endrix Opublikowano 29 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 witam od dwóch dni zmagam sie z tylnym hamulcem , za każdym razem gdy wciskam hamulec blokuje sie coraz mocniej i nie puszcza asz to tego stopnia ze nie da sie ruszyć kołem , wymieniłem wszystkie gumki wyczyściłem wszystko co sie dało czy miał może ktos podobny problem???proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 29 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 odpowietrzyłeś i czy linka od ręcznego działa poprawnie tz czy odpija do końca popryskj i próbuj rozruszać czy sprawdzaleś jak chodzi tłoczek ? czy nie miał korozji tam ma być super gładko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endrix Opublikowano 29 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 linka jest ok =tłoczek chodzi lekko reczny odbija ,problem w tym ze za kazdym razem sciska coraz mocniej tak jak by nie puszczel plynu z powrotem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 29 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 hm w by wsadzić tłoczek do końca to też musisz nim krecić ? tak zrób tak że odkręć odpowietrznik i wkręcaj tłoczek zobacz czy wychodzą bąble powietrza choć z tego co mówisz to dziwne ,,,bo na drodze powrotu płynu jest jedynie pompa ABS ,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 29 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 Może przewód elastyczny się rozwarstwia i nie puszcza płynu w drodze powrotnej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 29 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 Możliwe że przytrzymuje przewód przy wewnętrznym odwarswieniu ale to mało prawdopodobne. Jeżeli to wina pompy ABS to spróbuj pojeździć/hamować po wyłączeniu pompy-wyjmij bezpiecznik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Był już temat poruszany, Pisało kilka osób że winny był właśnie elastyczny przewód hamulcowy. Proponuję zacząć od niego, bo to najtańsza możliwa usterka i najprostsza do zdiagnozowania. Z kolei u mnie, hamulce z tyłu trzymały przez zapieczone klocki i prowadnice zacisku w jarzmie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.