mx180 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Witam, Dzisiaj pojechałem ze swoją Primerą do elektryka z niedziałającym wentylatorem chłodnicy. Zdziwiłem się kiedy zadzwonił elektryk i powiedział, że auto do odbioru i koszt naprawy to 200 zł. Jak dotarłem na miejsce próbowałem uzyskać szczegółowe informacje na temat naprawy i okazało się, że przyczyną była opornica wentylatora. Koszt diagnozy, naprawy i uwaga.. „regeneracji” opornicy to 200 zł. Czy mam zbesztać ten warsztat czy to normalne koszty naprawy w przypadku takiej usterki? Uspokójcie mnie albo dolejcie oliwy do ognia Drugie pytanie dotyczy wycieku oleju. Silnik mam dosyć mocno obyzgany łącznie z obudową silnika i nie wiem jak się do tego zabrać. Dać na jakiś zaufany warsztat i się nie martwić czy na właśną rękę umyć silnik, bo poderzewam, że silnik trzeba najpierw umyć. Na bank poci się czarna plastikowa obudowa z membraną w środku (nie wiem jak się nazywa ), ale podejrzewam, że wyciek jest skądś indziej, bo za dużo tego oleju. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz12 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 co z opornica to niewiem,ale co wycieku to juz jest problem jak mi sie wydaje z odma olejowa,ale najpierw umyc silnik,zobaczyc skad to tak ciapie,na korku od bagnetu jaki masz kolor oleju czy jest czarny czy maslo tak sie mowi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
expo Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Witam Co do wycieku oleju jest kilka miejsc gdzie moze zygac. Najlepiej umyj silnik i patrz gdzie sie wydobywa . Umnie w dwoch miejscach pokrywa zaworow i przewod smarowania (zasilajacy) turbo ten cienki metalowy przewod widoczny od gory przy turbo . Leje tylko wtedy gdy zapalisz silnik. Niewiem jski masz silnik . Pisze z telefonu Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniak_86 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 A za co chcesz besztać ten warsztat? Prawdopodobnie każdy inny by Ci wymienił opornice za jakieś 400 - 600 zł. A co do wycieków to może to być każde łączenie wszystkiego. Najlepiej podjedź na myjnie, które myją silnik z dołu i góry. Po niedługim czasie będziesz miał wycieki jak na tacy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.