Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

silnik 3.0 v6 podmiana


pio999
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie orientuje się ktoś jakie są różnice w silniku. Chodzi mi dokładnie o dual wtryski i pełny wtrysk. Posiadam ten pierwszy i czy jeżeli zakupię motor z pełnym wtryskiem i podmienię sam kolektor dolotowy to na tym się skończą moje przeróbki? Silnik mi mocno kuleje i powoli rozglądam się za nowym piecem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybką odpowiedź, śledziłem kiedyś Twój wątek potem umkną,już przeglądam. Pocieszyłem się chwile sztywnym mostem i kolejne zmagania się zbliżają :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żeby moc tego "Leonidasa z 300 Spartanami" przenieść na koła trzeba by jeszcze sporo po drodze powymieniać, nie uważasz ?  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam na palecie bmw 4.0 v8, ale niech on czeka na inną wydumkę w dalekiej przyszłości. Wypatrzyłem sobie już motorek na wielopunkcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś słyszałem o takim projekcie ... na ramie Samuraja  :)

chyba nawet mam namiary

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, jakby coś to skontaktuję Cię z pewnym gościem ... a może sam do nas zajrzy, obiecał ... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inne wiązki, ecu, osprzęt dualpoint vs multipoint.

Można odpalić multipointa, na ECU dualpoincie, ale to nie będzie to ;) - wypiąć większość osprzętu, zostawić tylko czujnik wału i obrotów na apracie, spiąć wtryski razem, w dwóch grupach - dodatkowe sterowanie przez tranzystory mocy lub wymiana wtrysków na wtryski o wysokiej impedancji.

 

Silnik z VG30DETT tylko dla sztywniaków, przy IFS się koła złożą ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znaczy się ... za szybki 

wyglądało by to jak na kreskówkach Disney'a ... wytrzeszcz w oczach, silnik na zakręcie a koła jeszcze w garażu ...  :jump:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Wojtus a jak podmienię cały kolektor ssący na ten od duala? Czujnika wału w swoim nie pośledziłem... albo źle patrzyłem. Dzięki Panowie za zainteresowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CPW w bloku między głowicami ...

looknij kwietniowe posty w "Wymiana głowic ..."

wrzucałem tam sporo zdjęć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już idę szukać

A kojarzycie czy w starym dualpoincie oprócz aparatu zaplonowego silnik z innego miejsca pobiera impuls na iskre? Np mapsensor do sterowania ecu. Dumam nad podmianą całego kolektora oraz aparatu zapłonowego z wykluczeniem cpw... Ktoś widzi jakiś sens? Obecnie od trzech lat moja fura widzi tylko LPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w ogóle na benzynie nie jeździsz ?

to pewnie pompa i wtryskiwacze już zdechły  :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbiornik od benzyny zdjęty juz dawno, a że fura kocha lpg nawet w duże mrozy wiec temat odpuściłem. W miejsce zbiornika pójdą dwa zbiorniki gaziuli, ale w pierwszym etapie silniczek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy okazji porób jakieś zdjęcia całej tej hydrauliki pomiędzy butlami, bo też mi to po głowie chodziło ... obecny zbiornik ogranicza mi zasięg do 120-140 km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem w toyocie taką wydumkę. Dwie butle po 45 litrów. Są długie, ale dosyć wąskie. Daje to duży plus. Sterowane elektrozaworami. Można jeździć na jednej, a w razie potrzeby dobić drugą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Wojtus a jak podmienię cały kolektor ssący na ten od duala? Czujnika wału w swoim nie pośledziłem... albo źle patrzyłem. Dzięki Panowie za zainteresowanie

Źle napisałem, "czujnik wału" fototranzystor w aparacie zapłonowym. Kolektor od duala, jest fajny bo jego budowa jest prosta, da się włożyć gaźnik ;).

 

 

 

Już idę szukać

A kojarzycie czy w starym dualpoincie oprócz aparatu zaplonowego silnik z innego miejsca pobiera impuls na iskre? Np mapsensor do sterowania ecu. Dumam nad podmianą całego kolektora oraz aparatu zapłonowego z wykluczeniem cpw... Ktoś widzi jakiś sens? Obecnie od trzech lat moja fura widzi tylko LPG

 

Rozbierz aparat zapłonowy, zobaczysz blaszkę z nacięciami - obracjąc się odsłania przestrzeń pomiędzy led-ą i fototranzystorem, czyli generuje impuls. Blaszka ma nacięć dużo, chyba nawet co stopień, 6 sztuk jest szerszych ... musi być system kształtowania impulsów/filtrowania dla cewki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...