Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

N16 Jakie są prawidłowe wartości przepływki i lambdy


smarzyk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Nissan Almera N16 1.8 114KM 2000r

 

gdzie mogę znaleźć prawidłowe wartości przepływki oraz sondy lambda,

chodzi o wartości procentowe oraz napięcia na biegu jałowym, na 2,5k obrotów oraz 4k obrotów.

 

Pojawił się błąd P0171 zbyt uboga mieszanka, wszystko wyczyszczone, nowe świeczki, a obławy jak były tak są:

- na zimnym szarpie jak szalone, max prędkość 140km/h,

- na ciepłym silniku przy zmianie biegu dławi się po czym jak by się odblokowywał ale dalej zamula.

- jak się przełączy na gaz to jest ok jednak prędkość max dalej kuleje

 

korekta czasu wtrysku paliwa ma 29-30%

 

Pozdrawiam

Edytowane przez smarzyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

łatwiej by było jak bys podał jakiego silnika to dotyczy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W napływie emocji ... zapomniałem ... chodzi o Nissan Almera N16 1.8 114KM 2000r

przepływka z oddzielnym czujnikiem temperatury na dolocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1-1.7V, 1-4g*m/s na wolnych

1.5-2.1V, 5-10 g*m/s 2500obr/min

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję!

Rozumiem że to przepływka, a znasz do lambdy ?

Jeszcze jedno pytanie w które kolory się wpiąć ?

Edytowane przez smarzyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to kicha, wyniki wydają się prawidłowe, ale jest gorzej niż było,

po włączeniu silnika zaczyna się dławić, spadają obroty czuć benzynę,

po wypięciu przepływki wchodzi w tryb"awaryjny" i przestaje się dławić,

ale bez przepływki nie da się jeździć, jak przeroszę 2 tys obrotów szarpie jak szalony.

 

Zamówiłem wczoraj nowa przepływkę. Jednak dziś szarpał i dławił się nawet na gazie.

Edytowane przez smarzyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. Jednak dziś szarpał i dławił się nawet na gazie.

ooo to w aucie jest gaz :D a butlę zakręcałeś?? do testów?? co to za instalacja jakie elementy, ile przejechane 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wspomniałem :( porażka mój braku kompetencji...

 

Tak jest tam instalacja Lovato, od 17.12.2012 przejechane z instalacją troszkę ponad 30k :

Reduktor RGJ

Elektrowtryskiwacze JP-LP

Filtr Lovato

Komputer Lovato

Zbiornik stako

Zawór Tomasetto

Wielozawór Tomasetto

Obudowa wielozaworu Stako

 

Wyjaśnij proszę na czym polega test z zakręceniem butli ?

 

Na gazie max 100km/h i nie przekraczałem 3k obrotów, jak wduszałem gaz w podłogę,

zaczynał szarpać, jak powoli to tak jak by się zdławił i tracił moc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi o to, ze auto ma dwa rodzaje paliw i nieraz jedno z nich LPG, może wpływac na prace PB, trzeba zakręcić butlę od gazu (taka karbowana śrubka przy WZW) i pojeździć na PB aby zobaczyć, co i jak będzie, jak okaże się, ze jest poprawa to znaczy, że trzeba przyjrzeć sie instalacji gazowej (reduktor, wtryski regulacja) 

auto na gazie powinno jechac jak na benzynie w innych przypadkach jest źle wyregulowane, dobrane, zestrojone itd 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki co na benzynie działa gorzej niż na LPG.

Jutro przyjdzie przepływka to wtedy pośmigam na benzynie, jak się da ;)

Napisałeś "nieraz jedno z nich LPG, może wpływać na prace PB"

Możesz rozwinąć tę myśl ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki co na benzynie działa gorzej niż na LPG.

 

dlatego wskazane jest zakręcenie butli i sprawdzenie czy się poprawi

 

 

Napisałeś "nieraz jedno z nich LPG, może wpływać na prace PB"

Możesz rozwinąć tę myśl ?

chodzi o to, że jak masz coś nei tak z instalację, to moze popuszczać gaz w układ podczas pracy na PB i silnik jest zalewany bo ida dwa paliwa PB i LPG 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj co odpalenie mi gasł, na autostradzie dławił sie tak że nie dało sie jechać.

Sprawdziłem z ciekawości cewki, okazało się że jedna jest uwalona, wymieniłem,

jest lepiej, ale to dalej to nie jest to. 

 

Dziś to samo, pod koniec drogi do pracy juz było mega lepiej, ale dalej nie doskonale.

Robi sie to coraz dziwniejsze...

 

Nie zrobiłem jeszcze testu z butla, spieszyłem sie do lekarza...

 

No to dziś czeka mnie sprawdzanie:

- wtyczek fajko cewki 
- fajko cewki 
- wtryskiwacze 
- czy nie ma przeciek powietrza w dolocie dolotowego 
- wiązek elektrycznych cewek i wtryskiwaczy 
- kompresja na cylindrach
- ciśnienie paliwa
 
Czy ktoś zna prawidłowe ciśnienie jakie powinno być w układzie paliwowym i na wtryskiwaczach ?

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Wszystko już działa!

Winowajca jak w 80% takich przypadków okazał się przepływomierz,

u mnie dodatkowo była fajko cewka co dodało kilka objawów co troszkę mnie zmyliło.

 

Najważniejsze że idzie jak dzikus, a do tego mam tester kabli i świec i tester ciśnienia sprężania ;)

 

Pozdrawiam

Edytowane przez smarzyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...