Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Wtryski Denso 2.2dci


fastdriver
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam .Czy ktos z furowiczow moze polecic firme sprawdzajaca wtryski?

Chce okreslic ktore i w jakim stopniu sa zuzyte ...i wymienic.

 

Objawy -dymienie i stukanie przy okreslonych obrotach i obciazeniu.w zeszlym roku wymienilem tylko jeden wyrysk -pomoglo na 20 000 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrafisz opisac przy jakich obrotach stukaja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie w tym roku udało się kupić 4 nowe po 800 zł szt może warto poszukać. Regeneracja około 400 kosztuje i zero gwarancji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam - stukanie zaczyna się od dołu  - do około 2200 obrotów pod warunkiem że przycisnę gaz do dechy 

 

jeśli rozpędzam się  bardzo powoli stukanie jest minimalne ale słychać je dłużej 

 

samo stukanie występuje bardziej na rozgrzanym silniku ( gdy jest zimny jest cisza )  mechanik mówił ze to  prawdopodobnie spalanie detonacyjne czy jakoś tak - auto nie pali więcej paliwa. w trasie 8 litrów przy około 110h 

 

Najbardziej uciążliwe jest to że za autem mam ogromną chmurę dymu gdy wciskam  gaz... wielkość  chmury jest proporcjonalna do ilości gazu którą pociskam :)  - przy czym przy wyższych obrotach dymienie zmniejsza się

 

Zaobserwowałem również że gdy przeciągnę auto do około 3500 obrotów powiedzmy na drugim biegu i wyleci z rury naprawdę dużo czarnego syfu to jakby na jakiś czas mniej dymi ... ale wystarczy że jadę jednostajnie 10- 20 minut  syf znów się pojawia.

 

 

do misiek - niewiarygodne że udało ci się kupić nowe w tej cenie ... gdzie takie rzeczy się zdarzają ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli ze leja wtryski. Zle rozpylanie paliwa powoduje dymienie na czarno w pelnym zakresie obrotow. Misiek kupil okazyjnie wtryski,ale Ty nie licz ze Tobie tez sie uda.

A i jeszcze jedno, 114 KM znaczy ze masz silnik di a nie dci. Inny uklad zasilania i inne wtryski. Objawy jednak takie same.

Edytowane przez Grzmot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem te same objawy przed wymianą zaworów SCV. Kopcił aż wstyd było przyśpieszać i dodatkowo klekotał. Podczas wymiany wstawiłem podgrzewacz paliwa, który podgrzewa paliwo od płynu chłodniczego. Ciekawa sprawa ale stukanie i kopcenie pomiędzy 2-oma a 3-ma tyś zaczęło stopniowo zanikać. Obecnie silnik chodzi cichutko i zakopci jak porządnie dostanie po garach. Czyżby temperatura paliwa miała jakiś wpływ na oczyszczanie wtrysków? W jaki sposób są regenerowane nasze wtryski?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z reguły wymienia się końcówki wtryskiwaczy i zaworki. Czasami dochodzą do tego inne elementy w zależności od tego co przewidział producent w ramach takiej regeneracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Denso nie udostępnia zestawów naprawczych do wtrysków które siedzą w T30. Na rynku dostępne są tylko końcówki od włoskiej firmy Firad. Opinie są skrajne - jedn mówią że jest ok, a inni że po wymianie na te końcówki wtryski robią się głośne i efekt regeneracji nie utrzymuje się długo.

 

 

Większość firm czyści wtryski ultradzwiękami - pomaga jak są zapieczone końcówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem te same objawy przed wymianą zaworów SCV. Kopcił aż wstyd było przyśpieszać i dodatkowo klekotał. Podczas wymiany wstawiłem podgrzewacz paliwa, który podgrzewa paliwo od płynu chłodniczego. Ciekawa sprawa ale stukanie i kopcenie pomiędzy 2-oma a 3-ma tyś zaczęło stopniowo zanikać. Obecnie silnik chodzi cichutko i zakopci jak porządnie dostanie po garach. Czyżby temperatura paliwa miała jakiś wpływ na oczyszczanie wtrysków? W jaki sposób są regenerowane nasze wtryski?

Jaki rodzaj / typ podgrzewacza zamontowałeś ... może i ja spr. (gdzie go kupiłeś ? ) zanim wymienię wtryski 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

elektryczny nie będzie podgrzewał paliwa zanim nie spadnie temperatura powietrza, kupiłem go jakiś rok temu na allegro post-33378-0-84517200-1408480111_thumb.jpg  identyczny jak ten tylko bez elektryki, zamontowany na powrocie z nagrzewnicy. 

Edytowane przez endru
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie należy także pamiętać o tym, że latem paliwo jest niejako chłodziwem dla pompy. Żeby się zaraz nie okazało, że część problemów z pompą jest pochodną jej przegrzania.

Sam używam podgrzewacza Stanadyne lecz od wiosny do jesieni wyłączam jego obwód grzewczy.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...