Szmiglo Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Zakładam nowy temat żeby wszystko było w jednym miejscu, a nie podzielone na tematy typu nadkola, progi itd. Zabieram się za robienie rdzy w moim x-trailu. Robotę wykona warsztat lakierniczy kris-cars w Łodzi, prawdopodobnie w sierpniu/wrześniu. http://kris-cars.eu/ Tylne nadkola - 300 za sztukę. Wycięcie i wstawienie nowych. Zamierzam x-trailem jeszcze długo jeździć o ile coś się ciężko nie pozmienia, wiec chciałbym, żeby to było zrobione w miarę jak najbardziej porządnie. klapa - mała plamka po prawej stronie to nowość, nie wiem jak to można rozegrać. Nie wiem także co zrobić z tym nalotem, który zaczyna się pojawiać na uchwycie od podnoszenia klapy. Dodatkowe zdjęcie pokazuje miejsce, gdzie już raz rdzę robiłem. Tuż nad chromowanym paskiem, gdzie zbiera się woda miałem raz już mocny nalot. lewe tylne drzwi (górna część, pod uszczelką) - 300, spiłowanie, położenie jakiejś tłustej mazi i zostawienie tego. Jak by chcieć odtworzyć to ponoć trzeba rozspawać drzwi. Jak ktoś mądry ma na to sposób to słucham, podpowiem lakiernikowi. uszczelka, lewe, boczne lusterko - 300, analogicznie jak powyżej. Też z chęcią przyjmę poradę jak to zrobić raz, a dobrze. W załączeniu oczywiście dokumentacja zdjęciowa. Najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to, że auto jest garażowane. Nadkola rozumiem, klapę też, ale te dwie wpadki pod uszczelkami to dla mnie jest niewiadoma. Zachęcam wszystkich do przeniesienia zdjęć w jedno miejsce, i to wklejania swoich przykładów. Mam nadzieje, że fotki spowodują iż bacznie przejrzycie swoje egzemplarze. Ja do dziś boję się zajrzeć pod wykładzinę kierowcy po przejrzeniu tematu o wygłuszaniu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 (edytowane) Ja usuwałem rdzę z blach zewnętrznych w postaci bombli/purchli mechaniczno-chemicznie, zaczynałem od czegoś takiego: A przed malowaniem było już tak: Rdza usunięta do zera, przy pomocy papieru ściernego i kwasu fosforowego Antirust Gel Kwas trzeba było nakładać wielokrotnie, głębokie wżery "dłubałem scyzorykiem" żeby kwas się dostał na samo dno tych dziurek. Po oczyszczeniu standardowo, epoxy novola (albo reaktywny + akryl, jak coś rdzy zostało), szpachlówka, szlif, epoxy (albo reaktywny + akryl, jak coś rdzy zostało), szlif, podkład akrylowy, malowanie. Od roku spokój, nic nie wyszło, metodę powtarzam w innych miejscach. Wg mnie mógłbyś spróbować tej metody pod uszczelkami, na pewno będzie to lepsze niż zapaćkanie mazią. Chociaż nie wiem, czy uda się dojść do wszystkich "zarażonych" miejsc, jak coś jest od wewnątrz to będzie ciężko. Rdzę trzeba albo kompletnie usunąć albo wyciąć skorodowany element, inaczej wróci. Edytowane 9 Lipca 2014 przez maius 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dąb'13 Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Również zamierzam się w swoim aucie (podwozie generalnie) RDZĄ, zająć. Jakim środkiem oczyszczone powierzchnie spryskać, czy lepiej pędzlem malować. I co dalej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalleanka Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 Również zamierzam się w swoim aucie (podwozie generalnie) RDZĄ, zająć. Jakim środkiem oczyszczone powierzchnie spryskać, czy lepiej pędzlem malować. I co dalej? Pięknie rozwija się wątek na temat rdzy tu: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/66682-korozja-pod-nakladkami-na-progach/page-2 Może by je połączyć ? To jest nas dwóch po sąsiedzku z tym wyzwaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dąb'13 Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 Jestem za! Czy robiłeś "sąsiedzie", jakieś rozpoznanie? - gdzie? - czym? - koszt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Wczoraj tankowalem pod korek, wracam od kasy, a tu doopa-cos kapie spod wlewu. Dzisiaj zerknalem i jest winowajca: Dzis "wyrwalem gnojka" z auta. Bylo przej....e. Opisze to w osobnym temacie krok po kroku i dodam fotki. Nowy kosztuje