PrimerkaTD Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Otóż mam pytanie. Gdy przejeżdżam np po łączeniu mostu to w mojej primce wszystko aż podskakuje do góry i np jak jest więcej dziur to jest je bardzo czuć i tak jakby podskakiwał na nich samochód, przypominam ze końcówki drążków wymienione, wahacze wymienione, łączniki stabilizatorów również. Zastanawiam się czy to od amortyzatorów ? Czasami również mam problem z obrotami a mianowicie jak odpalę samochód wskoczą na 1100 otrzymają się spadną do jałowych po czym znowu wstaną znowu spadną. Robi mi się to raz na miesiąc ale jak się zrobi to trwa przez kilka dobrych odpaleń samochodu, i wyskakuje błąd na checku 13 czyli czujnik płynu chłodniczego, i szczerze powiem nie mogę się pozbyć od roku już tego ponieważ na jakiś czas znika ten check i znowu się zapala ale np kolejnym razem bez falujących obrotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 23 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 na falowanie proponuję lepszego paliwa zalać, albo 20l paliwa i coś na przeczyszczenie układu paliwowego bo falowanie to bardziej w stronę nastawnika może być a z czujnikiem płynu chłodniczego to przy termostacie ( nad pompą wspomagania ) masz dwa czujniki temperatury, miernik w rękę i sprawdzić wartości czujników w manualu podane są wartości dla tych czujników Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrimerkaTD Opublikowano 23 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 No własnie te falowanie tez mi się wydaje ze to od benzyny. Jak zaleje np na bp lub statoilu to nic się nie dzieje a gdy zaleje np na z cerfourowiskiej to tak się dzieje fakt. A co radzisz dodać na te przeczyszczenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.