michalf2709 Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 Witam, Poszukuję kogoś z Warszawy kto posiada w swoim autku przepływomierz BOSCH 0 280 218 005 i chciałby mi użyczyć do sprawdzenia (chwilowe podłączenie do mojej primerki). Mam podejrzenie, że mój już się "skończył" i chciałbym to potwierdzić lub wykluczyć, żeby nowego nie kupić niepotrzebnie. Objawy które występują to spadające obroty podczas zatrzymywania auto prawie gaśnie, podczas przyśpieszania i wciśnięciu gazu do końca tak jakby się dławił i obroty prawie nie rosną dopiero jak trochę gaz odpuszczę zaczyna jechać, mniej mocy no i check się właśnie zaświecił. Będę wdzięczny za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Wartości możesz sobie pomierzyć multimetrem. I przyjechać na spot w czwartek pod Narodowy, to da rade zalatwić sprawe. Pozatym uzupełnij profil o pojemność motorka! Ułatwia życie ma forum ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Prócz tego sprawdź jaki błąd Ci wyświetla i przemyj przepływkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalf2709 Opublikowano 15 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 W dniu 15.07.2014 o 07:23, NEO NFS napisał: Wartości możesz sobie pomierzyć multimetrem. I przyjechać na spot w czwartek pod Narodowy, to da rade zalatwić sprawe. Pozatym uzupełnij profil o pojemność motorka! Ułatwia życie ma forum ;-) Mam nadzieję, czas mi pozwoli przyjechać, a o której najlepiej się zjawić pod narodowym? Pojemność już uzupełniona W dniu 15.07.2014 o 18:31, mirekg9 napisał: Prócz tego sprawdź jaki błąd Ci wyświetla i przemyj przepływkę. Nie mam kodu błędu, ale na pewno chodzi o ubogą mieszankę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Pod N. od19.30. Wszystko do czytasz w dziale Zloty i spotkania :-)Oprócz przepływki warto od razu wyczyścić przepustnice!, sprawdzić stan świec. I bryknąć się na Ostrobrsmską za bodaj 100pln podepniesz sie pod N.Consult i ustawią Ci wszystkie parametry softów, mapy i mieszanki. Prawidłowo zaadoptują przepustnice po czyszczeniu! Niestety 1.8 pod tym względem jest wredne. Przy okazi dowiesz sie czy jest prawidłowy wykres sinosoidalny pomiędzy sondami lam. To że nie ma błędu nie oznacza że wszystko gra! A o przepływce też będziesz wiedział co jest. I sprawdzą aktywność AirBag. Ja co 2latka sobie podpinam i pomimo że jest ok to kolega mi mówi że troszkę sie rozjechał na mapie-zużycie. Więc softuje go do ustawień fabrycznych, przez co dobiera sobie parametry pracy motorka i śmiga, choć przepływka jest już na granicy prawidłowości. :-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalf2709 Opublikowano 21 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 No i już po kłopocie.Pokazywało błąd 0171. Przepływomierz wyczyszczony, błąd wykasowany, autko śmiga aż miło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Widzisz jakie to proste. Lecz zamiast zacząć od rzeczy najprostszych, co pisałem w poscie #3 - to szukamy sobie sami problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.