w Niemczech 190-220€, uzywka na aledrogo w Polsce 200 pln. Pierdziele, cos pokombinuje. Nie kupie uzywki bo na zdjeciu ladnie wyglada a co pod powloka z pcv ktora jest pokryty? Pewnie tak jak u mnie. Tyle z niego zostalo: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szmiglo Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 (edytowane) na zdjęciu 2 i 3 na początku wątku pokazałem lekko rdzawy nalot na tym uchwycie od klapy bagażnika. Informuję, że podczas urlopu został mi w ręce. Wszystko od wewnątrz zjedzone, śruby zardzewiałe. Piknie Edytowane 12 Sierpnia 2014 przez Szmiglo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 (edytowane) No to niezle jaja. Ja wlew polatalem, Ty tez sprawdz w swoim aucie. W 2006 r. byla akcja serwisowa odnosnie wlewow wlasnie. Moj X pewnie ominal ja szerokim lukiem. Edytowane 13 Sierpnia 2014 przez Grzmot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szmiglo Opublikowano 12 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 oddaję go do lakiernika to zwrócę gościowi uwagę. Dzięki za info i fotki Panowie, jest problem i potrzebuję pomocy. Allegro milczy. 3 października oddaje auto do lakiernika. Wszystko już umówione łącznie z zabezpieczeniem podwozia. Jest tylko problem jeden. Na załączonym obrazku zaznaczyłem listwę, która jak pisałem już wcześniej podczas wakacyjnego wypadu została mi w ręce bo mocowania były zjedzone. Lakiernik powiedział, że ze względu na stan śrub nie da się tego zrobić super estetycznie i mogą wkręcić, ale od zew., więc będzie widoczny ślad po śrubach. Tego nie chcę. Druga opcja to zaspawać i zrobić to na gładko i chyba tak się niestety stanie. Chyba, że uda się taką znaleźć w miarę dobrym stanie na szrocie lub innym allegro. Ktoś może gdzieś widział? przeszukałem właśnie allegro przy kawie i niestety słabo jest, a fajnie by było, żeby x był jak najdłużej taki jak wyjechał z salonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 (edytowane) Można to przewiercić i dać 1-2mm szersze otwory w pierwszej fazie wiercenia tak by łeb śruby wszedł głębiej. Dziurę zaślepić gumą butylową lub akrylem który można malować. Poza tym zrób zdjęcie zdjętej klamki to poradzimy coś. Jak tam są gwinty zardzewiałe to można do nich dospawać nowe.. Edytowane 12 Września 2014 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hermioli1 Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 AUTO NISSAN Części Samochodowe Cezary Nieznajek ul. Wygnanów 148 21-306 Czemierniki Tel: 506-982-330 693-152-109. Spróbuj zadzwonić tutaj. Gość ma na placu same nissany, masę części. Ma też dużo nietypowych, trudno dostępnych części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szmiglo Opublikowano 17 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 niestety nie mają. Strona tych powyżej - fajny gościu, szybko i sprawnie temat załatwił: http://www.nissan.euroadres.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 nie działa link Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szmiglo Opublikowano 17 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 musiała im paść strona. Wcześniej działała normalnie. Całe szczęście, że nic tam istotnego nie ma zmienili adres: http://autonissan.supermechanik.pl/ Dziś odbieram maleństwo po 12 dniach od lakiernika. Podwozie zaimpregnowane - 600 zł (spójrzcie u siebie bo u mnie w aucie brykającym od maja 2005 r. było bardzo słabo i zeszło im dłużej niż myśleli) klapa zrobiona, blenda wymieniona na nową (chrom był popękany), rdza na drzwiach przednich i tylnych zrobiona - tutaj standard po 300 zł za element. Wieczorkiem wrzucę zdjęcia to będzie można porównać przed i po Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loofer Opublikowano 1 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 (edytowane) http://allegro.pl/stop-korozji-esa-zabezpiecz-samochod-przed-rdza-i4730259544.html Może by zastosować coś takiego ? Edytowane 1 Listopada 2014 przez loofer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.