scandalieross Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Witam. Tak jak w temacie. Takie oto cudo dynda w komorze silnika, zaraz przy wsporniki zderzaka. Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 czujnik temperatury powietrza, chyba na klimatroniku wyświetla Ci się temperatura na zew i wew prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scandalieross Opublikowano 21 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Łooooj gdybym to ja wiedział, temp pokazuje na pewno zewnątrz. Tylko pytanie, czy to ma sobie tak po prostu dyndać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 Powinien być zamontowany od strony chłodnicy na łączniku który łączy górny i dolny pas . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scandalieross Opublikowano 22 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 Dziękuję za odpowiedź. Temat do zamknięcia.Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka I mam kolejną część do identyfikacji To coś koło cięgna zmiany biegów. Widzę wyraźny luz na elemencie gumowym. to to po prawej stronieWysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal2005 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 Witam w prawym dolnym rogu jest tuleja stabilizatora w opasce z rdzą. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scandalieross Opublikowano 23 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 No to po kolei. A to to koło cięgna drążka zmiany biegów??? Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 To co idzie prostopadle do cięgien od biegów do stabilizator . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Mechanizm zmiany biegów ma dwa cięgna, jeżeli chodzi Ci o tą gumową tuleję mocowaną do nadwozia (na wysokości krzyżaka) to jest to tzw tuleja wybieraka. Jedna nakrętka (14ka chyba), podkładka, gumowa tuleja. Jak jest zużyta/wyrobiona to biegi wchodzą bardzo miękko, gumowo (nieprecyzyjnie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scandalieross Opublikowano 24 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Rozumiem ze ta tuleje można wymienić? Jeżeli tak to czy macie jakiś numer katalogowy? Z moich obserwacji wynika ze jest juz troszkę spracowana. Jest zauważalny luz.Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka A i jeszcze pytanie. Czy da rade wymienić ta tuleje bez demontażu całego mechanizmu?Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Nr znajdziesz np tutaj: http://japancars.ru/index.php?route=catalog/nissan Wpisz VIN i przeklikaj po obrazkach, tylko upewnij się, że klikasz swoją wersję silnikową (ten katalog chyba grupuje VINy, dla mojego auta widać tam np części dla różnych silników, ale jak się wybierze właściwy to wszystko się zgadza). Wymiana jest prosta, odkręcasz nakrętkę, zdejmujesz podkładkę, ciągniesz cały wybierak w bok, żeby zszedł z oski, mając wybierak lekko opuszczony wypychasz metalową tulejkę ze środka gumy a potem samą gumę. Można też drutować Tzn zamiast wymieniać. Np owinąć czymś metalową tulejkę (taśmą alu?), wepchnąć taką tulejkę o większej średnicy w tę gumową i powinna ją trochę rozepchać, wtedy całość będzie siedziała ciaśniej w wybieraku. Ew samą gumę też można owinąć, ale nie wiem na ile to będzie siedziało, zależy czego się użyje do owinięcia. Taki mały mod a powoduje uśmiech, jak skrzynia zaczyna ciaśniej, precyzyjniej pracować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Puszka po piwie świetnie się do tego nadaje, kilka razy już to koledzy opisywali. Warto też odkręcić osłonę nad tłumikiem i wyeliminować luzy w połączniu z drążkiem biegów. przy okazji może się okazać zerwana sprężynka lewarka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scandalieross Opublikowano 18 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 Panowie a czy u was występuje coś takiego, powiedzmy ze jedziecie 30km, wrzucacie 3 kę i podczas pulsowanego przyspieszania to drążek zmiany biegów "chodzi" tzn odchyla się? Troszkę mnie to zastanawia, czyżby poduchy silnika lub skrzyni biegów były na wyczerpaniu? Mam nadzieje ze się jasno wyraziłem :-) Do precyzuje, drążek odchyla się przod/tył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.