karibox1 Opublikowano 26 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2014 Hint nie wymieniaj zamka! Problem: nie można otworzyć bagażnika albo raz można raz nie można. Przyczyna: klamka przy zamykaniu nie wraca do swojego położenia wyjściowego i nie pozwala odblokować zamka centralnego. Wystarczy, że klamka 1mm nie dojdzie do swojego położenia naturalnego podczas zamykania i klapy nie otworzymy. Rozwiązanie1: przy zamykaniu dopilnować by klamka była w swoim położeniu naturalnym jałowym Rozwiązanie2: naprawić klamkę Proces naprawczy: rozebrać srebrny finisher z lampkami (od wewnątrz klapy) łącznie jest tam 6 nakrętek na klucz nasadowy 10 (4 od finishera i 2 od klamki), plastikowy kołek biały i gumowy peszel. zdejmujemy finisher przy okazji widzimy tam cały syf i można to ogarnąć odczepiamy drut sterujący pod klamką, bez problemu, jak w rowerze rękami zamka nie zdejmujemy - nie ma tam co robić bo jest zanitowany klamkę zdejmujemy i oglądamy moim zdaniem warto kupić nową łącznie z finisherem jeśli nie a wiadomo, że nie, moczymy klamkę w coli albo w wd40 i liczymy, że zacznie luźno działać, u mnie nie pomogło. Można popróbować czyszczenia mechanicznego ale słabe dojście - oś klamki jest niedemontowalna Smarujemy osie klamki smarem ptfe suchym białym, Składamy wszystko do kupy i powinno działać. Hint nie wymieniaj zamka! Problem: nie można otworzyć bagażnika albo raz można raz nie można. Przyczyna: klamka przy zamykaniu nie wraca do swojego położenia wyjściowego i nie pozwala odblokować zamka centralnego. Wystarczy, że klamka 1mm nie dojdzie do swojego położenia naturalnego podczas zamykania i klapy nie otworzymy. Rozwiązanie1: przy zamykaniu dopilnować by klamka była w swoim położeniu naturalnym jałowym Rozwiązanie2: naprawić klamkę Proces naprawczy: rozebrać srebrny finisher z lampkami (od wewnątrz klapy) łącznie jest tam 6 nakrętek na klucz nasadowy 10 (4 od finishera i 2 od klamki), plastikowy kołek biały i gumowy peszel. zdejmujemy finisher przy okazji widzimy tam cały syf i można to ogarnąć odczepiamy drut sterujący pod klamką, bez problemu, jak w rowerze rękami zamka nie zdejmujemy - nie ma tam co robić bo jest zanitowany klamkę zdejmujemy i oglądamy moim zdaniem warto kupić nową łącznie z finisherem jeśli nie a wiadomo, że nie, moczymy klamkę w coli albo w wd40 i liczymy, że zacznie luźno działać, u mnie nie pomogło. Można popróbować czyszczenia mechanicznego ale słabe dojście - oś klamki jest niedemontowalna Smarujemy osie klamki smarem ptfe suchym białym, Składamy wszystko do kupy i powinno działać. Klamki można dostać w polcar.pl po 65 nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.