DINO Opublikowano 7 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 Skończyliśmy na czujniku temperatury gazu, ale jest jeszcze jeden, czujnik temperatury reduktora (czyli płynu w przybliżeniu) dostajemy go razem z kompletem do steru gazu, czyli w moim przypadku z AGIS-em w moim przypadku wkręcamy go w miejsce do tego przeznaczone, na zdjęciach jest zdemontowana Alaska ale sens jest zachowany jeżeli nie mamy miejsca na wkręcenie czujnika, to należy wkręcić go zamiast jednej ze śrubek, chyba, że mamy inny czujnik, to wtedy używamy ori czujnika od reduktora Przyszedł czas na wlew, tutaj chciałem zmieścić pełen i się udało, czy zrobił bym to jakiemuś malkontentowi???????????????? raczej nie :D mi nie przeszkadza, że jest prześwit ale może komuś to nie pasować w zamian Ja tankuje podłączając pistolet a inni najpierw muszą wkręcić przedłużkę ale od początku, w komplecie z wlewem dostajemy wszytko co potrzeba w zależności jaki wlew wybraliśmy: pełen i tzw sportowy (czyli dokręcany) i teraz od nas zależy co zamontujemy, no chyba, ze budowa wlewu pod klapką nie pozwala na pełen wlew to raczej nie ma innej opcji jak dokręcany, można tez zamontować wlew w zderzaku wtedy stosujemy taki zestaw wiercimy otwór aby to wszytko można było połączyć ze sobą i usztywnić Przy wlewie dokręcanym, można jeszcze zastosować uchwyty jak nei ma możliwości zamontowania bezpośrednio trzeba zastosować coś takiego jw w moim przypadku poszedł pełen wlew pod kalpke, czyli potrzebujemy do takiej operacji takiego zestawu i wiertło do wykonania otworu przyszedł czas na wiercenie i montaż wlewu myślę, ze nie ma co się w ty, temacie rozpisywać wracamy teraz do WZW, jak pisałem wcześniej trzeba zastosować mały myk aby móc bez problemu zastosować podłączenie do WZW Faro, jest trochę możliwości Ja wybrałem jedną z nich ale to zależy od wykonawcy pierwsze zdjęcie przejście na baryłke i miedź w drugim, wkręcona złączka Faro różnica jaka jest myślę, że drugie wyjście jest lepsze, ale to zależy, bo każde wyjęcie WZW albo jakaś inna ingerencja może spowodować kłopoty, jak za mało zostawimy zapasu ale z drugiej strony, hmmmm ile razy się tam zagląda no i efekt końcowy przy przykręcaniu nalezy pamietac o kolejności :D czyli zamknęliśmy sprawę butli i jej montażu, to co wystaje pod autem nalezy poobcinać, szczeliny pomiędzy kominkiem a nadwoziem zaszpachlować silikonem i wszytko zakonserwować Kolejna sprawa to wyprowadzenie przewodów, wszystko idzie własnie przez ten kominek, czyli dwa przewody gazowe i elektryczne, przewody elektryczne są do zasilania EZ i do Czujnika Poziomu Gazu, należy o tym pamiętać, bo może się zdarzyć, że wszytko ładnie połozymy a coś nam jeszcze zostało ;D w komplecie z WZW dostajemy przewód do zasilania EZ a w komplecie ze sterownikeim dostajemy przewód do zasilania "szkiełka" Jeszcze mału update do montażu wlewu pod klapką, aby dostać się do tego wszystkiego to w większości przypadków, nalezy podnieść auto, zdjąć koło i osłonę warto jeszcze dodać jak jest zbudowany wlew bo nie raz jest potrzeba aby go rozkręcić do mocowania faro pod autem wykorzystuje nitownicę i trytki jakoś wkręty mnie nie przekonują za cienka blacha, OK wkładamy faro tam gdzie powinno być, w moim przypadku wszedzie idzie fi8 ale jest też i fi 6 w moim przypadku jak ma się cały krążek to robimy w ten sposób przeciągamy, ucinamy i montujemy w przypadku wlewu można zastosować różne podłączenie, w moim przypadku poszła wersja 3, czyli kąt rozwarty Przy okazji mamual jak łączyć faro to zakończyliśmy sprawę zbiornika i wszelkich z tym związanych spraw, jeszcze parę zdjęć cdn : D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Śliczne foto story Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 jak to zwykle bywa i to nie pierwszy raz, trzeba było odłożyć Alę na bok i popełnić X-ika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 No no ładnie nawet bym powiedział że pochowana ta instalacja ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 wersja VIP ma ster w kabinie OK to koniec chorowania i innych sporaw, młody zdał prawko, trzeba kończyć Alę mam nadzieję, ze jutro będzi epo wszytkim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 A świeże prawko prawko nie ma jakichś limitów? - np. nie wolno jeździć autami powyżej 100 KM ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 jeszcze nie no ale moge zielony listek nakleic :D wtedy wszyscy uważają tylko poza kierowca