Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[350z] pytanie klubowiczów a propos kupna z-etki


nevis
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

ostatnio poszukuję nowego samochodu i moją uwagę przykuła właśnie 350zetka. Mój budżet to 30-40tyś. Stąd moje pytanie do osób, które w temacie "Z-etek" są obcykani. Czy znajdę ten samochód w tej cenie, a jeśli to jaki, gdzie powinienem go szukać i na co zwrócić uwagę przy zakupie. Interesują mnie, także ewentualne "droższe naprawy", które prędzej czy pózniej wystąpią. Wiem, że temat był wałkowany, ale jedyne tematy jakie znalazłem były z przed paru lat, więc wiele mogło się w tym temacie zmienić. Samochód robi na mnie duże wrażenie i chciałbym dołączyć do grona posiadaczy Nissana 350Z, więc prosiłbym o wyrozumiałość.

 

ps. mile widziane jakieś dobre oferty, napewno je rozważe

Edytowane przez nevis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dużo info nt Z i jego cen jak i opinii czy da się kupić coś za 30-40tyś czy nie znajdziesz tutaj:

 

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/44552-par%C4%99-pyta%C5%84-o-350z-tu-ocena-komentarz/

 

moje zdanie bezzmienne - da się znaleźć........jeździć będzie jeździło, ile Cię będzie kosztowało dopieszczanie to inna kwestia.....kwestia cierpliwości  i Twoich indywidualnych wymagań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślicie, że ta Z-tka warta jest zainteresowania:

 

http://allegro.pl/pilnie-sprzedam-nissan-350z-i4354296515.html

 

Może ktoś widział ją już wcześniej?

Pilnie sprzedam bo pół roku temu zacząłem pracę :)

2003 rok 301 koni ?

nawigacja poliftowa ?

moim zdaniem szkoda czasu

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może warto zacząć od tego że jest to wersja US? I tu pytanie czy czytałeś czym różnią się wersja USA od EU oraz czy braki USA względem Europy odpowiadają Ci, żebyś nie musiał szukać to kluczowa sprawa to szpera i hamulce. 30-40 tyś kupisz coś nie mniej jednak wiadomo nie w oryginalnym lakierze i bez skaz. Zresztą to są samochody podwyższonego ryzyka,wiadomo do jakiego klienta trafiały/trafiają ,wiadomo jak i do czego się je użytkuje. sprawdzaj dobrze czy nie ma jakiejś ćwiartki wspawanej, czy nie był też rozciągany na ramie. Warto zwrócić uwagę na sprzęgło. Jeśli już mówisz o 30-40 tyś zł. To może celuj w te 35 tyś zł i licz się z tym że te 5 tyś zaraz wsadzisz ,ale będziesz wiedział w co wsadziłeś przynajmniej. Wcale nie powiedziane ze za 40 tys kupisz w lepszym stanie i tez nie bedziesz musial nic włożyć. Pozdro i powodzenia

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak Ci się chce to jedź i zobacz. Ja mam wersję us i nie żałuję wyboru...fakt, że już troche w niego wsadziłem ale frajda jest :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez mam US mimo iz zapieralem sie na poczatku ze nie kupie nigdy US i jestem zadowolony. W uzytku codziennym niczego mu nie brakuje. Na torze brakuje lepszego hamulca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki wszystkim za odpowiedzi, juz sam nie wiem co mam zrobić, są jakieś oferty, ale nie przemawiają do mnie. Może faktycznie nic fajnego nie kupi w tych pieniądzach albo poprostu chca sprzedać tylko Ci, którzy mają jakiś problem z "Z-etka", a Ci którzy posiadają dobre egzemplarze nie bedą chcieli ich sprzedać. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak dostałem infomacje od kolegi cukier19, a co z ta Zetką?

 

