łysy Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 kolego geometria składa się z trzech pozycji jest jeszcze ostatnia zbierzność kół.a chodziło mi oto że na jednym wachaczu reguluje się te dwa kąty o kturych wspomniałem Moderator: proszę włączaj sprawdzanie pisowni ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 kolego geometria składa się z trzech pozycji jest jeszcze ostatnia zbierzność kół.a chodziło mi oto że na jednym wachaczu reguluje się te dwa kąty o kturych wspomniałem oczywiście ale to nadal nic nie ma wspólnego z tym że wspomniany element to drążek reakcyjny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 hehehe chłopaki nie ma co się licytować moim zdaniem większość mechaników i tak nie wie jak to się ustawia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 I tu masz racje kasują za geometrję a robią tylko zbieżność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 już pisałem jak parę lat temu w ASO nissana mi zrobili właśnie tak .. kierownika wezwałem i wyjechałem bez płacenia. ale w tym samochodzie po prostu nie wiedzą co i jak, a to proste przecież .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Terrano ma tak idioto-odporną konstrukcję jak 126p, tylko niektórzy mechanicy są leniwi i kosztem klienta upraszczają se życie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 szkoda że sprzęgła się nie wymienia tak jak w 126p ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Chłopaki, nie drapać się Pozostajemy przy dotychczasowym terminie "drążek reakcyjny" dla tego (jakże niefortunnego wymysłu skośnookich projektantów) taką nazwę stosowaliśmy dotychczas i przemianowywanie wprowadziłoby niepotrzebny chaos w naszych autach nie ma innego elementu z którym ta nazwa by się kojarzyła więc tak będzie najwygodniej No to skoro przy nazewnictwie jesteśmy chcę dopytać o nazwę dla 4-ech elementów mocujących tylny most do ramy: 1. drążki g. i d. tylnego mostu ... czy 2. wahacze g. i d. ------"------- ... ?? A przy okazji pochwalę się, że na Off-ie poznałem gościa z Łodzi, który hula z nami po pagórkach GR-em i ma warsztat z geometrią, czyli jak dogadam sprawę to mógłbym wzorem Huberta sam sobie geo. zestroić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 ja bym był za nazwa drążek wzdłużny zawieszenia ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 elementy 27 są tożsame dla obu stron ale 33 i 34 ... czyżby były "prawe" i "lewe" ... dziwne ja użyłem parę razy określenia drążki wzdłużne g. i d. tylnego mostu ... później wyczytałem gdzieś "wahacze" dlatego pytam w opisie obydwa dolne drążki widnieją jako RH i numery kat. mają te same ... czyli coś pokręcili w rysunku U Daniela i Tomka górne i dolne drążki mają przekrój okrągły ... a u mnie górne - okrągły a dolne "dwuteownik" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melmack Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Witam.Ja pozostane chyba przy gumach.W necie duzo jest produktow Febest.Macie jakies zdanie na ich temat?Jezdze raczej po czarnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 W olkuszowskich polibuszach jedyną wadą zdają się być właśnie "zestawy" ... chociaż przy kompleksowej odbudowie zawieszenia czy odnowie ramy to zaleta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Witam.Ja pozostane chyba przy gumach.W necie duzo jest produktow Febest.Macie jakies zdanie na ich temat?Jezdze raczej po czarnym Mój kolega założył wszystkie tuleje wahaczy do Patrola z Febesta, pojechał na Białoruś (turystycznie nie jakiś hardkor off roadowy) i jak wrócił, to tuleje były już do wymiany, więc raczej szukałbym czegoś innego Najlepiej byłoby pewnie oryginał Nisssana, ale w takim wypadku trzeba się liczyć z wydatkiem około 130zł/szt, z drugiej strony jak założysz oryginał, to masz spokój na parędziesiąt tysięcy km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 (edytowane) Ja na polibuszach z Olkusza śmigam 3 lata i nie nażekam.cena warta jakości i wszystko pasuje podczas montażu. Zresztą założyłem już chyba że dwadzieścia kompletów i reklamacji nie miałem. Ja na polibuszach z Olkusza śmigam 3 lata i nie nażekam.cena warta jakości i wszystko pasuje podczas montażu. Zresztą założyłem już chyba że dwadzieścia kompletów i reklamacji nie miałem.a propozycje w Olkuszu są dwie firmy ja biorę z deutera bo ci drudzy totomie li z gara odlewane kolor pomarańczowy osobiście śmigam na żółtych. Edytowane 18 Grudnia 2015 przez łysy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 U Tomka Elast-pol zakładaliśmy i pasowało cacy Sobie też takie kupiłem ... pomarańczowe U kogoś fioletowe widziałem to faktycznie niezbyt pasowały ... chyba nawet w tym temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 czyli z elast-polu mozna smialo brac? bo wlasnie poamaracznowy zestaw chcialem kupic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 Można @Gruby i @Enzo wiedzą coś o zniżkach dla nas na głównej jest chyba temat ... poszukaj bo nie widzę z telefonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 ja też mam te z elastpolu pomarańczowe, już rok na nich jeżdżę i nic się nie dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 Deuter - 4 lata i ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mruka1 Opublikowano 9 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 Witam wszystkich mam pytanie kupiłem własnie terrano 1 i chciałbym przerobic zawieszenie . przy kręceniu przodu daje sie podkładki na dole czy u góry,czy może wszędzie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czifu Opublikowano 9 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 Daje się podkładki między górne sworznie a wahacze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred77 Opublikowano 9 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 Zabrałem się za przód , najpierw wsporniki wahacza.Bez palnika z podłogi bez szans,młot 5kg i jakoś puściło. Prawy wspornik jest ok, ale lewy chyba będę napawał i do tokarza.Czy ktoś już miał taki przypadek że pod tuleją się wyrobiło? Jeszcze jedno pytanie jak wycinacie tą miseczkę wewnętrzną , ktoś zaspawał w górnej części. Wewnętrzną miseczkę usunąłem przecinakiem i młotkiem. Potem małym kamieniem szlifierskim, włożonym do wiertarki, oczyściłem i wyrównałem miejsce pod nową miseczkę. Owalność otworu usunąłem dobrabiając z blachy o grubości 5mm niewielki półksiężyc, który dopasowałem tak by otwór był znów okrągły. Gdy już półksiężyc był dopasowany to go przyspawałem i całość oszlifowałem znów tym kamieniem szlifierskim na wiertarce. Na koniec przyspawałem nowe miseczki. W miseczkach, an powierzchni przylegania do ramy, wywierciłem trzy nieduże otworki, które posłużyły do punktowego przyspawania miseczek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.