zeshky Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 (edytowane) O fak! współczuję... Sprawdzałeś kompresję po remoncie silnika? Sprawdzałeś immobilizer? Ew. komp na podmiankę ale nie wiem jak to się zachowa, czy czegoś nie będzie trzeba kodować. Edytowane 12 Sierpnia 2014 przez zeshky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 (edytowane) Lista straszna. Ale po tym co piszesz mam wrażenie że trzeba tu iść w stronę elektryki. Sprawdzaliście czy w momencie kręcenia przez rozrusznik czy wtryskiwacze dostają napięcie? Filozofia ECM na tym etapie jest taka że jeśli czujnik wału korbowego zsynchronizuje się z czujnikiem wałka rozrządu do ECM i gdy synchronizacja jest udana to podaje napięcie na wtryskiwacze. Dlatego ważne jest prawidłowe złożenie silnika. Napisałeś że silnik pali ale tylko na Plaku. Po jego odjęciu gaśnie. To wskazuje na brak paliwa w silniku. Przyczyny są dwie. Albo padła pompa albo elektryka. Pompę wykluczam bo była sprawdzana. Należałoby sprawdzić czy pojawia się paliwo tuż przed wtryskiwaczami. A później tuż po wtryskiwaczach. Przydałby się Nissanowski Consult bo może on wyświetlić wartości wszystkich elementów układu paliwowego, włącznie z ciśnieniem. Jeszcze dla świętego spokoju. Sprawdź napięcie akumulatora w momencie kręcenia rozrusznikiem Edytowane 12 Sierpnia 2014 przez sq9mcs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzycho352 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 O fak! współczuję... Sprawdzałeś kompresję po remoncie silnika? Sprawdzałeś immobilizer? Ew. komp na podmiankę ale nie wiem jak to się zachowa, czy czegoś nie będzie trzeba kodować. Kompresji po remoncie silnika nie sprawdzaliśmy [.bo przecież po remoncie] . podmianę kompa razem z immo ,brałem pod uwagę i zastanawiam się dalej nad tym tylko że nie mamy drugiego ,z zakupem nie ma problemu tylko że to znowu kolejny koszt z pewnością nie mały a czy trafny ?. Pytanie tylko czy komputer mógł się uszkodzić przy remoncie silnika .Przed x-trail oprócz tego że był odpalany na plaka pracował bez zarzutu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 żeby był zapłon w dieslu musi być ciśnienie, jak go nie ma to nie odpali, plak jest łatwopalny więc detonuje przy byle jakich warunkach. Ale sq9.. Ci dobrze radzi, sprawdź najpierw czy wtryski podają paliwo. PS. Masę od silnika połączyli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzycho352 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Co do posta kolegi ''sq9...'' odniosę się jutro bo będę na warsztacie ,i dzięki za podpowiedzi. nie no masa jest . Jeśli chodzi o mechanikę to dajemy radę . problem wydaje mi się tkwi w elektryce lub elektronice. Szukam właśnie dobrego ,,magika'' Każda podpowiedz jest dla mnie i w mojej sytuacji na wagę złota . Jeśli jest ktoś w posiadaniu wiedzy lub chęci pomocy chętnie wysłucham ,będę wdzięczny za nr.telefonu oddzwonię .mój nr.w pierwszym post. Pozdrawiam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidłej Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Miałem podobny problem z odpaleniem a jego rozwiązaniem okazała się wymiana przekaźnika świec żarowych. Jest on przykręcony z boku komory silnika po stronie kierowcy obok lampy. Jego obudowa była uszkodzona i do wnętrza dostała się wilgoć. Po wymianie silnik zapala bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oguh Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Kolego Spidłej, ale diesel powienien rechnąć latem od strzała, bez świec żarowych... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidłej Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Niby tak, ale z tego co Krzycho325 pisze to problem jest rano z odpaleniem : ...próba palenia na tak zwanego ''plaka'' się powiodła auto zapaliło ,próba na drodze wszystko ok .nie kopcił ,moc normalna ,brak falowania obrotów celowe gaszenie i odpalanie ponowne bez żadnych komplikacji . Wydawało by się że po temacie ,ale nic z tego rano wsiadam do auta i nie zapala !! .Ponownie zapaliłem na ''plaka'' i cały dzień wszystko ok. Problem wystąpił 3 miesiące temu więc można przyjąć, że przed sezonem letnim. Zresztą od paru dni temperatura rano, przynajmniej u mnie jest niska a przecież nadal jest sierpień :-) Awaria w moim samochodzie wystąpiła w ubiegłym roku we wrześniu. Początkowo myślałem, że to wina świec żarowych ale gdy po podpięciu na krótko z akumulatora auto zapaliło to wiedziałem, że winny będzie przekaźnik. Wszystko się potwierdziło, na Allegro za 6 dych kupiłem używkę i wszystko do dzisiaj ładnie chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.