zielonolistkowca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 hehe ale można dorzucić emblemat 1.4i Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 nie .. dać komin w stronę asfatu i dać "diesel" każde 1.9 TDi będzie się ustawiać obok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 no to jedziemy dalej przewód gazowy i elektryke WZW mocujemy w miarę mośliwości w wolne miejsca, jak się nie da to trzeba przymocować w inny sposób, ja stosuje trytki i uchwyty nitowane lub przykręcane do istniejących miejsc no i kończymy komorę silnika mocujemy MAP i podłączamy tak jak wskazują strzałki i napisy (opisy był wczesniej) jak widać na zdjęciu trzeba w wężu podciśnienia dać trójnik aby doprowadzić też podciśnienie do reduktora lutujemy przewody do wtrysków, czujnika temp gazu, reduktora i czujnika temp reduktora no i efekt końcowy na tym kończy sie ten poradnik, jak ktoś ma jakieś pytania lub coś jest niejasnego to czekam powodzenia w samodzielnym montazu LPG w aucie :D jeszcze kilka zdjęć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Dziękujemy Śliczne, kompleksowe fotostory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 gazik zatankowany PB98 zatankowane no i jak to bywa nei ma czasu aby wystroić autko, czyli jak na razie tylko PB no i fajnie jedzie wydech już zamówiony trzeba będzie dalej coś podłubać :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 4 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 Dino sprawdz oporność kabli WN powinny mieć równo ok 6 kilo jak dobrze pamiętam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 idą do zmiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 to wiadomo ale Sprawdz opory tak i tak ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 to dzisiaj udało się wreszcie wystroić Alę na poczatek poszedł test, czyli zebranie mapy PB klikniecie guzika Obliczanie Korekt i tyle :D auto ciągnie do samego końca z odpowiednim AFR zobacyzmy co będzie na takich ustawieniach i jak auto będzie jechać na razie jest OK, żadnych korekt po obrotach nie ma tylko dla wolnych. Zobaczymy co z tego wyniknie ale jak test przejdzie OK, to mamy sterownik, który jest w stanie ustawić i wystroić każdy użytkownik z minimalną wiedzą techniczną, bo musi to zamontować, to samo jest w Optimie. Dodatkowo w wersjach z podłączeniem pod OBD komp sam nanosi poprawki tylko trzeba trochę więcej pojeździć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 a jaki jest AFR przy przyspieszaniu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 coś koło 11, na razie tak zostaje do czasu aż nei wleci CAI luxny wydech i DETIII wtedy jeszcze raz sie zrobi no to dotarły części do CAI, podziękowania dla Ryśka @filtrona1 za zrobienie rurek, dokupione są też złączki czas na działanie w pierdszej kolejności jak to bywa, tzreba zrobić małą polerkę aby się rurki ładnie świeciły kolorystyka pod maską będzie niebieska, filtr idzie w nadkole, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 żle ... poco powiększasz pojemność układu skoro zależy ci na wysokich obrotach filtr powinien być jak najbliżej przepustnicy ... Ponad to zrób dokładnie pomiary Przepływki przed i po zabiegu Ja u siebie jak dalem ten wielki walcowy filtr to miałem jakieś 20 -25 % powietrza więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 ja chcę zrobić CAI a nei WAI :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 to jak te pięknie wypolerowane rureczki owiniesz czymś co nie przewodzi temperatury to przyznam Ci racje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 musze włozyć jakiś termometr i sprawdzić co i jak, ale nie podejrzewam dużego wzrostu temp przy przepływie zimnego powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 ja wsadziłem ten filtr do 850 tki bez żadnej puszki i dużo dużo lepiej śmiga to samo kolega do 1.8 115 KM nie chce słyszeć o fabrycznym filterku tu masz dolot profeska ...hahahaha http://allegro.pl/volvo-v40-t4-1-9t-200-km-polecam-i4710228217.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 ale rzeźba jeszcze ta płetwa na dachu no i dolot CAI do WAI :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 No dziś się dobrałem do FFC i debile dobrali mi filterek do reduktora Tommasetto ale z dziurą u góry ale i tak go wsadziłem będzie działał jak trzeba ... ze starego z 10 G wytrzepałem opiłków i był czarny ..tak że warto wymieniać cześciej niż co 20 Tys .. :dribble: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.