Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

prośba o ocenę mapy


gzu7

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Nie jestem doświadczony w sprawach diagnostyki ale podłączyłem się z silnikiem za pomocą ac gaz synchro i zarejestrowałem poniższą mapę pracy. Ostatnio silnik zarejestrował błąd złej dawki paliwa i zauważyłem, że na niskich obrotach silnik się dławi. Proszę o oceny i wyrozumiałość


Zapomniałem o najważniejszym.

p11.144  1.8ZI 114KM

przebieg 205 tyś km

instalacja gazowa: przebieg 60 tyś km, reduktor Magic3,sterownik Stag 4,wtryski Magic Jet

post-36604-0-42741400-1403793554_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może magiki już klękaja i leją, zaktualizuj ster i bedziesz miał  4+ z korektami, reduktor też ma swoje wady, bo pewnie wiekowy jest, najlepiej jak bys dał osc z jazdy i resztę ustawień 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Nie jestem doświadczony w sprawach diagnostyki ale podłączyłem się z silnikiem za pomocą ac gaz synchro i zarejestrowałem poniższą mapę pracy. Ostatnio silnik zarejestrował błąd złej dawki paliwa i zauważyłem, że na niskich obrotach silnik się dławi. Proszę o oceny i wyrozumiałość

Zapomniałem o najważniejszym.

p11.144  1.8ZI 114KM

przebieg 205 tyś km

instalacja gazowa: przebieg 60 tyś km, reduktor Magic3,sterownik Stag 4,wtryski Magic Jet

dołączam mapę z jazdy i parametry, nie mam uprawnień by załączyć wykres który zarejestrowałem w czasie jazdy nie mogę też znaleźć aktualnego softu do staga 4

post-36604-0-97434600-1403813435_thumb.jpg

post-36604-0-65515200-1403814058_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

nie mogę znaleźć aktualnego softu do staga 4

no co TY powiesz :D 

w ustawieniach masz próg przełączania 1300, po co??? na wolnych nigdy się nie przełączy bez dodania gazu, daj 700 i bedzie gitt, temperaturę zmniejsz na 25st, szybciej się przełączy, ciśnienie podczas pracy masz 0.97bara a po kalibracji 1.09 podnieś aby było takie samo, (imbus na reduktorze) nie wiadomo jak było ustawione, ale z map wynika, że jest rozjazd pomiędzy paliwami, dobrze by było podpiąć scaner i zobaczyć co się dzieje na jednym i drugim paliwie, dobrze by było podpiać lambdę jak nei masz scanera, 

a co z tym plikiem, jakie uprawnienia ?? może za duży, 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no co TY powiesz :D 

w ustawieniach masz próg przełączania 1300, po co??? na wolnych nigdy się nie przełączy bez dodania gazu, daj 700 i bedzie gitt, temperaturę zmniejsz na 25st, szybciej się przełączy, ciśnienie podczas pracy masz 0.97bara a po kalibracji 1.09 podnieś aby było takie samo, (imbus na reduktorze) nie wiadomo jak było ustawione, ale z map wynika, że jest rozjazd pomiędzy paliwami, dobrze by było podpiąć scaner i zobaczyć co się dzieje na jednym i drugim paliwie, dobrze by było podpiać lambdę jak nei masz scanera, 

a co z tym plikiem, jakie uprawnienia ?? może za duży, 

plik ma rozszerzenie .osc

post-36604-0-67274200-1403851542_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

teraz moje mapy:
10708364_963699060323631_432180091_n.jpg
10588668_963699063656964_1161174789_n.jp
10708429_963699066990297_1504292827_n.jp

jeździ przyzwoicie, bez muła i bez szarpania ale jest dość przelany gazem i pewno spalanie mnie powali, czasy wtryskow wysrubowane i wolne obroty wysokie (pb 900rpm lpg1500)

chce dojsc do bezpiecznego setupu i ekonomicznego-wiercic dysze? bo powyzej 5000rpm zaczyna się pętla

listwa OMVL reduktor zavoli n

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...