Pan P. Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Witam. Moja Almera N16 przejechała już 180 tyś., nigdy mnie nie zawiodła, ale powoli należy jej się stosowna "opieka". Mianowicie - tak jak piszę w opisie - drążek zmiany biegów jakby obniżył się, "zapadł się" o jakieś 2-4 cm - co skutkuje tym, że dolna część dźwigni "obija się" o rurę wydechową, drży, hałasuje no i trochę utrudnia sprawne używanie skrzyni biegów. Pierwszy "zwykły" mechanik odkręcił osłonę, spojrzał i powiedział, że to jest dla niego nowy temat i mam z tym jechać do serwisu Nissan. Faktycznie pojechałem do serwisu w Poznaniu. Przyjęli mnie bardzo mili panowie, temat został zdiagnozowany: uszkodzone zostały trzy niby drobne elementy: wspornik mocowania drążka zmiany biegów (to taki kawałek gumy zakończony metalowymi elementami do przykręcania", odbojnik dźwigni wybieraka oraz sprężyna. Okazało się, że nawet panowie w serwisie pierwszy raz spotkali się z taką usterką w Almerze N16. Ściąganie tych trzech oryginalnych części przez serwis trwa długo no i koszt wynosi grubo ponad 600 zł. W zwykłych, stacjonarnych sklepach z częściami oczywiście nie ma „zastępników” bo to rzadki temat. Polecono mi, abym kupił część na szrocie lub poszukał w internecie. Nigdy nie byłem na szrocie. Nie wiem nawet jak się zachować? Szukać rozbitej Almery i wykręcać z niej potrzebne części? A może znacie jakieś miejsce w internecie, gdzie mógłbym nabyć to co potrzebuję? Będę wdzięczny za wszelką pomoc. Przemek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 wstukaj na Alle..., Tablicy czy czymś innym części Almera, na pewno jest parę rozbitych ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nisstor Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 Witam. Moja Almera N16 przejechała już 180 tyś., nigdy mnie nie zawiodła, ale powoli należy jej się stosowna "opieka". Mianowicie - tak jak piszę w opisie - drążek zmiany biegów jakby obniżył się, "zapadł się" o jakieś 2-4 cm - co skutkuje tym, że dolna część dźwigni "obija się" o rurę wydechową, drży, hałasuje no i trochę utrudnia sprawne używanie skrzyni biegów. Pierwszy "zwykły" mechanik odkręcił osłonę, spojrzał i powiedział, że to jest dla niego nowy temat i mam z tym jechać do serwisu Nissan. Faktycznie pojechałem do serwisu w Poznaniu. Przyjęli mnie bardzo mili panowie, temat został zdiagnozowany: uszkodzone zostały trzy niby drobne elementy: wspornik mocowania drążka zmiany biegów (to taki kawałek gumy zakończony metalowymi elementami do przykręcania", odbojnik dźwigni wybieraka oraz sprężyna. Okazało się, że nawet panowie w serwisie pierwszy raz spotkali się z taką usterką w Almerze N16. Ściąganie tych trzech oryginalnych części przez serwis trwa długo no i koszt wynosi grubo ponad 600 zł. W zwykłych, stacjonarnych sklepach z częściami oczywiście nie ma „zastępników” bo to rzadki temat. Polecono mi, abym kupił część na szrocie lub poszukał w internecie. Nigdy nie byłem na szrocie. Nie wiem nawet jak się zachować? Szukać rozbitej Almery i wykręcać z niej potrzebne części? A może znacie jakieś miejsce w internecie, gdzie mógłbym nabyć to co potrzebuję? Będę wdzięczny za wszelką pomoc. Przemek. Zadzwoń pod ten adres: NISSAN Części Cezary Neznajek Wygnanów 148 21-306 Czemierniki tel. kom 0506982330 tel. kom 0693152109 Dużo części kupiłem do swojego. Informuję że nie mam z w/w wspólnego biznesu i nie czerpię z tego tytułu korzyści finansowych . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan P. Opublikowano 23 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 Bardzo dziękuję za odpowiedzi. Nisstor - jutro dzwonię. Dam znać co wynikło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.