trochę martwi mnie ta instalacja LPG...:(

Edytowane przez nevis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Martwi Cie instalacja LPG? A jeździłeś tym samochodem z tą instalacja LPG że tak do tego podchodzisz? Nie wiem jaka jest tam ta instalacja ,ale u mnie założona została w październiku 2013 za około 5 tyś zł w dobrym warsztacie i jak nie lubiłem LPG tak już lubie:p Spadku mocy nie widzę po przełączeniu na gaz. W sumie to przypominam sobie o tym że jeżdżę na LPG tylko  jak tankuje. Bo tak ani nie śmierdzi, ani nie szarpie, a wlew pod klapą obok wlewu benzyny. A i w sumie to jeszcze sobie przypominam ze mam LPG jak zaglądam do bagażnika bo butla troche zajmuje( zrezygnowałem z dojazdówki i nawet jest ok ,ale wiadomo w dalszą droge trzeba ją jednak załadować) A no i jeszcze jak CIe odstrasza to LPG to zawsze mozesz zdemontować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, tańsza jazda, nie ma spadku mocy, ale mi chodzi bardziej o to, że przejade kilkadziesiat tysięcy tym samochodem i zaczną sie problemy z silnikiem, a to zawory, a to co innego. Jakoś nie mam przekonania do instalacji LPG. Jasne można zdemontować, ale mi sie LPG kojarzy głównie z instalacją, która wyniszcza silnik. Nie chciałbym kupić samochodu, który wiem, że za jakiś czas może mieć rozwalony silnik. Może sie nie znam, jeśli tak to proszę o sprostowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Straszne stereotypy wypisujesz:) Poczytaj na ten temat fora lpg ,albo najlepiej jakieś artykuły. Salony samochodowe teraz fabrycznie montują LPG dając długie gwarancje. Rozumiem jak założysz gaz u partacza w stodole to mogą być problemy ,ale nie w instalacjach z dobrego serwisu na dobrym sprzecie. A już żeby nowej generacji gaz wyniszczył Ci silnik to głupota. Dla przykładu już dawno dawno temu kiedy lpg nie był tak zaawansowany jak teraz silniki na gazie robiły bez problemu 150 tyś km( do dziś mój tata ma taki samochód robocze kombii i lata do dziś) wiec nawet jak by przy 200 tyś km miał paść to za zaoszczędzone pieniądze przelicz sobie ile silników kupisz:p Nie namawiam Cie do LPG bo nie o to mi chodzi, chce tylko byś nie myślał stereotypami a ten temat jest dość wrażliwy bo jedni lubią benzynę a inni chociażby klekota. Warto jednak bliżej obadać temat , poczytać pare artykułów , popytać znajomych którzy zrobili sporo km na gazie niż kierować się dziwnymi mitami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co sądzicie Panowie na pierwszy rzut oka o tej sztuce? 

 

http://otomoto.pl/nissan-350-z-cabrio-full-skora-navi-xenon-C29652343.html

Tak na pierwszy rzut, US. Wymieniony tylni zderzak na europe, a przod tez IMO nie za dobrze spasowany. No i od handlarza.

 

"Bezwypadkowy (posiadam na miejscu elektroniczny miernik lakieru do

dyspozycji). Serwisowany do końca w ASO. Każdy serwis zgodnie z

zaleceniami."  

 

stawiam dobra łychę, ze w powyzsze zdanie tez nie jest prawdziwe ;)

Ciekawe tez, w jakim stanie dach, bo nie pokazal. Zobaczyc zawsze mozesz, chyba, ze masz daleko

Edytowane przez walu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja się podepnę pod temat z moim pytaniem. Może niektórym wydać się głupie...ale strasznie mnie nurtuje.

 

Co to za przyciski są kierownicy w Zetce ?  Bo niektóre modele mają po lewej stronie jak i prawej przyciski, niektóre tylko po prawej a jeszcze inne w ogóle ich nie posiadają ( głownie US )

domyślam się, że jeden bądź dwa od radia..a reszta ?

 

Aaaa i jeszcze jedno:

 

Jak jest z dostępem części do modelów po 2006 roku ? Wersji przed liftingowych jeździ dość sporo także domyślam się tam nie ma w ogóle problemu, a zresztą? Czy te zmiany są dość minimalne i dostęp  jest znośny bądź też duzy ? 

 

Kiedyś miałem Hyundaia Coupe GK, jeśli może ktoś kojarzy i czasem było ciężko z częściami np: przeguby albo elektrozamek jak padł :/

 

Pozdrawiam,

Edytowane przez TheMan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lewa strona obsługuje radio i zestaw głośnomówiący a prawa tempomat , jeśli auto nie miało tego na wyposażeniu to nie ma oczywiście tych przycisków .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wersje 2007-2008 w ekspolatacji różnią się jedynie filtrami powietrza, świecami i paskiem od osprzętu, reszta to to samo.

W naprawach takich lżejszych to wysprzęglik w skrzyni inny, sprzęgło i trochę ciężej to zdobyć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie chłopaki, nie moge znaleźć informacji o generacjach silników w zetce. Wiem tylko, że HR jest dobry, natomiast nie moge znaleźć nic o silniku 285+-konnym i o 300-konnym. Znalazłem dużo egzemplarzy własnie z tymi słabszymi silnikami i teraz nie wiem czy brać je pod uwagę czy nie. Podobno ten silnik 300-konny bierze olej, ale czy coś więcej za tym idzie? Czy są jeszcze jakieś haczyki związane z tym silnikiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobre pytania :)

 

Z tego co ja zdążyłem się "obeznać w temacie " to nikt nigdy nie pisał że 285 i 300 są złe. Z tym że mają cieńsze korby i są mniej podatne na tuning. Silniki DE wytrzymują do 380 koni.

 

natomiast w HR'ach szybko kończą się klocki tylne i tarcze 

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...