Ugorek Opublikowano 29 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 Witam Jeżdzę primerą p11 z 2001 1.8 16V z instalacją LPG. Jakieś 4000 km temu zrobiłem gruntowny remont silnika. Ostatnio na trasie zaczął mi migać check. Zaczął dymić na siwo i mimo włączonej inst. LPG przepalać benzyne i to w ilościach około 20l/100km. Smród benzyny dookoła. Osiągi spadły tak jakby nie palił co najmniej na jeden cylinder przy czym silnik cały się telepał. Bardzo proszę o pomoc w tym temacie. Czy to mogą padnięte wtryski? Dopiero wydałem sporo kasy na remont silnika i obawiam się kolejnego wydatku. Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 30 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 Witam nowego z wawa! No to masz czego się obawiać! Zacznij od zczytania błędu skoro zapalił się check. A skoro zrobiłeś 4k od remontu, to reklamacja. Wygląda na to że dobrze Ci sp...robote. Co konkretnie było remontowane i jakie części zastosowano-podaj koszt. Zdaje sie że poleciała uszczelka pod głowicą, co jeszcze przy tym?-może być niezła magia i bajzel. Trzeba było odrazu zakręcić butle lpg. Wtryski z kolektorem dol., jak co to mam na stanie. Jak chcesz to daj nr.tel na wp. Zadzwonie pogadamy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ugorek Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Witam nowego z wawa! No to masz czego się obawiać! Zacznij od zczytania błędu skoro zapalił się check. A skoro zrobiłeś 4k od remontu, to reklamacja. Wygląda na to że dobrze Ci sp...robote. Co konkretnie było remontowane i jakie części zastosowano-podaj koszt. Zdaje sie że poleciała uszczelka pod głowicą, co jeszcze przy tym?-może być niezła magia i bajzel. Trzeba było odrazu zakręcić butle lpg. Wtryski z kolektorem dol., jak co to mam na stanie. Jak chcesz to daj nr.tel na wp. Zadzwonie pogadamy. Zrobione były: Obróbka głowicy, uszczeliki głowicy - 270 zł Nowe zawory wydechowe komplet - 330 zł, Nowe zawory ssące komplet 254zł komplet pierścieni 413zł, świece - 64zł uszczelniacz wału - 34zł oraz rozrząd bez pompy wody - 665zł. No i oczywiście wszystkie filtry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 to taki psełdo remont lub generalnie remont ale głowicy ale to nie ważne ,, jak na gazie zjadał pb to mozliwe że gdzieś została przedarta lub zwarta instalacja elektryczna lub uszkodził sie sterownik lpg choć to mało prawdopodobne zakręć gaz w butli rozkręć przewody gazowe by wyleciał gaz i odpal go na pb i zobacz czy poprawnie pracuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ugorek Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Jednak problem nie był aż tak poważny. Regulator ciśnienia paliwa padł i dawałmaksymalną dawkę paliwa co skutkowało zalaniem świec przez co nie pracował na wszystkie cylindry. Dzięki za podwpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 no to super że obyło się bez kosztów :-) wpadaj jutro wieczorem pod narodowy pochwalić się nabytkiem! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.