DINO Opublikowano 26 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2014 w związku z zakupem takiej oto Ali :D (jest potencjał) :D pomyślałem aby zrobić poradnik obrazkowy DIY jak sensownie założyć LPG w aucie planowany setup: Agis M210, Barakuda i Shark1500, wszystko zasilone fi8 w związku z późniejszymi planami 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 26 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2014 super pomysł-będę czekał na zakończenie projektu:) przy okazji dobrze by było opisać co ile kosztuje:) genialne przedsięwzięcie kiedyś by się przydało DIY przeróbka sikacza na sekwencję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2014 przy okazji dobrze by było opisać co ile kosztuje:) nie ma sensu, bo każdy ma inne ceny kiedyś by się przydało DIY przeróbka sikacza na sekwencję przecież to to samo, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2014 okazało się, ze Ala jest w bdb stanie :D jedynie prawe tylne nadkole z małą dziurką no to rdzawka zażegnana :D i dziurka zaspawana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 26 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2014 Gratulacje jak dla mnie to troszkę drogo za to dałeś ,,,ale ok zrób pomiary SRa .. jestem ciekawy w jakim stanie jest z tym przebiegiem ,,, Boi np p11 to wziołem to miała 302 000 km i wyzionęła ducha panewy poleciały a po stanie w środku miał spore przedmuchy ,,,ale bidaczek mordował sie z automatem co do zagazowania to kolektor nie jest za szczególny bez zdejmowania jest kiszka jak dobrze pamiętam to zeby to zrobić to trzeba odkręcić poppę wspomagania a potem podstawę filtra by dostać sie do jednej zasranej szpilki choć nie to był p10 ,,, w p11 może to lepiej jest choć nie myślę choć autko na prawdę na start fajnie wygląda Dino ,, kto Ci papiery wystawi na gaz .. :dribble: bo prawnie jestem ciekawy jak to wygląda ,, :dribble: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2014 cenowo wyszło OK buda praktycznie bez zarzutu silnik ładnie gada no i nieźle się odpycha :D jak juz wszytko się ogranie to pojadę shamować aby wiedzieć co i jak, kolektor będzie wywalony, bo inaczej nie robię Dino ,, kto Ci papiery wystawi na gaz .. :dribble: będzie rejestrowana na ślubną :D bo to młody ma powozić docelowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 26 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2014 No tak ... młody dłubie ? bo widać było że zaszczepiony dłubactwem a pomiar to chodziło mi o ciśnienie sprężania to co kiedyś mi się pytałeś czy umiem zrobić taki żarcik ...furka fajna dobrze żę blacha ok choć sam widzisz że atak był ,, przez rudzielca i jak dysza czy bez ? tak z pamięci ? a zrób tak że młodego pasowało wciągnąć na umowę by mu staż leciał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2014 a pomiar to chodziło mi o ciśnienie sprężania to co kiedyś mi się pytałeś czy umiem zrobić taki żarcik . zrobię z ciekawości bo i tak zmieniam świece i jak dysza czy bez ? tak z pamięci będą dysze, bo Sharik 1500 nie skręci się mniej niż 1.3 bara a zrób tak że młodego pasowało wciągnąć na umowę by mu staż leciał będzie trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 26 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2014 To fajnie ,,, fajny ..to daj znać to wybierzemy się oblukać te VE ....choć na razie to dłub to DE bo to fajnie powinno się odpychać i jak sam wiesz warto sprawdzić rozrząd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2014 fajny ..to daj znać to wybierzemy się oblukać te VE ... spoko bo na razie będzie chyba dłubany ten Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 26 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2014 A chcesz do tego wrzucać VE? Czy jakie plany wobec tej Almy? Pewnie się zgrabniej będzie poruszać niż Ody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2014 była myśl na VE no ale może tu jakaś suszarka wpadnie jak na razie okazało się, że trzeba zmienić wydech od siatki do końcowego i może wstawić jakiś środkowy tłumik bo nieźle pierdzi, PS. Rozmawiałem z Adamem, skontaktuje się z Tobą i zadziałamy z tym OBD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Daniel, już obgadane ~6 sierpnia będziemy działać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Daniel, już obgadane ~6 sierpnia będziemy działać OK to fajnie a teraz z serii Niemiec też potrafi :D były zapieczone tylne prowadnice na zaciskach no to wyjmujemy, smarujemy itd no i mamy klocek :D Daniel, już obgadane ~6 sierpnia będziemy działać a o której godzinie??? bo zapomniałem, ze musze iść na kurs do ZORD-u aby zdjęli mi 6pkt. :D i od 12.30 do 17 będę poza zasięgiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 No to po 17 pewnie, piracie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 No trochę klocki się przytarły jak nie trzeba Ja też w końcu znalazłem chwilę i wrzuciłem heble do reno - tarcze EBC i EBC RedStuff.Jesteś już na granicy punktowej? Nie dziwię się, ale wcale - jak jechałem do Koszalina to Yanosik co chwila krzyczał... Jak będziesz wrzucał suszarkę do sr20 to zrób DYI, bo też mam takie myśli wobec p11 zawieszenie już jest tylko mocy brak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 no to powoli się zaczyna Na początek należy pomyśleć jak się to chce mieć pomontowane, w moim przypadku