a pokusiłem się o usunięcie tych nieszczęsnych klapek z kolektora dolotowego+ wyczyściłem kolektor z nagaru a było z czego czyścić, prawie żadnego przelotu nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muchamati2 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 (edytowane) ja tez mam usuniete i czyszcone 2 lata temu to było robione jak padła mi pompa p.s a nie spala wam wiecej po usunieciu tego egra?? bo ja mam dziwne wrazenie ze tak :/ Edytowane 23 Czerwca 2014 przez muchamati2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 tak pali wiecej ale tylko na krotkich odcinkach wychodzi 0,5l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 2 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 Maciek90:czy "klapki" na kolektorze nie służą m.in. do zamykania dopływu powietrza po wyłączeniu silnika? A także do zmiany pojemności kolektora w niskim zakresie obrotów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 2 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 dizel lubi czyste świeże i chłodne powietrza tak wiec moze pracować z wieksza dawka powietrza nie jak benzyniak ze mu zaraz tłoki poprzegrzewa dlatego te klapiki pewnie współgrają z egr na wolnych sie przymyka i wiecej powietrza ciagne przez egr przez co ekolog sie cieszy bo czystrze spaliny a dolot dizla sie syfi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 2 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 Wygląda na to, że piszesz o zaworze wirowym. Jego zadaniem jest lepsze mieszanie paliwa z powietrzem, zatem zubożenie dawki na niskich obrotach przy rozgrzanym silniku. Raczej nie ma znacznego wpływu na osiągi, a na pewno ma na kopcenie.. a może mieć też na zużycie paliwa, szczególnie, jeśli nie odłączymy przy tym regulatora. Mały wyciąg z serwisówki: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 napewno silnik di? czyżby japoniec aż tak nakrecił ze do n16 nie montował a tino włożył klapiki zaworu wirowego, jak tak to odrazu zdemontowałbym je awaria robi dużo szkód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 na 99% DI, bo położenie innych elementów się zgadza, oraz podana skrzynia jest 5cio-biegowa. Zerknę i zobaczę, czy u mnie są.. A klapki nie powinny się łatwo urwać przy tej konstrukcji, która jest w Nissanie - to nie BMW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.