jabol1994 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 Witam posiadam micre k11 z 96 roku i od pewnego momętu zaczeła mi buczeć pompa gdy wskazówka zbliza sie od rezerwy samochód dławi sie gaśnie . natomiast gdy jest wiecej paliwa (gdy jest mniej tez ) po mocniejszym hamowaniu samochód gasnie tak jak by brakło mu paliwa . Macie jakieś pomysły Z góry wielkie dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 Filtr paliwa i czyszczenie przepustnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jabol1994 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 TO WYJASNIA BUCZENIE POMPY ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 No to jeszcze pompa może kończyć swój żywot. Wróżkami nie jesteśmy i nie wiemy jaki dokładnie dźwięk wydaje ta pompa z siebie. Więc możemy snuć tylko domysły. Nie musisz krzyczeć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jabol1994 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 sory zawsze używam Capsa ok to zaczne od filtra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 Ale szykuj się na wymianę pompy. To efekt jazdy na rezerwie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 Wymiana pompy nie jest jakoś skomplikowana :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 Pompa paliwa kończy żywot prawdopodobnie, jeżdzenie na małej ilości paliwa powoduje jej chwilowe zapowietrzanie a co za tym idzie przycieranie się pompy. Z czasem pompka zaczyna piszczeć, buczeć i już nie daje takiego ciśnienia jak powinna. Pomimo tego że jeszcze działa już tak nie ciśnie paliwa, auto potrafi przerywać i gasnąć. Przy zapalonym silniku raczej nie powinno jej być słychać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.