sterownik LPG poszedł do środka koło ECU auta wiązka bedzie lutowana bezpośrednio przy wtyczce ECU (zazwyczaj staram się to tak robić) jeżeli ktoś chce wpinać się koło wtyczek wtryskowych to też może być, nie ma to znaczenia, ważne aby było prawidłowo polutowane, centralka zamontowana w tunelu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Ecu masz w tunelu pod panelem nawiewu i radiem też tam wsadziłem Staga w P10 wszystko pod ręką i pod maską nie robi sie krzaków przy wtryskach pb ... ew ile chcesz dziada dmuchnąć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 ew ile chcesz dziada dmuchnąć ? to w dalszych planach i zobaczymy co sie wybierze na kostkach od wtrysków PB sprawdzamy, który to jest przewód sygnałowy, zawsze jest tak, że jest jeden wspólny +12 i w tym przypadku mamy przejście na mierniku i jeden sygnał z ECU, czyli ten właśnie rozcinamy, w moim przypadku będzie to rozcięcie wewnątrz auta przy ECU, ale równie dobrze można to zrobic gdziekolwiek na tym przewodzie, w przypadku innego sterowania wtryskami niż sekwencja, nawet jest to zalecane aby zrobic przy wtryskach, bo wtedy każdy wtrysk LPG bedzie przypisany do wtrysku PB na zasadzie 1 do 1, Jest to zazwyczaj ta część schematu montażowego, AGIS M210_PL.pdf która wzbudza największy niepokój TEN PRZEWÓD NALEŻY PRZECIĄĆ cdn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 CZekaj czekaj jak masz przejście to masz tam 12V ? wiec wspólne zasilanie a sygnał jest obok ? tak chyba napisałeś w sumie . I masz racje lutowanie emulatora jest najbardziej stresujące bo nie można się na chwile zapomnieć i popier@#$ któregoś z 8 kabelków aa Fajny masz miernik ,,,mam chyba dokładnie taki sam bo ma opcje na znajdowanie obrotów w silniku ew kalibracje choć przy podwójnych cewkach czy 5 cyl trzeba myśleć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 coś mi wczoraj wycieło posta no to lecimy dalej We wiązce mamy przewody do wpięcia w rozcięte kabelki wtrysków PB jak można zauważyć jest kolor i kolor z paskiem do tego te kolory odpowiadają kolorem przy wtyczce do wtrysku LPG. Należy zatem pamiętać aby odpowiednie kolory odpowiadały sobie wzajemnie, czyli jak do 1 wtrysku PB damy szary to tak samo szary musi iść na wtrysk LPG, itd. kolejna sprawa to rozcięcie i lutowanie do wiązki, w moim przypadku przewód jest rozcinany przy wtyczce ECU, czyli znajdujemy sobie odpowiednie kolorki i lutujemy, jak pisałem wcześniej, przewód sygnałowy od wtryskiwacza PB należy rozciąć w tym przypadku jest to 1 wtrysk PB. I TU WAŻNA SPRAWA, NIE MOŻNA POMYLIĆ KIERUNKU PRZY LUTOWANIU (PRZEWÓD Z PASKIEM I BEZ) TO JEST ŹLE PRZEWÓD Z PASKIEM ZAWSZE IDZIE NA ECU AUTA. W odwrotnej sytuacji nic się nei stanie poza dodatkowa robotą, bo auto odpali ale nie będzie działać na LPG, o ile zamiana kolejności kolorystycznej innej niz na schemacie i odpowiednie sparowanie wtrysków nic nei zaszkodzi tak ta sytuacja spowoduje, że instalacja nei będzie działać. Po chwili zabawy mamy załatwione podłączenie do wtrysków PB teraz szukamy sygnału obrotów, w tym przypadku podłączony jest pod obroty (brązowy kabelek) można tez podłączyć pod cewkę, czujnik wałka lub tak jak jest w AGIS-ie i działa można nigdzie nie dawać a sygnał obrotów zaznaczyć w programie aby brał z wtryskiwacza PB. Efekt końcowy takiego działania wygląda następująco Następnie przechodzimy wiązką na druga stronę ECU i tu oddzielamy + po stacyjce, który przylutowujemy do wiązki w miejsce gdzie po przekręceniu stacyjki pojawia się +12 ale nie zanika po włączeniu rozrusznika, resztę wiązki wyprowadzamy do komory silnika. Ta czynność jest dość upierdliwa, bo trzeba przeciąć kabelki od wtyczek oraz w niektórych przypadkach po przedłużać, no ale ten montaż to wersja VIP i w ten o to sposób mamy zamknięta sprawę wnętrza samochodu. cdn. CZekaj czekaj jak masz przejście to masz tam 12V ? wiec wspólne zasilanie a sygnał jest obok ? tak chyba napisałeś w sumie . no tak jest, kostki od wtrysków maja jeden wspólny kabelek czyli zasilanie +12V i jeden sygnałowy z ECU na mierniku nei widać wartości bo AKU rozłączone a miernik ustawiony na "dzwonek" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 29 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 A co Lambdy Przyjacielu nie lutujesz ? wiem że AFR jest ale przydała by się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 A co Lambdy Przyjacielu nie lutujesz ? wiem że AFR jest ale przydała by się raczej nigdy nie lutuje od tego jest scaner w sumie do niczego nei jest potrzebna do tego w AGIS-ie nie ma kabelka do lambady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 29 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 Oki ale jak robisz wsumie poradnik to powinieneś wspomnieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 Oki ale jak robisz wsumie poradnik to powinieneś wspomnieć no w sumie racja, czyli jak sterownik daje taką możliwość i nie mamy scanera aby podejrzeć korekty czy pracę lambady, to podpinamy przewód sygnałowy do wiązki LPG zawsze przed kostką czyli od strony auta, (w tym przypadku będzie to przewód biały) bo tam damy radę bez problemu przylutować przewód, przewody pomiędzy kostką a sonda sa stalowe i tu będzie problem. Podpięcie potrzebne nam jest do strojenia instalacji, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.