dziarus Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 właśnie pożyczony zakładam do siebie a swój muszę zregenerować, szukam warsztatu, kontaktu myślał ktoś, żeby obydwie końcówki zrobić jedynie skrętne a nie jak w oryginale jedna skrętna a druga kulista (wahliwa) ... Ja mam już dosyć wymieniania drążka wzdłużnego . Auto mam już 6 lat i wymieniałem już dwa razy a ten co mam już się kończy autem jeździłem lajtowo bez terenu zabieram się do tematu mam już podporę oryginalną nissana przerabiam ją tak jak tu a drążęk tak mam tylko problem z wykonaniem bo mieszkam na takim zadupiu że do ślusarza tokarza mam 30km w jedną stronę . A morze byśmy zrobili na forum ogólna mobilizację przeróbki układu kierowniczego i hurtem u jednego kogoś zrobić co jest kumaty . Szczerze to wolałbym to komuś zlecić zapłacić i mieć spokój , nie mam czasu jeździć po tokarzach spawaczach i każdemu tłumaczyć co i jak . A może kolega hugh.............................. docelowo końcówki takie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qubuś Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 jestem za:) choć do tokarza śluzarza mam bliżej i też o tym myślałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 to jest drążek kierowniczy (czyt. ważna rzecz) w razie co jakby się stało to kto za to odpowie zwłaszcza że tu jedno gniazdo jest przespawane .. ja bym sie ju bał sam na tym jeździć. a wzmocnienie wspornika to sobie sam z blachy wygniesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 8 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 ktoś mi posta wykasował ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 prędzej przeniósł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 (edytowane) tak jaj Hubert napisał ... niech każdy, jeśli chce oczywiście, przerabia we własnym zakresie i na własną odpowiedzialność widziałem podobne rozwiązanie ale bardziej hardcorowe, z tym że auto jeździło tylko w terenie i właściwości jezdne, prowadzenie, zbieżność pozostały w garażu wraz z kupą zbędnego balastu chętnie skorzystam z Twoich materiałów gdyby mnie kiedyś naszło na takie przeróbki można wiedzieć jakich firm te padające drążki były ... zdaje się, że jednak będę zmuszony kupić, tamten na podmiankę ma każdą końcówkę inną i do tego otwory na końcówki drążków zewnętrznych te duże ... nic z tego nie będzie mniejsze sworznie końcówek mają 13,2 mm a większe 14,2 mm ... mierzone z węższej strony sworznia (przy nakrętce) Edytowane 8 Lipca 2014 przez lemmy69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 8 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 (edytowane) Panowie bez jaj oryginalne rozwiązanie bardziej pasuje do wózków golfowych a nie do naszych teraniaków . dobra będę działał w tym temacie tylko trochę to potrwa wpierw muszę kupić na aledrogo drążek wzdłużny i łapę od przekładni kierowniczej i działamy. to ostatnie zdjęcie to tak dla jaj , chociaż kto wie........................ Edytowane 8 Lipca 2014 przez dziarus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Powiem tak, mój kolega Janek tokarz kiedyś przerobił gościowi drążek kierowniczy nie pytał do czego to, ludzie rozmaitości przynoszą. Wszystko było cacy do czasu aż drążek pękł i dzwon>dochodzenie przecież pan Janek mi go dorobił no i Janek się nalatał na przesłuchania a ile zdrowia go to kosztowało żeby sie wytłumaczyć, tak że do jazdy po drodze nie polecam,po polach i lasach owszem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 wszystko można przerabiać a w dwóch ostatnich fotach uk kierowniczy trzyma się na spawach ... ufasz spawaczowi? a z jakiego materiału jest drążek, jak obrobiony jak wpłynie na niego lokalne przegrzanie ? zgadza się że uk kierowniczy jest słaby, ktoś się pomylił albo raczej to tak wyszło żeby rama została ta sama jak protoplaście datsunie 2wd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 8 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 (edytowane) wiadomo że nie będę tym śmigał 200km po autostradzie a bardziej w terenie zresztą jak wytrzyma przeciążenia w terenie to asfalt niestraszny dlatego też robię komplet osobny tak by móc wymienić całość i testować. zdjęcia są poglądowe , a ty ufasz drążkowi wzdłużnemu pewnikiem robiony w chinach a o wsporniku nie wspomnę właśnie założyłem nowy a stary miałem oryginał i jakby ten nowy trochę mniejsze ma przekroje i stal licha ,nie wiadomo nawet czy atesty mają . Jag bym chciał byś na 100% pewny to oryginały bym kupował ale mnie na to nie stać więc jeżdżę na zamiennikach ufam fabryce w chinach że nic nie sknocili Edytowane 8 Lipca 2014 przez dziarus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 jak wytrzyma przeciążenia w terenie to asfalt niestraszny to chyba tak nie działa... można próbować powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qubuś Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 a ktoś ma pomysł jak to zregenerować, żeby żyło dłużej? może jakiś inny materiał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 geometria układ drążków wszystko mówi ze to długo nie wytrzyma, już mnóstwo patentów widziałem, na części bałbym sie jeździć, a na te co bym sam przetestował to nie ma jak wykonać na tę chwilę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 Lemmy rzuć okiem: http://i195.photobucket.com/albums/z218/kiwi_pete/Terrano%20Mods/IMG_9833.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 blisko, ale dalekie od mojego pomysłu ... to nie będzie działać sprawnie, no chyba że nie widać co tam pod spodem się kryje szorowanie nakrętką końcówki wewn. po kątowniku zespolonym z ramą ... brrrr, to musi dawać po uszach gorzej niż osławiony bulbulator moją koncepcją podzieliłem się na razie tylko z Hubertem, Jego chłodna kalkulacja zalet i wad działa na moją rozpaloną głowicę jak glikol ... ale to dobrze dla ogółu na razie nie zdradzam jak wg mnie powinno to wyglądać ... najpierw testy na sobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 ja też chcę testować wasze chore pomysły twórcze. a zwłaszcza Hugu. dobrze wiem że Hubert nie da do testów czegoś, czego nie będzie chociaż w 90% pewien ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 moją koncepcją podzieliłem się na razie tylko z Hubertem, .... A bujaj się :-) Zgrzytać będzie jak bulbulator, fakt. Lecz jak często? Ile razy tak naprężysz drążek? A jak zgrzytnie to będzie gong: "kolego uważaj to nie przedszkole" :-) :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 bardzo często, wręcz cały czas po jednym choćby podgięciu wąsa w sumie to moje rozwiązanie nie jest jakieś wymyślnie nowatorskie, więc wieczorem wrzucę jakiś szkic przecież i tak po zmodyfikowaniu u siebie nie opanował bym się żeby się nie pochwalić ... a bo to ja siebie nie znam? jest jeden maluczki szkopuł ... chyba w TII nie da się tego zastosować, do wieczora musicie kombinować, czym różni się TI od TII???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 hmmm.... to jakiś teleturniej moja odpowiedź brzmi : stożki mają inne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 stożki? niekoniecznie, zależy na jakie kto wymienił ... pudło, nie chodziło o końcówki a pisałem, tłumaczyłem ... czym różnią się ramy I od II Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 Rdza :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 pudło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 Mocowania budy dają w I więcej miejsca na Twoją wydumkę? To co Ty tam rusztowanie warszawskie chcesz zamontować :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 cieplej ... "czym różni się rama TI od TII" .... (później wykasujemy cały off-top) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 mają inne mocowania wspornika do ramy, i inaczej są wygięte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.