Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Samochód kręci kręci ale nie zapali zapali


johny25
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie mam problem. Dzisiaj jeszcze jeździłem moją primerą dolałem paliwa i pojeździłem jeszcze jakieś dwie godziny. Potem była chwila przerwy, zapaliłem ale z ledwością kręcił kręcił ale zapalił. Ujechałem jakieś 20km i zgasł na drodze i nie zapali. Kręci kręci i nie zapali. Żadnych błędów nie pokazuje na wyświetlaczu. Samochód musiałem scholować. Co to może być?? Proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik 1.9 DCI na zimnym nie pali. W ogóle nie pali, kręci bardzo ładnie ale nic nie łapie tak jakby paliwa nie dostawał


wyczyściłem filter paliwa i nic, na starterze też nie zapali jak psikam do wlotu od filtra powietrza, łapie łapie łapie i nic.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety to nie bezpiecznik. Było by za łatwo pewnie coś poważniejszego i oby to nie to o czym niechcę nawet mówić głośno bo koszt nie jest mały chodzi o pompowtryski:(. Bez bezpiecznika w ogóle nie reaguje z bezpiecznikiem jest trochę inaczej tak jakby trochę reagował ale nie zapali. Przekladałem bezpiecznik do innego gniazda i jest na 100% dobry. Panowie macie jeszcze może jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ewidentnie brak sterowania wtryskami. Zasilanie na listwie jest ?

Myślałem jeszcze o czujniku położenia wału ale on jak jest zimny to powinien zapalić. 

Edytowane przez wostok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nagle 4 wtryskiwacze to graniczy z cudem. 

 

 

a sprawdzileś jeszcze bezpiecznik nr 30 ?

Edytowane przez wostok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 nie sprawdzałem. Idę sprawdzić a ten czujnik gdzie się znajduje dokładnie? Tylko kurde nie mam jak sprawdzić bo nie posiadam miernika czy jest jakiś inny sposób żeby sprawdzić czy działa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze,te silniki nie maja pompowtryski tylko common rail,po drugie czujnik jest jak staniesz przed autem po prawej stronie na dole niesposob nie zobaczyc,jest przykrecony na srube 10.kolo wezy wodnych.

No ewidentnie brak sterowania wtryskami. Zasilanie na listwie jest ?

Myślałem jeszcze o czujniku położenia wału ale on jak jest zimny to powinien zapalić.

nawet na zimnym niezapali,po skad bedzie sygnal jak czujnik uwalony,malo tego ten czujnik ma tez cos z czujnikiem walka rozrzadu bo mi jak pokazalo blad czujnik polozenia walu to wywalilo blad czujnik polozenia walka rozrzadu bo niby skad mozna miec sygnal jak cos uwalone albo jak ja mialem byl poprostu brudny tzn.z tarczy sprzeglowej byl pyl i czujnik oblepiony wlasnie z tego.Jak sama nazwa wskazuje czujnik magnetyczny.ja przeczyscilem przykrecilem i zapalil od strzala.aha dluzsze krecenie powoduje przelew paliwa i wycieknie z pod baku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na warsztacie odpalili tylko na plaku i to na chwilę i nie wiedzą co jest podejrzewają albo pompę albo wtryski. Dodam jeszcze ,że paliwo ,które wlewałem było od kolegi (miało być niby dobre sprawdzone), nie było z cpn-u. Wypompowali to stare paliwo, wymienili filtr paliwa i nadal nic nie zapali normalnie.


No i problem rozwiązany. Coś podeszło pod zawór który robi ciśnienie na pompie. Prawie cały tydzień szukania ale problem rozwiązany. Na szczęście błachostka:)

Edytowane przez johny25
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...