michal007s Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 (edytowane) Witam Almerka przekroczyła pare dni temu 200 tys km, w tym 100km na gazie. Pojawil sie szum z okolic pasków, pytanie do was co to może być i jak sprawdzić ? Nie jest to piszczenie. Paski były wymieniane oraz termostat. Dzięki Edytowane 24 Lipca 2014 przez michal007s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 Może łożysko, na altku lub kompresorze od klimy /nie wiem czy masz klime/. Trzeba zdejmować paski pojedyńczo i słuchać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal007s Opublikowano 25 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2014 (edytowane) tak mam klimatyzacje. Moze mi podpowie ktos czy jak wyjme bezpiecznik 20A to alternator nie bedzie chodzil ? Czy można kupić łożysko alternatora? Edytowane 25 Lipca 2014 przez michal007s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 25 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2014 Alternator i tak będzie się kręcił gdyż będzie napędzany paskiem. Łożysko można kupić, ale lepiej dać altka do fachowca i niech go zregeneruje całego. Ty tylko wymontuj, zapłacisz więcej ale miał jak nówkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal007s Opublikowano 28 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 aha a mozliwe jest kupienie lozyska do alternatora dla naszej almerki n15? szukam i szukam i znalesc nie moge Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Chyba najszybciej będzie jak zdemontujesz łożysko i pójdziesz z nim do sklepu z łożyskami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczyp Opublikowano 30 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 Tak z ciekawości, sprawdź, czy ten szum ustaje przy wciśniętym sprzęgle. Jeśli jest dość cichy poproś kogoś, żeby naciskał i puszczał sprzęgło, a sam słuchaj. No i daj znać jakie są wyniki Ja mam od jakiegoś czasu rozsypującą się pompę wspomagania, ale to raczej grzechot a nie szum... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal007s Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 sprawdzalem jest oki, a czym grozi jedzenie z padajacym lozyskiem alternatora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczyp Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Spadnie Ci pasek, zapewne wkręci się w drugi ( i trzeci jeśli masz klimę) i tyle będzie po dalszej jeździe. Jeśli uszkodzi pasek od pompy wspomagania to stracisz w momencie wspomaganie, co może być niebezpieczne przy np. 100km/h na zakręcie z jedną ręką na kierownicy. No i alternator może się zniszczyć, jeśli wirnik zahaczy o obudowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal007s Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Mam nastepujacy Alternator: A5T06891B pytanie do was co oznacza "B" na końcu oraz czy majac lozysko mechanik nie bedzie mial problemu z jego wymiana ? Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Męczysz się już z tym problemem prawie miesiąc, a mechanior od alternatorów by to zrobił w ciągu jednego dnia z całą jego regeneracją.... Więc po co się zadręczać, tym bardziej że pytasz o łożyska i czy mechanik da sobie z tym radę???? Zmień mechanika i jedź do takiego co zajmuje się alternatorami.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal007s Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 (edytowane) Pytanie do was po wymianie łożyska alternatora nie działa klimatyzacja , czy można wyjąć alternator bez rozbierania rurek lub odginani ich? załącza się klimatyzacja, ale leci ciepłe powietrze , wcześniej wszystko ładnie działało i chłodziło. Dla potomnych Almera n15 1997 rok Alternator: A5T06891B Mitshubishi Łożysko z przodu: KOYO 6303RMD Łożysko z tyłu: Thailand NMB Edytowane 23 Sierpnia 2014 przez michal007s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczyp Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Cóż, jest szansa, że Ci mechanior uszkodził obieg. Alternatora chyba się nie da wyjąć w taki sposób, chyba, że od spodu, ale tego nie jestem pewien... Jedź, sprawdź szczelność układu i jeśli się okaże, że jest rozszczelniony to wracaj do pana od alternatorów i powiedz, że przyjdzie do niego fakturka za naprawę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal007s Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Wiec juz wszystko dziala, okazalo sie ze szumi lozyski kompresora klimtyzacji , wymieniono + nabicie czynnika = 250zl. Nie wiem co zrobil ten poprzedni mechanik ze przy wyjmowaniu od gory alternatora ubylo czynnika ... Dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczyp Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2014 No jeśli wymienił łożysko na kompresorze a nie na alternatorze, to musiał go wyjąć, czyli rozszczelnić układ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.