pio999 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Panowie orientuje się ktoś jakie są różnice w silniku. Chodzi mi dokładnie o dual wtryski i pełny wtrysk. Posiadam ten pierwszy i czy jeżeli zakupię motor z pełnym wtryskiem i podmienię sam kolektor dolotowy to na tym się skończą moje przeróbki? Silnik mi mocno kuleje i powoli rozglądam się za nowym piecem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 może to pomoże http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/94107-wymiana-glowic-w-terrano-1/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio999 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Dzięki za szybką odpowiedź, śledziłem kiedyś Twój wątek potem umkną,już przeglądam. Pocieszyłem się chwile sztywnym mostem i kolejne zmagania się zbliżają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redwater Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Wymieniaj odrazu na piec z nissana zx300 ten z podwojna turbina prawie 300 kucykow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 żeby moc tego "Leonidasa z 300 Spartanami" przenieść na koła trzeba by jeszcze sporo po drodze powymieniać, nie uważasz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio999 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Mam na palecie bmw 4.0 v8, ale niech on czeka na inną wydumkę w dalekiej przyszłości. Wypatrzyłem sobie już motorek na wielopunkcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 coś słyszałem o takim projekcie ... na ramie Samuraja chyba nawet mam namiary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio999 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Nie, nie, nie. Wystarczy mi piec nissanowski. Przeróbek na tą chwilę mam dość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 ok, jakby coś to skontaktuję Cię z pewnym gościem ... a może sam do nas zajrzy, obiecał ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Inne wiązki, ecu, osprzęt dualpoint vs multipoint. Można odpalić multipointa, na ECU dualpoincie, ale to nie będzie to - wypiąć większość osprzętu, zostawić tylko czujnik wału i obrotów na apracie, spiąć wtryski razem, w dwóch grupach - dodatkowe sterowanie przez tranzystory mocy lub wymiana wtrysków na wtryski o wysokiej impedancji. Silnik z VG30DETT tylko dla sztywniaków, przy IFS się koła złożą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 znaczy się ... za szybki wyglądało by to jak na kreskówkach Disney'a ... wytrzeszcz w oczach, silnik na zakręcie a koła jeszcze w garażu ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio999 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 @Wojtus a jak podmienię cały kolektor ssący na ten od duala? Czujnika wału w swoim nie pośledziłem... albo źle patrzyłem. Dzięki Panowie za zainteresowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 CPW w bloku między głowicami ... looknij kwietniowe posty w "Wymiana głowic ..." wrzucałem tam sporo zdjęć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio999 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Już idę szukać A kojarzycie czy w starym dualpoincie oprócz aparatu zaplonowego silnik z innego miejsca pobiera impuls na iskre? Np mapsensor do sterowania ecu. Dumam nad podmianą całego kolektora oraz aparatu zapłonowego z wykluczeniem cpw... Ktoś widzi jakiś sens? Obecnie od trzech lat moja fura widzi tylko LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 w ogóle na benzynie nie jeździsz ? to pewnie pompa i wtryskiwacze już zdechły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio999 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Zbiornik od benzyny zdjęty juz dawno, a że fura kocha lpg nawet w duże mrozy wiec temat odpuściłem. W miejsce zbiornika pójdą dwa zbiorniki gaziuli, ale w pierwszym etapie silniczek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 przy okazji porób jakieś zdjęcia całej tej hydrauliki pomiędzy butlami, bo też mi to po głowie chodziło ... obecny zbiornik ogranicza mi zasięg do 120-140 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio999 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Widziałem w toyocie taką wydumkę. Dwie butle po 45 litrów. Są długie, ale dosyć wąskie. Daje to duży plus. Sterowane elektrozaworami. Można jeździć na jednej, a w razie potrzeby dobić drugą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 @Wojtus a jak podmienię cały kolektor ssący na ten od duala? Czujnika wału w swoim nie pośledziłem... albo źle patrzyłem. Dzięki Panowie za zainteresowanie Źle napisałem, "czujnik wału" fototranzystor w aparacie zapłonowym. Kolektor od duala, jest fajny bo jego budowa jest prosta, da się włożyć gaźnik . Już idę szukać A kojarzycie czy w starym dualpoincie oprócz aparatu zaplonowego silnik z innego miejsca pobiera impuls na iskre? Np mapsensor do sterowania ecu. Dumam nad podmianą całego kolektora oraz aparatu zapłonowego z wykluczeniem cpw... Ktoś widzi jakiś sens? Obecnie od trzech lat moja fura widzi tylko LPG Rozbierz aparat zapłonowy, zobaczysz blaszkę z nacięciami - obracjąc się odsłania przestrzeń pomiędzy led-ą i fototranzystorem, czyli generuje impuls. Blaszka ma nacięć dużo, chyba nawet co stopień, 6 sztuk jest szerszych ... musi być system kształtowania impulsów/filtrowania dla cewki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio999 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Więc jakie wnioski już zaczynam się lekko gubić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.