muchamati2 Opublikowano 18 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 Witam dzis zapaliła mi sie kontrolka silnika. nie wiem co moze byc tego objawem poniewaz z samochodem nic sie nie dzieje, działa prawidłowo, nie wiem czy moze miec na to wpływ usuniecie egr ale na usunietym egr zrobiłem juz 1000km i wczesniej sie nie paliła. czy mozna ja jakos recznie skasowac czy lepiej podpiac pod kompa??? zauwazyyłem tez ze po usunieciu tego egr cos mi wiecej pali :/ za 30zł tj 5,5 litra robie 75km :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 19 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 Ja z ciekawości najpierw bym się podpiął pod kompa i sprawdził co to jest - mnie osobiście by to nie dało spokoju. Jaki sens jest cały czas kasować błąd, jeśli takowy będzie się na okrągło zaświecał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muchamati2 Opublikowano 19 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 tak bedzie trzeba zrobic... mam nadzieje ze to nic powaznego :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 19 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 zrób metodę na zworkę wyskoczy ci błąd numerowy poszukasz w necie co oznacza http://programowanie.opole.pl/archives/1990 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 dziwi wyższe spalanie bez EGR - w jaki sposób usuwałeś? Bo jeśli tylko przez odpięcie wtyczki, to może został odłączony w pozycji otwartej? Sam EGR w silniku di nie generuje błędu. W dci już tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 I nad tym, czyli w Di macie wyższość, niż w Dci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 wyższość? inne rozwiązanie. Tak samo jak inna turbina - VTG dmucha już od dołu, ale za to stała geometria jest mniej awaryjna. Teoretycznie dci (common rail) powinien być bardziej oszczędny, ale mi po mieście wychodzi poniżej 7,5 i poniżej 6 w trasie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 A u mnie zaczął jakoś więcej palić. Chyba by się przydała trasa, trochę ją pogonić i środek na wtryskiwacze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 23 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Wyższe spalanie jest dziwne - przecież komputer nie wie, że odpięto EGR, zatem podaje takie same dawki paliwa. Powinno to zaowocować nieco uboższą mieszanką, gdyż w zimnym i czystym powietrzu, bez dodatku spalin może rozpuścić się więcej paliwa - znika więc kopcenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 23 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Wyższe spalanie jest dziwne - przecież komputer nie wie, że odpięto EGR, zatem podaje takie same dawki paliwa. Powinno to zaowocować nieco uboższą mieszanką, gdyż w zimnym i czystym powietrzu, bez dodatku spalin może rozpuścić się więcej paliwa - znika więc kopcenie. Nie wiem komu odpowiadałeś, ja tylko tak wspomniałem iż moja Tinka Dci zaczęła więcej palić, lecz nic z EGR nie kombinowałem prócz przemycia i przeczyszczenia na wiosnę, ale już w tedy więcej paliła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muchamati2 Opublikowano 24 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 byłem dzisiaj na diagnostyce, podpiął mi kompa i wywaliło ze sa zawirowania przy zaworze egr, komputer nie moze obliczyc dawki paliwa. koles mi skasował błąd, a ja jutro chyba przeczyszce cały układ egr i wstawie go z powrotem. usunąłem go poprzez wstawienie zaslepki za zaworem i usuniecie grzybka, wtyczki nie odpinałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 25 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2014 o prosze jednak jakiś błąd jest w di moze trzeba robic jak w dci po przez dołożenie opornika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muchamati2 Opublikowano 25 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2014 moze w tym moim tino jest inaczej niz w n16. Zamontowałem dzis z powrotem tego egr, zobacze czy spadnie spalanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 25 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2014 muchamati2jaki Ty masz ten DI? wpisałeś 125KM, a Tino 2,2di (do 2003r.) ma 115KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 on ma po czipie gdzieś pisał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muchamati2 Opublikowano 28 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 (edytowane) to jest zwykły 2.2 114koni dłubniety na 125 w firmie alltuning załoztłem z powrotem tego egr, zrobiłem 100km i znów sie zapalił check Edytowane 28 Lipca 2014 przez muchamati2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 29 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 a sprawdzałeś przepływomierz? tankujesz dobre paliwo? mi raz na trefnym paliwku świecił się check i spalanie po mieście doszło pod 10L/100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 29 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 czyli nie egr sprawdzałeś metodę na zworkę? ja woze kawałeczek kabelka wrazie gdyby zapaliasie kontolka to szybka ja z czytam bo czasem drugi raz sie nie zapala tylko po pwenym czasie miałem tak gdy przeplywomierz był zamienikiem az wkoncy zwrociłem go jako wadliwy i kupiłem ori swoja mozesz poczyscic jeszcze dla pewnosci preparatem a zworke do bledow mozesz wozic w aucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muchamati2 Opublikowano 30 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 (edytowane) własnie zauwazyłem ze strasznie jest mulasty do 2tys obrotów, odpiołem przepływke i jakby lepiej sie zbierał ale tez bez szału, musze dzis zrobic zworke i zczytac ten błąd, gadałem z mechanikiem to mozliwe ze przyciał sie egr albo ze którys z zaworków podcisnienia sie zablokował, po urlopie ma mi to ogranac. A co myslicie na temat przepływki z allegro za 100zł??? duzo tego jest ale nie wiem jak z jakoscia. P.s chciałem odczytac metaoda na zworke ale kontrolka nic nie reaguje p.s udało mi sie odczytac (złacze obd jest odwrotnie zamontowane ) ale odczytałem 5 wonych migniec i 5 szybkich 1sek nic i od nowa Edytowane 30 Lipca 2014 przez muchamati2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 30 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 nawet nie bierz pod uwage te za 100 kupiłem jedan ponad rok pojezdziłem i padła druga niecały rok a teraz ori i odrazu wieksza predkosc maksymalna wczesniej tylko 180km/h a teraz ponad 200km/h auto po czipie bylo juz na forum aby wystrzegac sie podrobek a preparat ktorym czysciłem to nic innego jak odtłuszczacz do tarcz hamulcowych za 10 zl z cpnu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muchamati2 Opublikowano 31 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 nawet nie bierz pod uwage te za 100 kupiłem jedan ponad rok pojezdziłem i padła druga niecały rok a teraz ori i odrazu wieksza predkosc maksymalna wczesniej tylko 180km/h a teraz ponad 200km/h auto po czipie bylo juz na forum aby wystrzegac sie podrobek a preparat ktorym czysciłem to nic innego jak odtłuszczacz do tarcz hamulcowych za 10 zl z cpnu a ile dałes za oryginał?? nówka czy uzywana??? co myslisz o tym błedzie co mi wywalił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 nowka kolo 400 stowek z allegro a blad to musisz z czytać zaraz jak sie pojawi ja nawet nie gasilem auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.