smarzyk Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 (edytowane) Witam, Nissan Almera N16 1.8 114KM 2000r gdzie mogę znaleźć prawidłowe wartości przepływki oraz sondy lambda, chodzi o wartości procentowe oraz napięcia na biegu jałowym, na 2,5k obrotów oraz 4k obrotów. Pojawił się błąd P0171 zbyt uboga mieszanka, wszystko wyczyszczone, nowe świeczki, a obławy jak były tak są: - na zimnym szarpie jak szalone, max prędkość 140km/h, - na ciepłym silniku przy zmianie biegu dławi się po czym jak by się odblokowywał ale dalej zamula. - jak się przełączy na gaz to jest ok jednak prędkość max dalej kuleje korekta czasu wtrysku paliwa ma 29-30% Pozdrawiam Edytowane 1 Lipca 2014 przez smarzyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 łatwiej by było jak bys podał jakiego silnika to dotyczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smarzyk Opublikowano 1 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 W napływie emocji ... zapomniałem ... chodzi o Nissan Almera N16 1.8 114KM 2000r przepływka z oddzielnym czujnikiem temperatury na dolocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 1-1.7V, 1-4g*m/s na wolnych 1.5-2.1V, 5-10 g*m/s 2500obr/min Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smarzyk Opublikowano 1 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 (edytowane) Dziękuję! Rozumiem że to przepływka, a znasz do lambdy ? Jeszcze jedno pytanie w które kolory się wpiąć ? Edytowane 1 Lipca 2014 przez smarzyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/66604-p11-problem-z-moc-primera-p11/?p=733195&hl=warto%C5%9Bci%20przep%C5%82ywomierza&fromsearch=1&do=findComment&comment=733195 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smarzyk Opublikowano 7 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 (edytowane) No to kicha, wyniki wydają się prawidłowe, ale jest gorzej niż było, po włączeniu silnika zaczyna się dławić, spadają obroty czuć benzynę, po wypięciu przepływki wchodzi w tryb"awaryjny" i przestaje się dławić, ale bez przepływki nie da się jeździć, jak przeroszę 2 tys obrotów szarpie jak szalony. Zamówiłem wczoraj nowa przepływkę. Jednak dziś szarpał i dławił się nawet na gazie. Edytowane 7 Lipca 2014 przez smarzyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 . Jednak dziś szarpał i dławił się nawet na gazie. ooo to w aucie jest gaz a butlę zakręcałeś?? do testów?? co to za instalacja jakie elementy, ile przejechane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smarzyk Opublikowano 7 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Nie wspomniałem porażka mój braku kompetencji... Tak jest tam instalacja Lovato, od 17.12.2012 przejechane z instalacją troszkę ponad 30k : Reduktor RGJ Elektrowtryskiwacze JP-LP Filtr Lovato Komputer Lovato Zbiornik stako Zawór Tomasetto Wielozawór Tomasetto Obudowa wielozaworu Stako Wyjaśnij proszę na czym polega test z zakręceniem butli ? Na gazie max 100km/h i nie przekraczałem 3k obrotów, jak wduszałem gaz w podłogę, zaczynał szarpać, jak powoli to tak jak by się zdławił i tracił moc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 chodzi o to, ze auto ma dwa rodzaje paliw i nieraz jedno z nich LPG, może wpływac na prace PB, trzeba zakręcić butlę od gazu (taka karbowana śrubka przy WZW) i pojeździć na PB aby zobaczyć, co i jak będzie, jak okaże się, ze jest poprawa to znaczy, że trzeba przyjrzeć sie instalacji gazowej (reduktor, wtryski regulacja) auto na gazie powinno jechac jak na benzynie w innych przypadkach jest źle wyregulowane, dobrane, zestrojone itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smarzyk Opublikowano 7 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Póki co na benzynie działa gorzej niż na LPG. Jutro przyjdzie przepływka to wtedy pośmigam na benzynie, jak się da Napisałeś "nieraz jedno z nich LPG, może wpływać na prace PB" Możesz rozwinąć tę myśl ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Póki co na benzynie działa gorzej niż na LPG. dlatego wskazane jest zakręcenie butli i sprawdzenie czy się poprawi Napisałeś "nieraz jedno z nich LPG, może wpływać na prace PB" Możesz rozwinąć tę myśl ? chodzi o to, że jak masz coś nei tak z instalację, to moze popuszczać gaz w układ podczas pracy na PB i silnik jest zalewany bo ida dwa paliwa PB i LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smarzyk Opublikowano 9 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 (edytowane) Wczoraj co odpalenie mi gasł, na autostradzie dławił sie tak że nie dało sie jechać. Sprawdziłem z ciekawości cewki, okazało się że jedna jest uwalona, wymieniłem, jest lepiej, ale to dalej to nie jest to. Dziś to samo, pod koniec drogi do pracy juz było mega lepiej, ale dalej nie doskonale. Robi sie to coraz dziwniejsze... Nie zrobiłem jeszcze testu z butla, spieszyłem sie do lekarza... No to dziś czeka mnie sprawdzanie: - wtyczek fajko cewki - fajko cewki - wtryskiwacze - czy nie ma przeciek powietrza w dolocie dolotowego - wiązek elektrycznych cewek i wtryskiwaczy - kompresja na cylindrach - ciśnienie paliwa Czy ktoś zna prawidłowe ciśnienie jakie powinno być w układzie paliwowym i na wtryskiwaczach ? ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Wszystko już działa! Winowajca jak w 80% takich przypadków okazał się przepływomierz, u mnie dodatkowo była fajko cewka co dodało kilka objawów co troszkę mnie zmyliło. Najważniejsze że idzie jak dzikus, a do tego mam tester kabli i świec i tester ciśnienia sprężania Pozdrawiam Edytowane 9 Lipca 2014 przez smarzyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.