smoczatko Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Witam,nie dawno kupilem Primerke P11,jak hamowalem to juz przy malych obrotach jak prawie auto sie zatrzymalo to mi pedal skakal,i po wymianie tarcz i klockow jest nadal to samo.Co to moze byc?Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek69 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Witam,nie dawno kupilem Primerke P11,jak hamowalem to juz przy malych obrotach jak prawie auto sie zatrzymalo to mi pedal skakal,i po wymianie tarcz i klockow jest nadal to samo.Co to moze byc? Pozdrawiam jest możliwe że masz pękniętą koronkę od ABS-u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smoczatko Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 To w tym wypadku co bym musial wymienic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek69 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 To w tym wypadku co bym musial wymienic? w moim przypadku kupiłem cały element (przegub z koronką ABS)i znajomy wymienił mi tylko samą koronkę na przegubie , a przegub leży i czeka na swój czas . koszt takiego przegubu to ok.100zł. - zamiennik - wmiarę tani wybrałem ,ale najpierw upewnij się czy masz z ABS-em, chociaż P11 były chyba tylko z ABS jeżeli masz kogoś znajomego kto to zrobi to pół biedy , ale jeśli w warsztacie to może być tak że policzą Ci dość słono. koronkę się ściąga na gorąco, i zakłada się tak samo jak wystygnie to zaciśnie się sama. proponuję Ci wymienić cały przegub ,a stary zostawić na zaś(przegub) o ile jest w porządku. najpierw musisz być pewien że o to chodzi, jak zdejmiesz koło to wrzuć luz i kręć pomału piastą od spodu widać takie ząbki na przegubie jak będzie peknięcie to będziesz widziałno i przy okazji trochę oczyścisz koronkę z brudu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smoczatko Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Jak dobrze ciebje zrozumialem to zdjac kolo i pokrecic piasta i wtedy bedzie widac czy slychac ze jest pekniete? Wysłane z mojego GT-I9000 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek69 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Jak dobrze ciebje zrozumialem to zdjac kolo i pokrecic piasta i wtedy bedzie widac czy slychac ze jest pekniete? Wysłane z mojego GT-I9000 za pomocą Tapatalk 2 bedzie widać od spodu auta , musisz się położyć tak aby widzieć to co jest za tarczą hamulcową , jest kawałek prześwitu w którym widać koronkę na przegubie i najpierw wyczyść jakąś szczotka (np. do zębów lub powietrzem jeśli masz kompresor) dookoła kręcąc piastą i napewno zobaczysz czy jest pęknięta . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smoczatko Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Wielkie dzieki Wysłane z mojego GT-I9000 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Masz pękniety pierscień ABS'u.Wymiana u mnie trwała 30 minut i kosztowala 25 zł. Nie musisz nic całego nowego kupować. Wystarczy sam pierścień.Temat był wiele razy na forum. Zamykam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.