fastdriver Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Witam .Czy ktos z furowiczow moze polecic firme sprawdzajaca wtryski? Chce okreslic ktore i w jakim stopniu sa zuzyte ...i wymienic. Objawy -dymienie i stukanie przy okreslonych obrotach i obciazeniu.w zeszlym roku wymienilem tylko jeden wyrysk -pomoglo na 20 000 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Potrafisz opisac przy jakich obrotach stukaja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiekcopper Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Mnie w tym roku udało się kupić 4 nowe po 800 zł szt może warto poszukać. Regeneracja około 400 kosztuje i zero gwarancji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fastdriver Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Witam - stukanie zaczyna się od dołu - do około 2200 obrotów pod warunkiem że przycisnę gaz do dechy jeśli rozpędzam się bardzo powoli stukanie jest minimalne ale słychać je dłużej samo stukanie występuje bardziej na rozgrzanym silniku ( gdy jest zimny jest cisza ) mechanik mówił ze to prawdopodobnie spalanie detonacyjne czy jakoś tak - auto nie pali więcej paliwa. w trasie 8 litrów przy około 110h Najbardziej uciążliwe jest to że za autem mam ogromną chmurę dymu gdy wciskam gaz... wielkość chmury jest proporcjonalna do ilości gazu którą pociskam - przy czym przy wyższych obrotach dymienie zmniejsza się Zaobserwowałem również że gdy przeciągnę auto do około 3500 obrotów powiedzmy na drugim biegu i wyleci z rury naprawdę dużo czarnego syfu to jakby na jakiś czas mniej dymi ... ale wystarczy że jadę jednostajnie 10- 20 minut syf znów się pojawia. do misiek - niewiarygodne że udało ci się kupić nowe w tej cenie ... gdzie takie rzeczy się zdarzają ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 (edytowane) Czyli ze leja wtryski. Zle rozpylanie paliwa powoduje dymienie na czarno w pelnym zakresie obrotow. Misiek kupil okazyjnie wtryski,ale Ty nie licz ze Tobie tez sie uda. A i jeszcze jedno, 114 KM znaczy ze masz silnik di a nie dci. Inny uklad zasilania i inne wtryski. Objawy jednak takie same. Edytowane 16 Sierpnia 2014 przez Grzmot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endru Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Miałem te same objawy przed wymianą zaworów SCV. Kopcił aż wstyd było przyśpieszać i dodatkowo klekotał. Podczas wymiany wstawiłem podgrzewacz paliwa, który podgrzewa paliwo od płynu chłodniczego. Ciekawa sprawa ale stukanie i kopcenie pomiędzy 2-oma a 3-ma tyś zaczęło stopniowo zanikać. Obecnie silnik chodzi cichutko i zakopci jak porządnie dostanie po garach. Czyżby temperatura paliwa miała jakiś wpływ na oczyszczanie wtrysków? W jaki sposób są regenerowane nasze wtryski? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Z reguły wymienia się końcówki wtryskiwaczy i zaworki. Czasami dochodzą do tego inne elementy w zależności od tego co przewidział producent w ramach takiej regeneracji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Denso nie udostępnia zestawów naprawczych do wtrysków które siedzą w T30. Na rynku dostępne są tylko końcówki od włoskiej firmy Firad. Opinie są skrajne - jedn mówią że jest ok, a inni że po wymianie na te końcówki wtryski robią się głośne i efekt regeneracji nie utrzymuje się długo. Większość firm czyści wtryski ultradzwiękami - pomaga jak są zapieczone końcówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fastdriver Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Miałem te same objawy przed wymianą zaworów SCV. Kopcił aż wstyd było przyśpieszać i dodatkowo klekotał. Podczas wymiany wstawiłem podgrzewacz paliwa, który podgrzewa paliwo od płynu chłodniczego. Ciekawa sprawa ale stukanie i kopcenie pomiędzy 2-oma a 3-ma tyś zaczęło stopniowo zanikać. Obecnie silnik chodzi cichutko i zakopci jak porządnie dostanie po garach. Czyżby temperatura paliwa miała jakiś wpływ na oczyszczanie wtrysków? W jaki sposób są regenerowane nasze wtryski? Jaki rodzaj / typ podgrzewacza zamontowałeś ... może i ja spr. (gdzie go kupiłeś ? ) zanim wymienię wtryski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 spróbuj elektryczny stanadyne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endru Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 (edytowane) elektryczny nie będzie podgrzewał paliwa zanim nie spadnie temperatura powietrza, kupiłem go jakiś rok temu na allegro identyczny jak ten tylko bez elektryki, zamontowany na powrocie z nagrzewnicy. Edytowane 19 Sierpnia 2014 przez endru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Panowie należy także pamiętać o tym, że latem paliwo jest niejako chłodziwem dla pompy. Żeby się zaraz nie okazało, że część problemów z pompą jest pochodną jej przegrzania. Sam używam podgrzewacza Stanadyne lecz od wiosny do jesieni wyłączam jego obwód grzewczy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.