Bodek05 Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Pisałem maila do Janmora bo mają w sprzedaży cewki do naszych nissanków w miarę znośnej... cenie i taką uzyskałem informację od nich jako zamienności tych 2 rodzajów cewek tylko że tak powiem jako nie specjaliście nie do końca mi to wyjaśniło temat może wy podpowiecie? JM5017 – OE: 22448-4M500, 22448-4M50A GRUBA JM5048 – OE: 22448-6N000, 22448-6N002, 22448-6N010, 22448-6N011, 22448-6N015. CHUDA Jak słusznie Pan zauważył cewki różnią się wyglądem zewnętrznym. Obie cewki różnią się parametrami elektrycznymi, cewka JM5048 posiada wewnątrz moduł zapłonowy do którego podłączony jest (+), w cewce JM5017 (+) podłączony jest bezpośrednio do uzwojenia. Nie jesteśmy producentami cewek zapłonowych tylko dystrybutorem. - ciekawe kto im robi a liczyłem na jakość Janmor-u... Wg firmy NISSAN jest, NISSAN ALMERA TINO 05.2000 – 02.2003 silnik QG18DE : 05.2000 – 11.2000 cewka OE: 22448-4M500, MOJE11.2000 – 12.2000 cewka OE: 22448-6N002,12.2000 – 01.2001 cewka OE: 22448-6N000,09.2001 – 07.2002 cewka OE: 22448-6N010,07.2002 – 02.2003 cewka OE: 22448-6N015. Czyli jak do mnie pasuje fabrycznie ta starsza grubsza to w związku z ta informacja mogę kupić chudą? Używkę czy też nową? Pytam bo mam "lekkie" wypadanie zapłonu pod obciążeniem jak to określił mój mechanik, np. nie mogę osiągnąć V max (160km/h to już ciężko) a depnięcie gazu daje efekt że silnik się jakby zatyka na ok. 2s. szczególnie w rejonie 2,5-3 obr/min gdy mam 2,3,4 bieg na luzie jest OK i nie wiem co kupić bo chudzielce są tańsze i młodsze... Pisali tu niektórzy że stosowali zamiennie ale po takiej informacji od dystrybutora mam wątpliwości o co chodzi z tym plusem i modułem zapłonowym? Elektrycy pomóżcie Hej koledzy i koleżanki nikt nie jest w stanie czegoś podpowiedzieć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.