tre33 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Witam Niedawno pojawił się błąd czujnika położenia rozrządu, a do tego falowanie obrotów, problemy z mocą i czasem gaśnięcie na zimnym silniku. Co prawda czytałem na tym forum, że może to oznaczać awarię prawie wszystkiego, ale postanowiłem zacząc od wymiany czujnika. Odłączyłem akumulator, zdjąłem stary i założyłem nowy czujnik, podłączyłem aku, usunąłem błąd. Z nowym czujnikiem falowanie obrotów znikło, wróciła moc, dynamika i wszystko z jazdą jest ok. Ale mam spory problem- auto na starym czujniku zapalało od razu. Na nowym czujniku dopiero za 8-12 razem, niezależnie czy ciepły czy zimny. Jaka może być tego przyczyna? Nowy czujnik jest nie sprawny, czy trzeba z nim jeszcze coś zrobić? Jak na razie wróciłem do starego czujnika: znów pojawił się błąd, falowanie itd, ale zapala od strzała. Dziękuję za zainteresowanie tematem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Denver1979 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Jaki silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tre33 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Przepraszam, zapomniałem o tym wspomnieć. Benzynowy 1.5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Denver1979 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Przepraszam, zapomniałem o tym wspomnieć. Benzynowy 1.5 Oprócz czujnika to jeszcz łanćuch rozrządu robi problemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tre33 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Rozrząd, lambda, przepływka... Ale że tu mi auto od razu zareagowało pozytywnie na wymianę czujnika, to mam nadzieję, że to jednak czujnik. Jego się tylko wymienia i ma działać, czy coś się jeszcze po wymianie robi (jakieś strojenie czy coś)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mic Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Witam mam podobny problem u mnie tez zaczal pokazywac sie blad walka rozrzadu kupilem wymienilem dzialalo pol roku i blad powrocil ,objawy falujace obroty przy odpalaniu ,samochod na zimnym silniku po kilku metrach gasl i wywalalo blad walka po czym odpalalem po chwili i normalnie jechalem dalej, zakupilem nowy czujnik polozenia walka rozrzadu po zalozeniu go do silnika auto wogule nie chcialo zapalic a jak juz zapalilo to caly czas szarpie nie da sie jechac,i teraz najlepsze wsadzilem nowy czujnik na miejsce polozenia walu korbowego a stary uszkodzony spowrotem na walek rozrzadu nie ma bledow nie szarpie odpala wszystko dziala tylko nikt nie wie czemu tak jest, komputer pokazuje blad walka a ja wymieniam czujnik polozenie walu korbowego i dziala dlaczego??almera N16 silnik 1.5 benzyna swiece cewki przeplywka sonda wszystko mam nowe przepustnica czysta po adaptacji i teraz pytanie do mondrych glow dlaczego wymieniam nie ten czujnik co wskazuje komputer i dziala?? za odpowiedzi wymien se rozrzad z gory dziekuje pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mllodzian Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 może wyciągnięty łańcuch i wałki się "rozjechały"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.