Gość mirekg9 Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Osobiście się zarejestrowałem, ale karta rabatowa jeszcze do mnie nie dotarła. Lecz mam inną ciekawostkę. Dzisiaj gdy wszedłem na stronkę to otrzymałem taki komunikat........ POWIADOMIENIE DLA WŁAŚCICIELA TWÓJ NISSAN: : ALMERA TINO NUMER IDENTYFIKACYJNY POJAZDU (VIN): : VSKTDAV10U0125571 Zidentyfikowano możliwość wystąpienia problemów, które mogą dotyczyć Twojego Nissana Almera Tino. PODUSZKA POWIETRZNA PASAŻERA [PS3B2]Prosimy jak najszybciej skontaktować się z najbliższym dealerem, aby profesjonalni technicy mogli bezpłatnie przeprowadzić niezbędne naprawy. Wybierz odpowiednie stwierdzenie z listy poniżej. Dział Obsługi Klienta Już to wiem i skontaktowałem/am się z dealerem. Skontaktuję się z dealerem Chcę zarezerwować wizytę on-line Priorytetem Nissana jest zapewnianie najwyższej jakości produktów i satysfakcji klienta. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, proszę, skontaktuj się z delearem lub Działem Obsługi Klienta. Czy nie uważacie iż jednak warto się zarejestrować? Mnie to nic nie kosztowało a ciekawe informacje przysyłają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Mirek, napisz do nich żeby uzupełnili bazę modelową bo mojego nie widzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Ale jak się zarejestrujesz, to od razu możesz do Nich sam napisać. Prócz tego wypełniając ankietę, to chyba sam wpisujesz dane samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 hehe, znam serwisowe ceny poza tym przerabiając terenówki i dostosowując je do swoich kryteriów raczej "poprawiamy" konstruktorów i oddalamy się od wizerunku oryginału gdyby producent oferował jakąś "linię tuningową" do Terrano to pewnie było by coś o tym słychać, a tak to musimy się posiłkować firmami wyspecjalizowanymi w tej, konkretnej dziedzinie motoryzacji ... a najczęściej po prostu w garażu metodą prób i błędów mamy niewątpliwy zaszczyt jeździć ostatnią generacją aut przy których samemu można jeszcze coś pogrzebać, naprawić, trafnie określonych przez Hugh'a jako "analogowe" ... przy nowszych "cyfrowych", nafaszerowanych elektroniką to jedynie pióra wycieraczek i płyn do spryskiwaczy z własnej inwencji można wymienić ... albo wręcz trzeba, żeby coś z cockpitu nie mrugało, a z resztą problemów to już do serwisu ... lub różdżkarza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Bardzo trafnie to wszystko podsumowałeś lemmy.... W szczególności ostatnie 3 linijki ... Absolutnie w 1oo% zgadzam się Swoją drogą trochę to dziwne, że po zarejstrowaniu się na tym "You..." otrzymujesz komunikat, że coś nie tak.... To tak na chłopski rozum, można wywnioskować, iż z resztą nysek tego roku, modelu też może być "coś nie ten teges" ? I jeśli nie masz tam konta, to ryzykujesz (nieświadomie) jeżdżąc nie do końca sprawnym autem? Kiedyś chyba wzywali oficjalnie na tego typu akcje... Tak mi się wydaje.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 kiedyś stało się to wręcz "modne" ... zapoczątkował to chyba GM przy Astrze (coś z klockami hamulcowymi było nie tak i wzywali na darmową wymianę) ... później inni poszli tą drogą, nie mówię że specjalnie jakiegoś babola popełniali przy produkcji ale jakieś komunikaty, ogłoszenia były ... że niby tak firma dba o klientów itd.... w jakiejś marce szyby pękały, a najczęściej to coś z air-bagiem się działo ... w sumie to nic złego i tylko firmę pochwalić by należało, ale z drugiej strony gdyby się Mirek nie zarejestrował to co? a gdyby to chodziło o poduszkę kierownika ... tak jak pisałem, na szczęście takie problemy mnie nie dotyczą i raczej Nissan Co. nic ciekawego mi nie zaproponuje właścicielom młodszych roczników nic nie ubędzie jak się ujawnią, może też jakiś "surprise" na nich czeka ... a może czasami lepiej czegoś nie wiedzieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 To teraz uzupełnię. Tak jak Anetka wspomniała ASO o tym przypominało, tutaj mamy na forum o tym również http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/92503-je%C5%BCeli-tw%C3%B3j-nissan-zosta%C5%82-wyprodukowany-pomi%C4%99dzy-2000-a-2003-rokiem/ Info o swoim dostałem wczoraj i chyba można wywnioskować iż nie uzupełnili danych co do mojego modelu. Lecz aby ładnie to wyglądało to dali 3 opcje do zaznaczenia a/ wiem, byłem b/ skontaktuję się c/ chcę zarezerwować wizytę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.